20.01.2012

EVİM.NET TEN EN BEĞENDİKLERİM..

Geçenlerde facede dolanırken evim.net in reklamını gördüm ve bir bakınayım neler var dedim..
Vee çok güzel şeyler buldum..
Ama ne yazik ki sanal alışveriş sitelerine sadece bakmakla yetiniyorum,
çünkü kredi kartı kullanmayı sevmiyorum.
Nakit paran varsa alırsın yoksa kalsın hesabı benimkisi..
Gerçi kapıda ödeme imkanı sunan bazı siteler var ama çoğunluk kredi kartının galiba yine..

Neyse biz cicilerimize bakalım neler seçmişiz..


Çok cicili bicili değil mi..Özellikle kaşıklarına bayıldım.
Birde ben porselen olan tabak çanağı daha çok seviyormuşum onu farkettim..

Geçenlerde metroya yolum düştü ve inanılmaz güzel su bardakları-tatlı kupları-sürahiler ve aklınıza gelemeyecek cam eşya vardı.
Ben biara kesin uğrıcam tavsiyemdir kesin gidin derim..Aklıma gelmişken bunuda sıkıştırıvereyim araya dedim..=)




Çokkk şirinnnn..Kesin kes istiyorum bu cup cake kalıplarından..Kim istemez ki..


Pembe aşkım son süraat devam etmekte..Hemde kalpli kalpli..


Böyle bir çerçevede koymak istiyorum evime..
Fotoğrafa merakım çok fazla çünkü..
Buarada pendikte bir ucuzluk pazarı keşfettim çok güzel çerçeveler var hemde çok uygun fiyata.
Hatta bir tane kaptım belki başka postta yayınlarım..


Bayılırım manzara resimlerine..Galiba evimde birkaçtane olacak.
İnşallah ilerde evimin obje detaylarınıda yayınlamak kısmet olur.


Aynalı tablolarda buara çok revaçta..
Biara isim yazılı aynalara ve saatlere kafayı takmıştım..
Gerçi bu takıntım hala devam etmekte..=)

Buarada uzun zamandır şafak belirtmiyorum ben..
Bugün itibariyle şafağımız 116 olmuş..
Zaman su gibi akıp geçsinde sevgilime biran önce kavuşayım istiyorummmm
Çoookkk özledim amaaa..
Belkim kayınçomla kaçamak yapıp gidebiliriz.

Neyse canlarımm şimdilik bukadarcık postumuz..Umarım keyif almışsınızdır..
En sevdiğime emanetsiniz hepiniz..
Beni habersiz bırakmayın..!

12 yorum:

  1. Canımcım harkalar yinr yaa senn zevkin ciden süper ama o kalpli şeyi anlamadım nedir o :) peki ordan nasıl alışveriş yapılıo :( fiyatları nasıl uygunmu tatlm birara bende bakim de :)

    YanıtlaSil
  2. 1GÜL: SAĞOL TATLIM..
    OKALPLİ ŞEY AVİZE CANIM..FENA DEĞİL FİYATLARI GİR BİR BAK İSTERSEN..

    YanıtlaSil
  3. İnşallah heepsini alırsın canım.Bu arada Allah kavuştursun İnşallah tez zamanda =)

    YanıtlaSil
  4. kalıplara bayıldım çok şririnler

    YanıtlaSil
  5. o siteden almanızı tavsiye etmem.hem vaktinden çok geç geliyor ürünler.maillere bile dönmüyorlar zamanla hem de hasarlı ürün bile gelebiliyor.
    gezerken gördüm blogunuzu bilgilendirmek istedim:))

    YanıtlaSil
  6. superisi: teşekkürler tatlım..

    pastabahçem: bende en çok ona bayıldım canım..

    alonenes: canım çok sağol bizi bilgilendirdiğin için .

    YanıtlaSil
  7. çok güze ciciler bulmuşsun:) bende hergün bakıyorum bu sitelere:):) bu yüzden paylaşımlarının çoğu tanıdık geldi.Hep takılıp kaldıklarım yani:)
    Bir an önce sevgiline kavuşman dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. bence de porselen olanlar çok güzel daha sık duruyorlar :) inşallah evini de görürüz çok merak ediyorum :) RABBİM kavustursun sevdigine cicim :)

    YanıtlaSil
  9. ama o muffin kalıplarına bittim bennn :( canım hepsi birbirinden tatlı inşallah dediğin gibi ev detaylarınıda keyifle okuruz buradan.

    YanıtlaSil
  10. canım ben güven açısından sorun yaşamana gerek yok,evim.netten alışveriş yapmışlığım var benim, cicileere bakmakla yetinme, alabilirsin bence evim'de sorun olmuyor.
    Allah kavuştursun inş

    YanıtlaSil
  11. benim de alışveriş yaptığım bi çok online site var.almayacağım varsa da kanıma giriyorlar :) bazen de ihtiyaçlarımı uygun fısata yakalamış oluyorum.güzel seçimler..

    YanıtlaSil
  12. eslemce: canım teşekkür ederim yorumun için..

    esvedim: balımm çok sağol inşallah ogünlerimde gelir.

    tasarımın renkleri: bende bittim valla canım..İnşallah kuzum:)

    eflatun: kredi kartım olsaydı canım yapabılırdım ama sımdılık bakmakla yetınıorum..sağolasın tatlım.

    güzel şeyler dükkanı: okadar güzellerki insanın hepsini alası geliyor değilmi:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)