15.01.2012

ÇEYİZ CİCİLERİ-4 (GALİBA..=)

Haftanın son gününden herkese kocamannnn merhabaaa..!
Pazar günleri evde oturmak gibi bir adetim hiç olmadı..
Ev boğuyor beni pazar günleri..Zaten derslerimden dolayı hafta içi dışarı çıkamıyorum hafta sonu deşarj ediyorum kendimi öyle yeni bir haftaya başlıyorum.
Sadece yağmurlu olduğu günler evden dışarı çıkasım gelmez.
Çünkü hiç sevmem yağmurda yürümeyi , capp capp sulara basmayı..
Neyse haliyle ben bugün yine evde oturamadım.Eee hadi dedik  şu İSTOÇ a gidelim bari neler varmış bir bakalım gezelim.
 Ne mümkünnn gezmek içine bile giremedik kapalıydı bütün dükkanlar hemde pazar pazar..
Aslında pazar günleri açık olması lazım bence zaten çoğu millet h.içi çalışıyor..
Buarada bilmeyenler için söyleyeyim İstoç Ticaret Merkezi toptan alışveriş yeriymiş..
Çeyize dair herşey varmış orda. Mağazalara giden mallar ilk el olarak buradan dağıtımı yapılıyormuş.
Yani ben öyle duydum..=)

Oraya giremedik bari Marmara foruma gidelim dedik..İyide oldu..
Çünküüüüüüüüüü ben yeni yeni ciciler aldım yine..=)
Nasılda mutlu oluyorum yuvama bişeyler alınca , kullanacağım günüde sabırsızlıkla bekliyorum..=)
Nelerrr aldınnn haniii..? dediğinizi duyar gibiyimm..:) 
Başlıyorummmmmmm...!
Misafir yemek takımlarımı-çatal kaşık bıçak setimi ve tencere takımlarımı almış bulunuyorum.
Bernardodan almaya karar vermiştim ama kısmetin dışına çıkamıyorsun işte.
O yüzden Emsan dan yana kullandık tercihimizi an itibariyle..




Yemek takımıma bayıldım çok şık ve ağır duruyor ama resimde nedense çok belli değil deseni filan biraz üzüldüm ona açıkçası..

Çatal-kaşık-bıçak setim ve tencere setim..
Tencere setinde kırmızıyı tercih ettim ben o daha şık duruyordu.

Ordan çıkınca Home sweet home a gittik.Çok güzel şeyler vardı.
Ordanda 2 tane nevresim takımı kaptım kendime hemde indirime girmişti..
Ve daha da güzel şeylerde vardı indirimde olan mutlaka gitmenizi öneririm..



Bu iki nevresim takımını aldım kendime..İkisinide çok beğendim ben hem kaliteli hemde uygun.
Daha ne isterim..=)
İkisi 198 tlye geldi bana, almak isteyenler için fikir olsun.

Daha çookkkk eksik var çookkkk..^_^
Rabbim yuva kurmaya çalışan herkesin yardımcı olsun zira baya zormuş..

Neyse fıstıklar siz postu okuya durun bende gideyim biraz dinleneyim.
O güzel yorumlarıyla beni yeniden yeniden heyecanlandıran, mutlu eden tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Hepinizi çookkk öperim.Hayırlı akşamlar.

11 yorum:

  1. ğüzel ğünlerde kullan canım benim.
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  2. mutlu cok guzel gunlerde kullan insallah :)
    Nefresimler cok cici =D
    Sevgilerimle
    Kiymet

    YanıtlaSil
  3. canım benim hepside çook güzel sade ve şık.inanırmısın çeyizlik şeyler görüyorum dün bir tencere takımı indirime girmişti cicime söylesem bi baksa acaba aldımı diye aklımdan geçti:))

    YanıtlaSil
  4. Valla balısı bende aldığın tencere ve tabaklarda nezaman yimek yicem onu düşünüyom:p

    Hayıtlı uğurlu olsun işşaallaahhh:)

    YanıtlaSil
  5. yorucu ama bir okadarda tatlı telaşlar dimi canım :) Rabbim tüm evlenecek olanların hem maddi hem manevi yardımcısı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  6. Aynen bensin ya bende bişi alınca çok mutlu oluyorum ve artk onları kullanmak istiyorum evimde canm :) Rabibm güzl günlerde kullanmayı nasip etsn inş. :) Nevresm takımları da çok tatlı tencerelere de bayıldım .) Bizimkiler çoktan almıştı hatırlamıyorum bile nasıllardı ama güzllerdi :)

    YanıtlaSil
  7. porselen takımını çok beğendim çok şık.güle güle kullan toprağımm:))

    YanıtlaSil
  8. Bunlari insallah evinde kullanirkene fotograflarsiiiin :)
    Guzel mutlu gunlerde kullan insallah, hepsi ayri guzel.

    YanıtlaSil
  9. HALİME: CANIM SAĞOLASIN..

    KÜÇÜK ŞEYLER: CANIM TEŞEKKÜR EDERİMM

    FATMA: AYY CANIM BENIM ALLAH RAZI OLSUN DÜŞÜNMEN BİLE YETER..
    NERDEYMİŞ??? =)

    CADI KIZIN DIRDIRI: İNŞALLAH BALIM O GÜNLERİDE GÖRÜRÜZ SAĞOLASIN.

    TASARIMIN RENKLERİ: HEMDE NASIL BALIM YA..AMİNN.

    1GÜL: SENDE GÜLE GÜLE KULLAN CANIM CİCİLERİNİ.

    BEDİA: TOPRAKIM ALLAH RAZI OLSUN SAĞOLASIN.

    GELİN AYŞE: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM.İNŞALLAH OGÜNLERİMDE GELRDE PAYLAŞABILIRIM SİZLERLEDE..

    YanıtlaSil
  10. Canım güle güle güzel günlerde kullan inşallah..Ömür boyu mutlu olmanı dilerim...Bence alışverişin zevkli kısımları olmalı bunlar..İnsanın kuracağı yuvaya bir şeyler alması kim bilir nasıl güzeldir..

    YanıtlaSil
  11. MERYNİN GÜNLÜĞÜ: BALISI ÇOK SAĞOLASIN..
    HEMDE NASIL ZEVKLİ GÜLÜCÜKLER AÇIYOR YÜZÜMDE BİRŞEY ALINCA:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)