6.01.2012

ÇEYİZİMDEN BİRKAÇ CİCİ ve SEVDİKLERİM..

Nasılsınız fıstıklarrrr..?
Ben miiii..? 
İyiyim Allah'a şükür ama sürekli ders çalışmaktan sıyırıcam yakında..:)
Ankaradan geldiğimden beri dışarı çıkmadım desem yalan olmaz hani..
Ama hafta sonu atmam lazım kendimi biyerlere azcık motive olayım demi..:)

Uzun zamandır doğru dürüst post girmiyordum,
özledim de baya
dedim bugün çeyizimden birkaç cici yayınlayayımda sirkeleneyim bi..
Hemde benim gibi çeyiz hazırlayan arkadaşlarıma bir nebzede olsa yardımcı olayım diye umuyorum..:)


İlk sırayı kalpli kek kalıbıma verdim çünkü böyle sevimli şeylere bitiyorum desem yeridir.
İlerde çok güzel kekler pastalar yapmak istiyorum eşime..=)


Buda benim iğnedanlığım.
Canım halam ördü..
Eskilerden kalma birşey ama ben çok beğenerek kullanacağım.
Ve tabiki oda kalp şeklinde..^_^


Mikser kabımdır buda.:) 
Böyle pratik ve kullanışlı şeyler mutfakta çok iyi oluyor..
Üstteki kapağı sayesinde birşey çırparken etrafa saçılmayacak ve temiz temiz kekimizi pastamızı yapıcaz..:)
Her eve lazım değilmi..


Poşetliğim nasıl kızlar..?
Çok şirin değil mi..
Bu kıza bir isim bulmam lazım..:D

Hani ucuzluk mağazaları oluyorya ''bir milyoncu'' fln diyorlar,
bayılıyorum öyle yerlerde gezmeye inanılmaz güzel şeyler buluyorum uygun fiyata..
Bu cici kızda yine pendikten öyle bir mağazadan.


Misss kokulu sepetim..
Bu sepetim Neşe ablamdan..Blogunda yaptığı hediye çekilişinden kazanmıştım.
Bu POSTUMDA da bahsetmiştim hani..
Evlendiğim zaman evimin en güzel köşesinde yerini alacak kendisi ziraa okadar güzel kokuyorki evime miss miss kokular yaysın..



Günlük çatal-kaşık-bıçak setim..
Korkmazdan çok uygun fiyata çok beğenerek aldım.
Rabbim kullanmayı nasip eder İnşallah.


Porselen saklama kaplarıda bir mutfakta olması geren en önemli şeylerden biri bence..
Çünkü uzun süreli saklanması gereken bir gıdayı plastik kaplara koymak sağlıksız geliyor bana açıkçası.
Oyüzden ben bu şekil aldım.



Bu güzellerimide en sona sakladım.
 Bunlarda babannesinin doğmamış torununa ördüğü minnak patikleri..^_^
Daha neler neler var böyle..
İlk gördüğüm zaman bayıldım resmennn okadar hoşuma gittiki anlatamam..
Rabbim o mutluluğu yaşamayan, isteyen herkese yaşatsın İnşallah..

Çocuklara olan düşkünlüğüm had safhada,
Oyüzden bir okadarda pimpirikliyim bebeklere karşı..
Bebişim olunca baya panik bir anne olucam ben galiba..=)

Bu postta burda bitti fıstıklarım..Umarım keyifli vakit geçirebilmişimdir sizlere..
Yorulmadan bıkmadan postumu okuyan herkesede çok teşekkür ederim..
Sizinde bu çeyiz işlerinde fikir vermek istediğiniz konular varsa seve seve dinlemeye ve yayınlamaya hazırım..
Kendinize iyi bakın dikkat edin canlarım zira bugünden sonra havalar tekrardan soğuyacakmış
aman haa hasta filan olmayın..
Herkesin tekrardan hayırlı cumaları olsun..
En kısa zamanda görüşmek üzeree...

24 yorum:

  1. Ayyy canım benim bayıldım bayıldım anlatamam bunları görünce kendimi düşündüm yaa bak yeni şeyler öğrendm mikser kabı almam gerek bir kenara yazıyorum :) saklama kabım da var :) başka ımmmmmm poşetlikim de var annem almış :) bende bir ara resmlim inş.çok ciciler rabbm güzel günlerde kullanmayı nasip etsn inş.:)

    YanıtlaSil
  2. ooohh çeyizler serilmiş.Maşallah hepsi birbirinden tatlı.Güzel günlerde sevdiklerinle kullan.Hep hep ders de olmaz bunu söylemeden geçemiyorum:)Çünkü aynı dert benim de başımda:(Güzel paylaşımlarını bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  3. En cok kalpli kek kalibini ve minnak patikleri begendim :)
    Güle güle günlerde kullanirsin insallah bunlari.
    Bu arada Allah kolayliklar versin, zihin acikligi versin derslerinde. Arada temiz havaya cik mutlaka yoksa ders calismandaki performansta düser diye düsünüyorum...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ay hepsi birbirinden güzel ama poşetliğini gördüm adı kesin SAFİNAZ olmalı...

    YanıtlaSil
  5. hepsinide güle güle,iyi günlerde mutlu mesut sevgi dolu yuvanda kullan canim benim..hepside öyle güzel görünüyorki,ceyiz kelimesi bana sagligi masumiyeti cagristiriyo..
    kek kalibin favorim oldu:)ilerde kendi evinde icinde esine yapilmis kekleri yaptigin postlarida yayinlarsin insaallah..
    ayrica haftasonu at kendini bi yerlere tabii,sana nefes olur bizede yeni post:))))
    sirf seni düsünüyorum bak dimi:)))

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan çok güzel hepsi özellikle mikser için olan banada lazım böle bşe buralarda yok :(

    YanıtlaSil
  7. 1GÜL: CANIM TESEKKUR EDERİM.MUTLAKA AL ÇOK KULLANIŞLI BİRŞEY..

    MERİ: CANIM ÇOK SAĞOLASIN GÜZEL YORUMUN İÇİN..ÖPERİM ÇOK.

    KELEBEK GİBİ: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM.EVET ÇIKMAM LAZIM VALLA BUNALDIM BRS:)

    HATİCİNPEPELASI: TATLIM SENİMİ KIRCAM TAMAM SAFİNAZ OLSUN:)

    ZELİŞ: CANIMSIN BENİM TATLIM ALLAH RAZI OLSUN BU İÇTEN GÜZEL YORUMUNA BAYILDIM GERÇEKTEN..ÇOK TESEKKUR EDERİM BITANEM..

    ELA: CANIM TESEKKUR EDERİM NEREDE OTURUORSUN TATLIM? MARKETTEN ALDIM BEN ONU MUTLAKA VARDIR GÜZELİM.

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok güzel ve inan hepside çok işine yarayacak şeyler güle güle kullan hepsini bende çeyiz hazırlarken bir çok tabak çanak almıştım ama en çok nevresim takımı ve mutfak takımları konusunda zorlandım en çok lazım olan şeylermiş meğer nacizane tavsiye hergün yeni yeni cici şeyler çıkıyor tabak bardak değilde mesela renk renk masa ötüsü,runner ve de nevresim takımları edin derim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. HASKUMAŞ: canım sağol güzel yorumun için..gercekten çok haklısın nevresim takımı ve masa örtüleri hakkında.
    nevresim takımı bakıyorum ama okadar güzellerki hangısını alsam karar veremıyorum inan:)

    YanıtlaSil
  10. cicilerinde senin gibi cok cici allahım iyi günlerde kulllanmak nasip etsin inşlh ceyiz cokta önmeli değil önmeli olan huzur sağlı mutluluk bunlar tadı tuzu diye düşünüyorum allahım seni cok multu etsin inşlh o kalpli keke kalıbından bizede bi kek dilimi düşer galiba dimi:):?:P

    YanıtlaSil
  11. Bu doğmamıs cocuga patik yelek örme adeti bir tek biz de var sanıyordam :)

    YanıtlaSil
  12. iğnedanlık çok işe yarıyo ..yatak odamda konsolun üzerindan hiç ayırmam iğnelerimi sürekli kaybeden biri olarak baya işe yaradı..poşetlik çok cici..kalpli kalıpta süper oluyo sevgililer günü evlilik yıldönümü bence sadece eşinle kendine kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Rabbim hepsini iyi günlerde kullanmak nasip etsin. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  14. hepsi de cok güzeller; rabbim iyi günlerde gülerek kullnmayı nasip etsin insallah:)

    YanıtlaSil
  15. Kuzucum iyi günlerde kullanırsın hepsini inşallah. Hala bi ismi yoksa poşetliğinin Şükufede bir alternatif olabilir heheh :)

    YanıtlaSil
  16. kübram canım Allah razı olsun güzel duaların için.çok doğru diosun en önemlisi huzur..
    tabiki düşer kuzum benim herzaman beklerim..

    işterenklihayat: ben çok memnunum tatlım:)

    pompişce: valla bende sürekli kaybettiğim için benımde ısıme cok yarıcak canm.

    tombul tarifler: canım çok teşekkür ederim.

    ev kuşu: canım sağolasın.Amin.

    tasarımın renkleri: canımın içisi Allah razı olsun..onuda düşünebilirim:)

    YanıtlaSil
  17. güzel günlerde kullan ,hepside çok güzel,sevgiler

    YanıtlaSil
  18. oncelikle bloguma ugradigin icin tesekkur edrim:) Rabbim guzel gunlerde kullanmayi nasip etsin canim:) ceyiz dizenlerden biride benim, her bir ayri heycan degil mi :) gule gule kullan :) bundan sonra bende takipteyim:)

    YanıtlaSil
  19. hepsini iyi günlerde kullanman nasip olur inşallah
    güzel telaşlar bunlar aldıkca daha ekle bekliyoruzzz:)
    şu kalp kek kalıbı bir bende yok sanırım en kısa zamanda bende almalıyım:)

    YanıtlaSil
  20. otuzundansonra: sağol canım.

    kelebek misali: rica ederim tatlım ne demek.herzaman beklerim..güzel yorumun ıcınde ayrıcana tesekkur ederım.

    dilek: eklerim tabiiki canım siz ısteyın yeterkı..esse fln daha guzellerı var kek kalıplarının bı bak ıstersen.

    YanıtlaSil
  21. Rabbim guzel gunlerde kullanmak nasip etsin insallah. Ceyiz hazirlamak cok zevkli cok heyecanli birseeeey :) al al bitmiyooo :)

    YanıtlaSil
  22. gelin ayşe: canım cok haklısın valla al al bıtıremıyorum:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)