24.10.2011

'HEDİYELERİM' POSTU

Herkese merhaba,
Evet hala moraller bozuk yüreklerde acı var ama hayat öyle yada böyle devam etmekte..Birkez daha başımız sağolsun Rabbim hepimize sabır versin en çok ta Şehitlerimizin ailelerine..


Geçenlerde NEŞECE HERŞEY blog sahibesinin düzenlediği çekilişe bende katılmıştım ve şans benden yana olmuş bu sefer..Neşe ablama burdan birkez daha teşekkür ederim gönderdiği ciciler için hepsi birbirinden güzeller..Çekilişlerde kazandığım ilk hediyem oldu kendileri, kazandığımı duyunca çok sevinmiştim ama hevesim kursağımda kaldı, Şehit haberleri hepimizi yıktı parçaladı..


En iyisi ben resimlere geçeyim yoksa yine ağlamaya başlıcam..:(



Birde küçük bir not yazmış Neşe ablam bana..Paketi açar açmaz karşıma o güzel notu çıktı..İşte hediyelerim..





Hepsinede bayıldım..Özelliklede misss kokulu sabundan yapılmış güllü sepetime..Seneye kendi evimde yerini alacak kendileri..(Allah'ın izniyle İnşallah..)


Bu postta burda bitti..:) Herkese bol huzurlu günler diliyorum...

12 yorum:

  1. güle güle kullanın.
    Hepsi çok cici.:)

    YanıtlaSil
  2. güllü sepete ben de bayıldım iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan inş canım..

    YanıtlaSil
  4. ENYROSE: TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM..

    TASARIMIN RENKLERİ:SAĞOL TATLIM BENIM..

    TOMBUL TARİFLER: TEŞEKKÜR EDERİM CANIM

    CADI KIZIN DIRDIRI: BEBEĞEMM ÖPERİM SENİ TEŞEKKÜR ETTİM..

    FATMA: SAĞOL CANIM TEŞEKKÜR EDERİM..

    YanıtlaSil
  5. merhaba
    güle güle kullan hediyelerini iyi günlerde

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. MUKO: canım tesekkur ederım hoşgeldın bloguma sevındırdın benı sağol..

    YanıtlaSil
  7. Canım güle güle kullan ne demek beğenmene çok sevindim..

    YanıtlaSil
  8. begenmem mı ablacım yaa cicili bicili süslemiş yollamışsın bayıdım kiiii:)

    YanıtlaSil
  9. bu postu yeni gördüm :) inanmıyorum çekilişten mi kazandım bu güzel hediyeleri ? az önce bi yorum bıraktım sana face sayfamıza gel son eklediğim fotoğrafa bak koş :)

    YanıtlaSil
  10. yufiiii şanslıyım buaralar galiba ilkay abla:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)