14.01.2012

KEYİF ZAMANIIIII

Merhaba çıtırlar nabersiniz...?
Ben bugün çok şükür daha iyiyim.
 Dün baya kötüydüm , okadar halsizdim ki elimi ayağımı kaldırcak dermanım yoktu.
Tabi haliyle ders de çalışamadım..Denedim ama kafam almadı o halsizlikle.
Ama bugün tekrardan son sürat başladım vee 1 dersim daha güzel şekilde sonuçlandı.
Çok şükür, Rabbim emeğimizi boşa çıkarmasın İnşallah..

Eee 250 sorudan hiç yanlış çıkmayınca dedim sana ödül bir müddet keyif çat..=)
Aldım mamacıklarımı kahvemi geçtim blog ve face in başına..^_^


Buarada Bahçeşehirde kar başlamış bulunuyor 2 saattir durmaksızın lapa lapa yağıyo..
O bembeyaz  görüntüyü görmek beni çok mutlu ediyor fakat bir yandanda evsiz barksız insanlar aklıma geldikçe kış gelsin istemiyorum..
Rabbim yardımcıları olsun. Ve bizim şuan ki halimize binlerce şükür olsun.

Neyse fıstıklar bu postumuda buracıkta bitireyim bari..
Havalar soğudu dikkat edin hasta olmayın benim gibi..
Hepiniz Allah'a emanet olun.

15 yorum:

  1. CANIM GEÇMİŞ OLSUN.
    BANA DA BEKLERİM:))

    YanıtlaSil
  2. ohh ohh iyi keyifler, bol basarilar sana :)

    keske burdada kar yagsa...
    Sevgilerimle
    Kiymet

    YanıtlaSil
  3. Oyyy canım geçmiş olsun tekrar yaa ii olduguna sevndm bugun canım :)) valla kendini güzel ödüllendirmişsin :)) bence de hak ettin güzel yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. inşaallah sonuçlar mükemmel gelir :)

    YanıtlaSil
  5. YARASIN BALLI LOKMAMA:)
    OHHH..
    SEFAN OLSUN GÜLÜŞÜM.)
    CİCİ HAFTA SONLARI...
    :)
    ÖPÜLDÜNN Kİİ..

    YanıtlaSil
  6. Emeklerine degiyor olmali, 250 sorudan hic yanlis olmamasi bence cok iyi bir basari, haketmissin fazlasiyla bu keyfi :) Afiyet olsun, o Eti Pufflari bende cok severim :)

    Kar bize sevinc katiyor ama evsiz insanlari düsününce o zaman burkuluyor insan, Allah'im yardim etsin, cok sükürler olsun sicak evlerimiz var ...

    Iyi haftasonlari ve Allah zihin acikligi versin.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun tatlım buradada kar başladı dediğin gibi Rabbim evsiz barksız insanların yardımcısı olsun inşallah

    YanıtlaSil
  8. Gecmiş olsun kuzum benİm ben de hastayım cok fena :(
    sen ne okuyrsyn tatlım ne sınavı bu?

    YanıtlaSil
  9. Kuzum adaçayını içmeyi ihmal etme iyi olursun inaşallah..
    Mamalarda yarasın işşşaallaahhhh;)

    YanıtlaSil
  10. gecmiş olsun canımmm şimdi daha iyisin ne güzel kahve nefis gözüküyo yazıda bi okdar güzel sen ise bi okadar ttalı nediyelim sana 41 kere mşlh sıfır hataa :)öptümm:)

    YanıtlaSil
  11. BİR KASE LEZZET: CANIM SAĞOLASIN.

    KÜÇÜK ŞEYLER: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM ŞİMDİLİK İYİYİZ VALLA:)

    1GÜL: TATLIM ÇOK SAĞOL..SENİNDE GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK.

    İŞTERENKLİHAYAT: BENDE ÖYLE UMUYORUM CANIM İNŞALLAH.

    BİR TUTAM KEKİK: ABLACIM BENIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..BENDE SENİ KOCAMANNNNN ÖPTÜMKİİİİ

    KELEBEK GİBİ: CANIM SAĞOLASIN.GERCEKTEN ŞÜKÜRLER OLSUN.HER İNSAN ŞÜKRETMEYİ BİLMELİ DEĞİLMİ..

    TASARIMIN RENKLERİ: AMİN TATLIM İNŞALLAH.RABBİM DUALARIMIZI KABUL ETSİN.

    ESVEDİM: CANIM SANADA GEÇMİŞ OLSUN.ANKARA COK SOĞUKTUR ŞİMDİ DİKKAT ET TATİLİN TADINI ÇKARIRKEN.
    MALİ MÜŞAVİRLİK STAJA BAŞLAMA SINAVI GÜLÜÜMM.

    CADI KIZIN DIRDIRI: SAĞOL BAL LOKMAM İHMAL ETMEM ZATEN BOĞAZ AGRIM GECTI COK ŞÜKÜR.

    KÜBRAMMM CANIMMM ALLAH RAZI OLSUN TATLIM..SEN GEL BANA SANA NE KAHVELER YAPARIM BEN:)

    YanıtlaSil
  12. Keyfini ve eti puflarını yerim senin canım yaa tebrik ederim sınav için dikkat et kendine hemi öptüm canımm

    YanıtlaSil
  13. Hayy masallah...deme bunu heryerde nazara falan gelirsin mazallah..
    Rabbim emegini bosa cikartmasin canim benim...ne güzel keyfini sevsinler senin yaa:)
    kara hasretiz biz,siz tadini cikartin,ama evsiz insanlari düsününce insanin ici burkuluyo dedigin gibi:(
    cokk cok öpüyorum senii:)

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun..Ayrıca kolay gelsin kafa yorucu bir meslektesin..Eti puflar herzaman imdada yetişir zaten :) Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  15. NURJANLA MODA: Yİİİ BENİİİ..:) SAĞOL BALISII.

    ZELİŞ: BİTANESİİ MAŞALLAH DİYEYİM OZAMAN BENDE:) KAR SADECE 2 SAAT YAĞDI VE BİTTİ:) İSTANBULUN KARI BUKADAR OLUR İŞTE:)

    BEŞPARASIZ: SAĞOLUN TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)