23.01.2012

ÇEKİLİŞ İÇİN SON 2 GÜN..!!!

Haftanın ilk gününden bütün fıstıklara kocamannn merhabalar efenimm..=)
Bugün içimde inanılmaz bir mutluluk var ama sebebini bende bilmiyorum.
Sebepsiz sebepsiz mutlu oluyorum ben..
Buda güzel birşey olsa gerek değil mi..


Evettt canlar çekilişimiz için kalan süre son 2 gün..
Bende sizin kadar heyecanlıyım valla..
Kimin yüzünde küçükte olsa bir tebessüme sebep olacağım diye..

25 Ocak son katılım tarihi..
26 Ocak ta kazananı açıklayacağım İnşallah..
Hala katılmadıysanız buyrun TIKINIZZZZZ..!

Blogumu açarken çok tereddütlerim vardı sıkılır kapatırım daha sonra diyordum ama 
artık benim ayrılmaz bir parçam gibi..
2 gün açmayayım hemen özlüyorum..
Tabiki bu sizlerinde sayesinde..
Beni yalnız bırakmadınız yorumlarınızla hep desteklediniz.
Çok teşekkür ediyorum hepinizeeeee..^_^
İyiki varsınızzzzzzzzz..

 Buarada bugün şafağımı unuttum ben..:)
Mutluluğuma veriyorum bunuda..

Haydin ben kaçtım artıkınnn..
Yine gelirim benden kurtulamazsınızzz kiii..=)

6 yorum:

  1. Merhaba canım benim :) ben katıldım bakalım inş. hayırlı olur :D kazanırım umarım :) ümitliyim :p

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalımmm şans şans şans :)

    YanıtlaSil
  3. 1gül: merhaba tatlım..bakalım şans kımden yana olcak..:)

    kübram: kısmet balumm az kaldı:)

    YanıtlaSil
  4. sen ne güzel bir kızsın ya, inan etrafındakiler çoooooooooook şanslı.. Böyle pozitif olman büyük nimet......

    YanıtlaSil
  5. ESVED: CANIM ALLAH RAZI OLSUN. BALISII GÜZEL BAKAN GÜZEL GÖRÜRMÜŞ DERLER..:)

    BİR KASE LEZZET: CANIM TEŞEKKÜR EDERİZ.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)