1.02.2012

YENİ KAPANANLAR İÇİN PRATİK BİR FİKİR

Aslında ne zamandır yazmak istiyordum bu postu ama bugüne kısmetmiş..
Özellikle yeni kapananlar için bir fikir olsun istedim..
Çünkü kapanmak sanıldığı kadar kolay değil bence..
Bende kapanalı 8 ay oldu ve kapanmadan önce çok araştırma yaptım inanın.
Blog arkadaşlarımdan çok şey öğrendim ve uyguladım kapanmadan önce..
İstedim ki bende bu konuda yardımcı olayım.
Kapalı bir bayan için layıkıyla kapanmaktan sonra en önemli şeylerden birisi bence eşarbının düzgün durmasıdır,
bunun içinde bone altı topuzunun güzel yapılması gerekir..
Ben kapanmadan önce topuzlu boneyi keşfettim bir ablam sayesinde..
Aldım ve denedim duruşu , yapılışı nasıldır acaba diye ve inanın çok memnun kaldım...


Resimde boneyi elime takıp çektim..=)
İç kısmına kese yapıp içine elyaf koymuşlar, böylelikle topuzunuz hazır.=)




 Çok pratik birşey en başta insanı hiç uğraştırmıyor.
Boneyi takıp eşarbını örtüyorsun
Özellikle kısa saçlı bayanlar için çok ideal..
Ve çoğu eşarpçılarda bulabilirsiniz,
fiyatıda çok uygun zaten 5-10 tl arasında değişiyor.
Tabi becerikli hatunlar bunu kendide yapabilir..
Hatta bir blog arkadaşım yapmış bile..=)



Yandan ve arkadan duruşlarınıda merak edenler için daha önceden resimlemiştim..=)
Fenada durmuyor sanki hee..?
İnşallah birazcık olsun yardımım dokunmuştur postumu okuyanlara..


Buarada hertaraf beyaza büründü ama fırtınada cabası.
Evden dışarı çıkamıyoruzzzzz.
Almam gereken bir kargom var cicilerim geldi ama fırtına izin vermiyor ki dışarı çıkayım..=(
İnşallah yarın alabilirim..
Kapanışıda beyaz örtüyle yapayım bari..




27 yorum:

  1. kısa saç için ideal ama benim gibi uzun ve gür saçlılara olmazzzz:(

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklisin canim cokta güzel durmus sende :) Arkadasin dedigi gibi kisa sacli bayanlar icin bire bir bu topuzlu bone, benim gibi uzun gür saclilar icin yanlis olur diye düsünüyorum topuz yapip üstüne bide bunu kullanmak aman allahim düsenemiyorum kendimi hehe :) Bi ara izine gittigimde alayim bi deneyim dedim ve hep kaldi bu ya unuttugumda yada ihtiyac duymadigimdan ama sacimin dokuldugu ve kisa kestirdigim zamanlarda buna cok ihtiyac duymustum bende esarp yazmalari ile topuz yapmistim bunlar cikmadan once fikir olabilir diye dusundum :) Cok öptüm canim güzel bi post olmus ellerine emegine saglik fikirlerini eksik etme emi:..

    YanıtlaSil
  3. SEVECEN: O KONUDA HAKLI OLABILIRSIN ABLACIM..BENIM SACIMDA UZUN AMA GÜR DEĞİL..GÜR SAÇTA NASIL OLUR ONU BİLEMİYORUM TABİ..AMA ZATEN SAÇINI TOPLAYIP ELYAFLI KISIMA SOKMUYORSUN ASAGIDA KALIYOR SACIN BEN ÖYLE YAPIYORM YANİ..

    BİR UMUT BİR DOKUNUŞ: TATLIM SAÇIMI TOPUZ YAPIP BONEYİ ÜSTÜNE TAKMIYORUM BEN SAÇIM ASAĞIDA KALIYOR AMA ÇOK GÜRSE SAÇLARIN NASIL OLUR BENDE BİLEMEDİM ŞİMDİ..:)YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..HERZAMAN BEKLERİM TATLIM..

    YanıtlaSil
  4. ilk kez görüyorum bunu :) tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. ben biyerde daha duymuştum ama almak nasip olmadı.saçlarımıda yeni kestirdim.hemen alayım.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir fikirmiş paylaştığın için teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  7. ben hiç araştırmadan, gittim bi eşarp aldım ertesi gün bağladım çıktım :D:D
    güzel duruyomuş ama bende deneyeyim tşkler canım

    YanıtlaSil
  8. cicim ben bu boneden aldım zamanında ama hiç begenmedim durusunu çündü bonenin tipi çok uzun ve topuzlu kısım bol durdu :/ hiç begenmedim sinirlendim attım :) şimdi eşarp tokası var meyyenin bloğunda görmüştüm ondan yaptım kullanıyorum ve cok memnunum :)) bu arada arkadan ve yandan profilini begendim acep gül cemalin kimbilir ne kadaaar tatlıdır :))

    YanıtlaSil
  9. Aslında bu fikir benden çıktı;)
    Valla şaka değil kaç sene öncesi saçlarımı kestirdiğim için böyle bir sonuç düşünmüştüm.Çok işime yaradı;)
    Hatta blogumda paylaşmıştım hatırlarsan;)
    Benimkindeki tek fark boneye dikmemiştim.Bence en akıllısnı ben yapmışım çünkü her bonenin içine koyabiliyordum;)

    Birisi fikrimi çalmış ama neyse;P

    YanıtlaSil
  10. Cicikız ben bunu ilkdefa duyuyorum.Hiç duyamamıştım..Denemek lazım.Gerçi ben kendim yapıyorum ama bu daha pratik görünüyor..Teşekkürler Canım benim..

    YanıtlaSil
  11. evet ben bir yildan bu yana kullaniyorum cok rahat

    YanıtlaSil
  12. bende bir eşarpçı da görmüştüm ama çok abartı durur diye pek de sıcak bakmamıştım.Eşarplı fotoğraflarına bakıyorum da abartı durmamış bir denesem mi acep

    YanıtlaSil
  13. yazılarını çok beğendim bone den bende kulanmak istedim bir ara ama kaba durur diye almamıştım burda görünce çokta degilmiş çok sagol deniyeceğim http://istanbuldabirbezgeli.blogspot.com/ bende beklerim

    YanıtlaSil
  14. aaa ben bizim buralarda hic gormedim bunlardaaan :( hic de duymamistim valla, bende istiyorum bunlardan

    YanıtlaSil
  15. İŞTERENKLİHAYAT: RİCA EDERIM CANIM

    FATMA: AL CANIM İNŞ.BEGENIR MEMNUN KALIRSIN..

    MARİFETNAME: RİCA EDERİM TATLIM.

    DURİ YEKTA: DENE CANIM BELKIM HOSUNA GİDER.

    ESVED: CANIM BEN UZUN OLAN KISMI YUKARI DOĞRU KATLIYORUM RAHAT OLUYOR..O TOKAYI DUYDUM AMA NASIL BISEY GORMEDIM IC RESMINI ATABILIRMISIN BANA?
    GÜZEL SÖZLERİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BALIM..FACEDE EKLESENE BENİ SEN..?

    CADI KIZIN DIRDIRI: EVET CANIM BENDE SENI KASDETMİŞTİM BILIYORUM O POSTUNU BENIM ICIN YAPMISTIN HATA..:)
    DAVA AÇALIM MI KUZUMMM:D

    MERYNİN GÜNLÜĞÜ: CANIM GERÇEKTEN COK PRATIK DENEMEKTE FAYDA VAR BENCE..

    NESLİNAME: KEŞFETMENE SEVİNDİM CANIM..;)

    NİLERK: DENEMELİSİN BENCE CANIM.

    HATİCE KARADAYI: RİCA EDERİM.

    GELİN AYŞE: ÇOĞU EŞARP SATAN DUKKANLARDA VAR TATLIM BIR SORUSTUR BAKALIM..

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,

    Blogunu uzun zamandir takip etmekteyim ama ilk defa size yorumyaziyorum. Guzel bir blogunuz var. Bu topuzdan bende siyagini almistim,fakat birturlu iyi durmiyor. Taktigim zaman topuz ile kafam arasi boslukta oluyor ve topuz yukara dogru cikiyor ve esarbi kullandigim zaman hic guzel durmadi. Biraz daha ayrintili anlatsan nasil tam olarak o boneyi bagladigini? hollandadan Rukiye

    YanıtlaSil
  17. anaam eklerim tabi kuşum ama nassıl? :) malum gizli takılıyorum ben blogda:)) linkini ver :)

    YanıtlaSil
  18. RUKİYECİM: EVET BONEYI TAKINCA BOLLUK OLUŞUYOR BEN O BOLLUGU SOYLE YOK ETTİM. BONEYI TAKINCA ALNINA GELEN KISMI USTE DOĞRU 1 YADA 2 PARMAK KATLIYORUM BOLLUK GIDIYOR DAHA DUZGUN OLUYOR ESARBIN.UMARIM YARDIM EDEBILMISIMDIR.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba,yeni görünümün hayırlı olsun,nu arada fotolar bi anda çok tanıdık geldi sanırım Kuzu spradon'da oturuyosunuz,inşaatında 1,5 sene çalışmıştım da hatıralarım canlandı :)

    YanıtlaSil
  20. ŞANTİYENİN GÜLÜ: SAĞOL ABLACIM BENİM.ÖPERİMMM

    YanıtlaSil
  21. Wuu super oldu bunu gordugumm:) uzun zamandir takipcinim ama ilk kez yaziyorum,bunu ilk firsatta edinip yorum yazicam:) iyi geceler:)

    YanıtlaSil
  22. YİĞİTİN ANNESİ: BEKLİYORUM CANIM GÜZEL YORUMLARINI DAİMA..;)

    YanıtlaSil
  23. bende kapanmak isteyen birisiyim devamlı baraştırma yapıyorum bu yada bone güzel durmuş ama internet sitesinden araştırdığım kadarıyla belirkin olarak topuz yapmak günahmış doğrumudur
    fatma yazan

    YanıtlaSil
  24. bende kanapanalı yaklaşık 3 ay oluyor ve topuzu düzgün yapmak için ayna karşısında dakikalarca uğraşıyorum.bilmiyodum böyle bir bone olduğunu teşekkür ederim paylaşım için hoşçakalın
    http://citipititasarim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  25. ben polis okulu öğrencisiyim kapanmayı düşünüyorum ama is hayatında sıkıntı yaşayacağımi da biliyorum siz olsanız nasıl bir karar verirdiniz

    YanıtlaSil
  26. eğer gercekten istiyorsam kesinlikle kapanırdım ki rabbim sizinle beraberdir herturlu kolaylıgı saglayacagından emınım..rabbım layıkıyla kapananlardan eylesın hepımızı

    YanıtlaSil
  27. Öncelikle Merhaba ,
    Ben de bir blog yazarıyım ama bloğunuzu içimde oluşan ' kapanırsam nasıl olur ? ' fikirlerinden dolayı araştırma yaparken tesadüfen buldum.. Ama biliyorum ki her tesadüf dediğimiz şey de de vardır bir hikmet.. Belki benim adıma güzel şeylere vesile olabilirsiniz. Bloğunuzu takibe alıyorum. Beni de eklerseniz çok sevinirim. Temasta kalabilmek dileğimle.. Sevgiler..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)