26.03.2012

BACIM (KELEBEK MİSALİ) BENİ ÖYLE BİR MİMLEDİKİ BAYILDIMMM BU MİME BEN..!

Ben geldiiiimmmmmm...!!!
Çookkkk özledim sizi, blogumu, post yazmayı..=)
Ama kavuştum sonunda..

Benimmm canımın içisi bacım KELEBEK MİSALİ beni öyle güzel bir konuda mimlediki bu 1 hafta zor tuttum kendimi postumu yazmak için..=)

Sabirsızlanıyorum ve hemen başlamak istiyorum mimime..^_^

İlk sorumuz geliyor hanımlarrrrr..

1-Düğününüz için giriş,ilk dans ve pasta müziğiniz ne olmalı..?


Giriş Müziği: Kayahan-İpek Acar-- Seninle Herşeye Varım Ben
İlk Dans Müziği: Deniz-Seni Seviyorum (İkimizin şarkısı)
Pasta Müziği: Emre Altuğ-Tek Aşkı Kalbimin
 
Ben bu müziklere ilaven birde, misafirlerin düğün mekanına girerken ve düğünün başlamasına kadar olan kısımdada fonda bir şarkı çalsın istiyorum ve bunun içinde PİNHANİ NİN DÜĞÜN DERNEK şarkısını seçtim.
İlk duyduğum zaman çok hoşuma gitmişti bu şarkı dedim bunu kesin çaldırıcam kısmetse..

2-Yurt dışında balayına gitmeyi düşünseydiniz tercihiniz neresi olurdu? Niçin?

Tabikide ülkemizin gezilecek görülecek muhteşem yerleri var ama Venedik ve Aşıklar şehri Paris ide görmeyi çok isterdim yarimle birlikte..



3-Düğününüzde ne olmazsa keşke dersiniz..?


Tabiki her gelin başta sağlık ve birlik olmakla beraber gelinliğinin ve düğün mekanının kusursuz olmasını ister.

4-Nikah şahidinizin kim olmasını istersiniz..?


Dinlemekten çok çok keyif aldığım hocam Nihat Hatipoğlu olsun isterdim.

5-Sizce nikah kıyacağınız en uç mekan neresi olurdu..?


Balonla gökyüzünde uçarken kıyılan nikah benim için uç nokta olurdu..
Birde romantik olabılırdi beyaz tüllerle süslenmiş şekilde..=)

6- Hayalinizdeki gelin arabası hangisi..?


İkimizde ayrı ayrı düğün mekanına bu arabalarla gelsek cok güzel ve değişik birşey olurdu aslında..=)
Ama mümkün değil, çünkünüm ikimizinde ehliyeti olduğu halde kullanmayı bilmiyoruz =)))
Tam birbirimizi bulmuşuz =)



Oyüzden tercihim tabiki pembe veya beyaz klasik arabalar oluyor.

7-Nedime olarak seçeceğiniz 3 kişi kim olacak..?

Nedime diye birşey bilmiyorum ben dinimizde oyüzden sadıç demek daha doğru olur.
Gönül isterdiki bacımı yapayım (kelebek misali) ama çoookkk uzakta =(
Kimbilir belki de olabilir yani kısmettt der ve ümit ederim.

8-Gelin buketiniz hangi çiçeklerden oluşmalı ve nasıl olmalı..?


Pembe-beyaz güllerden oluşmalı canlı çiçek olmalı.

9- Gelinliğiniz nasıl olmalı.?


Uzuuuunnn kuyruklu,üst kısmı taş alt kısmının etekleri yada tamamı dantel olsun istiyorum şimdilik..=)
Zaten kısmetse birkaç ay sonra göreceksiniz.=)

10-Düğün konseptiniz hangi renkten oluşmalı..?


Bembeyaz süslemeleri  ve rengarenk çiçekleri olan bir kır düğün olsun isterdim.

Ve bu güzel mimim burda biter.
Bende bu mimi benim gibi evlilik hazırlıkları yapan pembe gönlüm sende blogunun sahibesi arkadaşıma yolluyorum.

Rabbim dileklerimizi dualarımızı ümitlerimizi kabul etsin, hepimizin hakkında hayırlısını eylesin ve tüm yuva kuracak olanlara kolaylık versin, zorluklarla karşılaştırmasın İnşallah.(AMİN)

25 yorum:

  1. Amin csnım inş. Rabbm kimseyi utandırmasn seni gelnlkle görürüz inşş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgülüm inşallah canım.
      Rabbım hepımızın yuvasını hayırlara vesıle etsın.

      Sil
  2. çok güzel bir mim
    bende çok beğendim bu mimi,
    cevaplarda çok güzel,özellikle o arabalara bayıldım,
    hayırlı haftalar,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kübracım sende cevapla canım senın hayallerınıde okuyalım.=)

      Sil
  3. ballı lokmamm,,tümm dilekleerin hayırlar eşliğinde serilsin önüne inşallahh:)
    çok hoşş hayallerinn..
    birr dilekte bendenn olsunn,
    bu mutlu tabloyu bende göreyim ne olurrr:))
    ağız tadı ile huzur dolu bir evllik seninle olsun canısı..
    önemli olan bu..
    öpüyorum seni..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablammm yüreği güzelim Allah razı olsun senden bu güzel duaların için..düğünümde yanımda gormek ıstedıklerım arasındasın emın ol.bende öperım dua ıle ablacım.

      Sil
  4. insallah hersey gonlunce olsun canim bacim benim :)
    ben soyle hafiften duygulandim mi ne ..
    ömrünce hep mutlu ol insallah, esin sana hayirli sende esine hayirli olasin insallah, minik minik yavrularinda olsun insallah huzur icinde yasayin insallah :) Gönülden sadic oldum ben zaten dugun gununde yanindaymisim gibi hisset beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanımda olamasanda yuregımde oldugunu unutma bacım benım..sende benı duygulandırdın ınan..
      kendımı cok sanslı hıssedıyorum sıızın gıbı ınsanlar benımle oldukca.

      Sil
    2. Canim benim cok sukur bende sizler gii guzel dostlar tanidim allah razi olsun <3

      Sil
  5. Ben senin hem sadıçın hem nedimen hemde fotoğrafçın olurum biliyosun:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ollll ollll olllll derım ozaman bılıyorsun kuzumm;)

      Sil
  6. bu mimleme layını bir türlü çözemedim nedir ne değildir diye :) biri beni de mimlese de öğrensem diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimledim gitti ozaman mervecim..=)
      hadı bakalım sende yap bu mımı.

      Sil
  7. amin insallah dileklerinden bir kaçi gerçeklesir :) hepsi diyemiyorum alum :)

    YanıtlaSil
  8. oh oh ne güzel şeyler bunlar valla size imreniyom kızlar :D

    YanıtlaSil
  9. insaallah hersey dildigin gibi kusursuz ve mükemmel olur tatlim,sen herseyin en iyisini hak ediyosun,Rabbim gönlüne göre versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zelişim yorumunu yesınler senın=)
      böyle dusunmen ınan benı cok mutlu ettı.
      sızın gıbı hayırlı ınsanlarla guzel dusunen ınsanlarla tanıstıgım ıcın cok sanslıyım gercekten.

      Sil
  10. İstediğin her şey gönlünce olsun güzel ablaam :) Rabbim en hayırlılarından nasip etsin inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benım çok tesekkur ederım yurekten amın dıyorum bu guzel yorumuna.

      Sil
  11. Allah gönlüne göre versin cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım tesekkur ederım.hepımızın gönlune gore versın ıns.

      Sil
  12. Rabbim öncelikle sıkıntısız ve stressiz bir düğün nasip etsin yarin ile sana bir de tabi ki içiniz de hiç bir ukdenin kalmayacağı bir düğün (çıkmaz yıllar geçse de çünkü ben bilirim) yine en önemli olan aşkınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sağol canım benım..doğru dıosun en önemlısı bırbırımıze duydugumuz aşk geriside varsın olmasın nabalım.

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)