31.03.2012

EMİNÖNÜ GANİMETLERİ

Mutlu,huzurlu,sağlıklı haftasonlarınız olsun arkadaşlar..
Nasılsınızzz bakalım,keyifler nasıl..?

Ben buara canım sıkıldıkça alıyorum bizimkileri ailecek turluyoruz..=)
Güneşi görünce evde durasım gelmiyor,
sürekli bi gezme ve alışveriş yapma modundayım..=)

Geçenlerde bir eminönü turu yapmıştım bu postumda bahsetmiştim hani.
Şimdikte ordan aldığım cicileri göstermek istedim size..
Ben çok beğenerek aldım umarım sizlerde beğenirsiniz..


En sevdiğim renklerdendir saks mavisi,
saks mavisi tunik almıştım birkaç ay önce (burda bahsettiğim tunik) ona uygun eşarp arıyordum ki eminönünde tam istediğimi buldum.
Tabi bulana kadarda ŞANTİYENİN GÜLÜ ablamı biraz şaşırttım..=)
Bu eşarbı görmeden önce başka bir eşarpçıya girmiştik,
tabi renk körü olan ben mor olan eşarba saks mavisi diye atladım..=)
Eee haliyle kızcağız şaşırdı ne diyo bu deli diye..:D
Mağazada bize yardımcı olan kızda şaşırdı tabi..=)
Olanları söyleyince, bizi mağazada kısa süreli bir gülme krizi yakaladı..=)
Ama sonunda tutturdum ve saks mavisi eşarbımı başka bir mağazada buldum (ohh çok şükür).

Eminönünde okadar güzel çeyizlik şeyler varki biran pişman oldum gidip ordan almadığıma..
Ama birkaç birşey kaptım tabiki..




Bu yatak örtüsüde onlardan biri.
Hem pike şeklinde yazın üste alınabilir hemde yatak örtüsü şeklinde kullanılabilir ve çift taraflı (pazarlamacı gibimi konuştum nee..=)

Benim çok hoşuma gitti hepside ve fiyatlarıda çok uygun geldi bana..



Veee yine kalpp..=)
Bunlarda kürkçü handan aldığım iğnedanlığım..
Düğünümde kullanıcam Rabbim nasip ederse.
Böyle ufak detaylara önem vermeyi seviyorum..

Buara kafama taktığım birşey var,
acaba diyorum kına keselerimi kendim mi yapsam..
Aklımda müthiş bir fikir var ama bilemiyorum şimdilik düşünme aşamasında..
Aslında çok sevdiğim bi blog arkadaşım vesile oldu düşündüğüm şekilde yapmama,
bakalım ilerde paylaşabilirim sizlerlede..


Mutlaka bulucam alıcam kalpli birşeyler yoksa günüm rast gitmez..=)
Ama başka bir fıstığa nasip olacak bu kalp galiba..=)


Ablacıkımın bana hediye aldığı saat karşınızda fıstıklar..
Odama koymak için sabırsızlanmaktayım vallahi..=)

Ben bugün yine gezmelerdeydim,
yine baya yorulmuşum.
 Birazcık keyif çatayım ben tekrardan uğrarım..(^.^)
Hepinizi çok çok öperim kiiiii..<3

26 yorum:

  1. eşarp cok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. yatak örtüsüne bayıldım ben çok güzelmiş:)) ablamı kandırıp banada aldırsaydın keşke darıldım sana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =))) AYY CANIM BENIMMM AMA SEN ZOR BEGENIYORMUSSUN OYUZDEN ALMADIK SANA AMA COK VAR EMINONUNDE SEN GEL HELE BI GIDER ALTUST EDERIZ EMINONUNU;)

      Sil
  3. ayyy çok güzeller canımyaa güzel günlerde kullan özellikle pikeni.. onlar yatak örtüsünden daha hafif ve kullanışlı oluyor eşarpta hafif ince duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE COK BEGENEREK ALDIM CANIM INS DEDIGIN GIBI KULLANISLI OLURLAR..GUZEL YORUMUN ICIN COK TESEKKUR EDERIM.

      Sil
  4. çok güzeller canım iyi günlerde kullan bütün cicilerini:)buarada yorum sorunu çözüldü gibi banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇÖZÜLDÜ CANIM ÇÖZÜLDÜ GELMEM MI A YETERKI SEN ISTE;)

      Sil
  5. eşarp leopar= harika :) hepsini iyi günlerde kullan canımmm :)

    YanıtlaSil
  6. esarp cok güzel iyi günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  7. ah ah çeyizler birikmeye başladıkça evinde göreceğin günün heyacı kat kat artar. O güzel günler geldiğinde hep mutlu ve huzurlu günlerde kullan aldıklarını inşallah..

    YanıtlaSil
  8. canım eşarbına bayıldım çok güzel :)))
    en güzel günlerde kulanman dileğiyle...
    öteki cicilerin de güzel :)))
    kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL TATLIM DHA GUZELLERI SENIN OLSUN INSALLAH.

      Sil
  9. süper süper hepsi canım mutlu günlerde kullan çoook mutlu ol.Bugünlerin tadını çıkart inasanın kendi evini düzmesi muhteşem .keşke o günleri tekrar yaşasam diyorum.Her yeni çıkan şeyi gördükçe de keşke benim zamanımda çıksaydı diye de hep hayıflanıyorum:))Sana da olacak:)Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMDE COK GUZEL BIRSEY YASEMINIM,HER ALIDIGIM SEYDE AYRI BI HEYECAN YASIYORUM INAN..

      Sil
  10. Eşarba bayıldım hepside ayrı güzel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  11. Kuzum çok şekerler yine eşarp harika bende mavi delisiyim :) o iğnedanlıktan teyzem bana almış istnbuldaki düğünüme gelebilirse ozaman getircek inş. :) umarım gelebilir :) o kalpli anahtarlık ne şeker öyle oyy sen alırsnda kötü mü olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENIM TESEKKUR EDERIM..İNŞALLAH TEYZEN GELEBILIR DUGUNUNEE..

      Sil
  12. Cicilerini en güzel günlerde kullan canımmmm;-)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)