29.12.2011

KOMBİN VE BENDEN HABERLER..

Güzellerimmmmmm nasılsınızzz?
Beni özlediniz miii..? Ben sizi çok özledim..
Buara blogumla pek ilgilenemiyorum kazanmam gereken bir sınavım varda ona yoğunlaşmış durumdayım Allah'ın izniyle bu sınavımıda verirsem 3 sene boyunca kafam rahat olacak tabi ondan sonra yine bi sınavım daha var..

Bugün canımın içisi yemin etti ama ben yanında olamadım çünkü perşembe günü olduğu için aileler ile görüşmelerine çok izin verilmeyecekmiş evci çıkanlarda cuma sabahı askeriyeye geri dönceklermiş.Oyüzden gitmedik bizde daha sonra bol bol görmek adına bir hafta sonu kaçamak yapacağız inşallah.

Yarimin yanına gidemedim ama yarın sabah kardeşceğiziminn yanına Ankaraya gidiyoruz.Bir askeri göremedik bari bizde diğerini görelim dedik..=) Kime niyet kime kısmet dedikleri bu olsa gerek..

Çok konuştum değil mi yine..:) Kombinime geçeyim baride telafi edeyim bu durumu..



Siyah-beyaz renkli kombinlere bayılıyorum ve dolabımında vazgeçilmez renkleridir..
Bluzum bakırköy ganimetlerinden yine..Yaka detayına aşık olduğum için aldım bu cicimi.. Ayrıca becerikli hatunlar için yapılabilir örnek bence..

2 gün öncede canım anneme gittik.Yarimin yokluğu baya belli etti kendini , kayınçolarımda yok 
ev iyice sessiz geldi bana.Gerçi küçük kayınçom sonradan geldi okuldaydı oda olmasa iyice yalnız kalıcaktık valla..:)
Buarada şafak 138 oldu..4 üde bitirdik 3 lere düşebildik çok şükür..=)

Çeyiz alışverişlerim tam gaz devam etmekte.. Ne kadar zormuş ya bu işler al al bitmiyor valla sürekli yeni bişeyler çıkıyor..Rabbim herkesin yardımcısı olsun valla.
BURDAKİ POSTUMDA bahsettiğim süpürge konusunda sonunda karar verebildim.Ben galiba ikisindende alıcam.:) Çünkü sulu süpürgeyle uğraşamayacağım zamanlarım olucak pratik olması açısından normal olanı takıveririm hemen..Normal günlerimde de suluyu açabilirim.Bu konuda bana fikir ve önerilerini sunan yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim..Beni hiç mi hiççç yalnız bırakmayın olur mu..!!
Buarada çekiliş hala devam etmekte bitmesine zaman var daha katılımlarınızı bekliyorum..Ayrıcana çekiliş postunda yorumlarını göremeyen arkadaşlar mutlaka şartları eksik yerine getirmiştir tamamlayıp bana mail atarlarsa yorumlarını koyabilirim tekrardan.Çekiliş için ise buraya TIKKK TIKKKKKK layabilirsiniz.
Neyse ballarım ben artık kaçayım değil mi.
Daha ders çalışcam, yarın için hazırlancam birsürü iş beni bekler..
Bıkmadan bu uzuuunnn postumu okuyan herkesin gözlerine sağlık.
Hepinizi çok çok öperim.

8 yorum:

  1. Bence de siyah beyaz :) çok asil

    YanıtlaSil
  2. nerelerdeydin yaaww gözlerim aradı valla.KOMBİNİN ÇOK ŞIK EMİNİM ÜZERİNDE DAHADA GÜZEL OLMUŞTUR.SINAVINDA BAŞARILARDİLERİM .tekrardan ALLAH kavuştursun cnaımscım.çoköpüyorum sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  3. Kombinide pek cici balımın.Nede yakışmıştır amaa:)Şafakları seninle beraber sayıyorum merak etme;)
    Öptüm balımı;)

    YanıtlaSil
  4. Adın gibi çok cicisin:) sınavında basarılar gel ankaraya tatlım burası çoook soğuk sıkı giyin ;)

    YanıtlaSil
  5. isterenklihayat: dimi canım katılıorum sana.

    fatmacım cok sağol canım arkadasım sen daha guzelsın ınan.

    cadı kızın dırdırı: balıımmm benımmm seni yerim ben kuzummmm sayalım beraber bıtsın gıtsın..:)

    esved: canım sen daha cicisin inan valla öyleymiş gercekten merak etme cok sıkı gıyınıp gelıorum.sağol balısıı

    YanıtlaSil
  6. allah kavuştursun canım benim..

    YanıtlaSil
  7. Canım rabbim selametle gidip dönmenizi nasip etsin ayrıca mimler için çokkkkkkkk teşekkürler en kısa zamanda cevaplanıcak :) Sınavında da bol başarılar allah zizihin açıklığı versinde istediğin gibi bir sonuç al inş :)

    YanıtlaSil
  8. halime: canım sağolasın..

    biri tesettürde modamı dedi: tatlım çok çok tesekkur ederım güzel duaların ıcın..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)