16.12.2011

SEMİZOTU SALATASI SEVENLERRRR...?

Merhaba canlar nasılsınız bakayım..?
Ben mii..? İyiyim işte çok şükür, yeni ofisimizde tek başıma oturuyorum..Ben yokken işler birazcık birikmiş ama hallettim çok şükür..
Hee buarada şafak 151 oldu..:) Bi 6 ay kadar benden ara ara bu şafakları duyacaksınız idare edin anacımm..:)
Asker yari olmak kolay değil..:)

Uzun zamandır canım semizotu salatası çekiyordu sonunda yaptırdım anneme afiyetle yedim..En sevdiğim salatadır, yemeklerin yanında olmazsa olmazlarım arasına girer salata çeşitleri.Ama nedense semizotunun yemeğini yiyemiyorum tadı değişiyor ekşimtrak geliyor bana..Bende salatasını yiyiorum hem daha sağlıklı oluyor bütün vitaminlerini alabiliyorum..


Peki sizin en çok sevdiğiniz salata hangisi..?
Belki değişik salata tarifleri ediniriz bu sayede...

8 yorum:

  1. Böcüküm semiz salatasına bayılırımmmmm:))

    YanıtlaSil
  2. hmmm karnımda actı valla olsada yesem şimdi afiyet olsun :) bende cok severim ama yemeğinide cok severim ohhh ekmeğini bandır bandır yee heheheh:) ben en cok coban salatasını severim suyuna ekmeğini bandırr ohhhh ohhh miss misss kalkıyımda yapayım bari,m canım cekti:):P

    YanıtlaSil
  3. böcükümm yaşasınn semizotu salatası ozaman..:)

    kübra: canımm afıyet olsun bende eve gıdınce yapıcm galıba yenıden ıstedım sımdık:D

    YanıtlaSil
  4. Bende cok sevıyoruuumm:)bide turpla havucu rendeliyip lımon sık hem faydalı hemde cok begenıyorum ben:)

    YanıtlaSil
  5. mervecim canım evet oda cok guzel oluyor dedıgın gıbı bol vıtamınlı..

    YanıtlaSil
  6. Semizotu salatasına bayılırım ama gelgelelim ki yemeğini yermisin dersen bende sevmem nedendir anlamadım :)) ama olsun çiğ olması daha vitaminli dimi şekerim :)

    YanıtlaSil
  7. bayilirim bende buna,ama salata konusunda hicc ayrim yapmam,hepsini cokk severim..:)

    YanıtlaSil
  8. çoook seviyorum ben de ama mevsimi mi ya nerden buldun sanki ben bu aralar hiç görmüyorum semizotu ortalıkta ;)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)