22.12.2011

12 DİLEK..


Herkese hayırlı akşamlar güzellerrr...
Sevimli mi sevimli FİKR-İ ALA blog sahibesi beni mimlemiş. Çokkk teşekkür ederim canımmmm arkadaşımm.
Haydi bende sayayım bari 12 dileğimi..


1-En başta tabiki sağlık diliyorum.O olmadan hiç birşeyin kıymeti yok çünkü.
2-Yarimin ve kardeşimin sağ sağlim askerliklerini bitirmesini istiyorum.
3-Zaman çok çabuk aksın istiyorum.
4-Smmm staj sınavını kazanmak istiyorum.
5-Eylül ayının hemen gelmesini istiyorum.
6-Ülkemizin savaşsız olmasını istiyorum.
7-Çok güzel bi gelin olmak istiyorum..:)
8-Araba kullanmayı öğrenmek istiyorum.
9-Mutlu huzurlu bir yuvam olsun istiyorum.
10-Hayırlı kazançlarımız olsun istiyorum.
11-Benim için hayırlı olan insanlarla tanışmak istiyorum.
12-Dilediğim herşeyin olmasını istiyorummmmm..:)

Bende bu mimi ; Cadı kızın dırdırı,Tasarımın renkleri,Benim dünyam, İşte benim küçük dünyam,Zeliş,Merve yıldız my.fashion,Sihirli kokosh,Sevecen,Gökkuşağı gibi,Biri tesettürde moda mı dedi,Dilekçe hayata dair
blog arkadaşlarıma yolluyorum..

Vee artık kaçıyorum....

16 yorum:

  1. Bende bütün dileklerine en içteennn aminnn diyorum ve seni çokçana öpüyorum;)
    Ayrıcana benide herzamann mimliyorsun bunun için sana çokk teşekkür ederim kuzummmmm;)
    Müsait bizamanda bede cevaplamaya çalışacağımdır:P

    YanıtlaSil
  2. tatlı cadım teşekkür ederim bende seni marçıllarım vallahii:)
    hehehehe öğrendim valla unutmuyorum baksana:)
    senı unutmak mümkün müküdür yaaa kuzummmm:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlısıyla dileklerin gerçek olsun canım..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. pembe blogum: tesekkur ederım bıtanem.Aminn

    YanıtlaSil
  5. inşallah gülümm...
    tüm dileklerin,ve hayal bile edemediğin kadar güzellikler seninle olsun..
    sardım seni sımsıkı:)
    öpüldün...

    YanıtlaSil
  6. canımcım bütün bütün dileklerin kabul olsun inş.eminimki çok güzel bi gelin olacaksın:)

    YanıtlaSil
  7. birtutamkekik: canım ablam teşekkür ederim seviyorum seni..

    fatma: canımcım sağolasın.Amin diyorum.

    YanıtlaSil
  8. ne çok ortak noktamız varmış,asker yolu gözleme,smmm gibi.bitirme sınavlarımıda kasımda verdim,smmm belgemi aldım ben,staj sınavında zorlanmazsın fazla diye düşünüyorum,yardım edebileceğim bişey varsa mail atman yeter,meslek dayanışması:)sevgiler

    YanıtlaSil
  9. nilcim senı Allah çıkardı karşımaa:) hemen maıl atıyorum tatlım..:)

    YanıtlaSil
  10. Canım bütün dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum.Yeni yılın sana sevdiklerine mutluluk getirmesini diliyorum..

    YanıtlaSil
  11. Aminnnn insaAllah tüm dilediklerin kabul olur..tatlim ben bu mimi gerceklestirmistim,bir daha yapmama gerek varmi?yeni oldugum icin tam bilmiyorum:))?

    YanıtlaSil
  12. merynin günlüğü: balım benım cok teşekkür ederim.hepımız ıcın ıyı bır yıl olur inşallah.

    zeliş:sağolasın canım.yok tatlım yaptıysan tekrardan yapmana gerek yok.

    YanıtlaSil
  13. ahh canım benim, yine unutmamış bizi, çok sağol tatlım çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  14. Rabbim bütün dileklerini hayırlısıyla kabul eylesin, hatta istediklerini fazlasıyla versin sana inş:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Allah tüm dıleklerını hayırlısıyla kabul eder ınsallah sevgıler gonderıyorum canım

    YanıtlaSil
  16. benim dünyam: unuturmuyum tatlım senı hiç aşk olsun..:)

    tesettur ısland: canım Allah razı olsun çok tesekkur ederım.kocaman amin dıyorum.

    zeymuran: sağol bıtanem amın hepımızınkını kabul etsın inş.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)