14.12.2011

İLK ÖDÜLÜM VE MİMİM..




Herkese Merhabaa Hayırlı akşamlarınız olsun İnşallah..
İlk ödülümü canım arkadaşım (GÖKKUŞAĞI GİBİ) ESVED imden almış bulunuyorum..Çok teşekkür ediyorum tatlımm sana..Birde kusura bakma balusuu biraz geciktim cevaplamak için.

Sıra mimimizdeeee...
Hakkımızda ki  7 gerçeği açıklamamız istenmiş, hemen başlıyorum efenimmm.
1-Çikolata bayılıyorummmm.Her tatlı çilolatalı olsun istiyorum,onsuz yaşayamam galiba..:)
2-Biraz sulugöz biriyim ben. Hüzünlü birşey olmaya görsün hemen ağlayıveriyorum..
3-Çokta inatçıyımdır hani. Damarıma basıldımı kolay kolay yılmıyorum..
4-Herşeyi kafama takan bir yapım var.Ufacık şeyleri bile kafamda büyütüyorum bazen..Bu huyumu hiç sevmiyorum aslında biraz rahat davranmalı insan şu 3 günlük dünyada.
5-Sakızım yada naneli şekerim çantamda mutlaka olur.Araba tutuyorda beni.
6-Yaşlılara ve bebeklere karşı olan zafım çok büyük..
7-Yaz mevsimine bayılan bir insanımm..Hiç kış gelmesin hep yaz olsun diyenlerdenim..

Aaaa bitmiş bile mimim yaa..:)Bende bu mimi ve ödülü;
Tasarımın Renkleri
İşte benim küçük dünyam
Duygusworld
9tepe
Bahar masalı
Benim dünyam
Biri tesettürde modamı dedi
Fikri ala
Kelebek gibi
Merynin günlüğü ne yolluyorummmm..

7 yorum:

  1. Hadi hayirli olsun ilk blog ödülün:)darisi basimiza:P

    YanıtlaSil
  2. 1,2,3,4 sanki biri bana seslendi :))) sağol tatlım en kısa zamanda cevaplıcam inşallah...

    YanıtlaSil
  3. zeliş teşekkür ederim canım.

    tasarımın renkleri: rica ederim canım sensız olmazdı

    YanıtlaSil
  4. galiba ben oluyorum bu, benim dünyam :))) olmasamda üzerime alınırım zaten :)) çok teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  5. benim dünyam: canım tabıkı sensın..sensiz olurmu hiç..:)

    YanıtlaSil
  6. Sanırım Merynin Günlüğüde ben oluyorum.Biraz geç oldu ama Yeni farkettim Uzun zamandır dikkatli inceleyemiyorum sanırım onuda farkettim çok ama çoookkk sevindim.Benide düşünmen çok mutlu etti.İlk mim'im olucak nasıl olucak bilmiyorum ama en kısa sürede cevaplamak isterim.Tekrar teşşekür ederim.Öptüm canım...

    YanıtlaSil
  7. meryın gunlugu: canım rica ederim coğu zaman yazıorum ben senı mımlere..:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)