18.12.2011

YEPİSSS YENİİİ CİCİLER

Haftanın son gününden herkesee mutlu pazarlar..
Sondan bir önceki postumda ıyıyım dedim ama dün sabah yataktan bir kalktım heryerim ağrıyor parmaklarıma varana kadar..Nerde üşütüyorum bilmiyorum ama çok şükür bugün daha iyiyim..Rabbim hasta olan şifa bekleyen herkese acil şifalar versin..İnsanın neresi ağrırsa canı orda valla her işin başı sağlık yani..

Sevdiceğimle gezerken yine boş durmadım birkaç cici kaptım gezmelerimden.Kapmazsam olmazdı zaten dimee..:)
Bir cuma günü canımın içisiyle buluştuk biz gene ama birsüre sonra namaz vakti geldi tabii balımı cuma namazına gitmek üzere yola koydum, bende şöyleee bir vitrinlere mağazalara bakayım dedimm güya birşey almıcam sadece zaman geçirmek için öylesine geziveriyorumm..:) 
Peki ben dururmuyummm..? CevaP: Yok anacımm nerdeee..Durdurana aşk olsun..:)
Amanınnn oda neee..? diye daldım hemen mağazadan içeri..:) 
Birsürü birbirinden güzel kışlık elbiseler dantelli filan falan.. Ben bunlara aşık olurmuyumm olurum tabiki..:)
Zaten nezamandır da  istiyordum kışlık elbise ama kendime göre birşey bulamıyordum..Zaten ben arayınca bulamıyorum birşey kendileri şakkadanakk çıkıveriyor karşıma böylee..=) 
Nişanlımda görüp beğenince alıverdik cicimi amaaa buna birde eşarp almak lazım o olmadan olmazzz dedim..:) Birde yeni bir eşarp aldım ohhh benden mutlusu yokk ağzım kulaklarımda gezindim durdum ogün..:)
Gören duyanda bu kız hiç alışveriş yapmıyor diyecekler ama nabımmm musmutluu oluyorum yenı şeyler alınca ben..:)
Neyse canım artık göstereyim ben yeni cici elbisemi ve eşarbımı  bakalım beğenecekmisiniz..:)


Elbisem lacivert ama herzamanki gibi telden çekildiği için rengi bu şekil çıktı en kısa zamanda buna bir çözüm bulcam..
Dantel detayını çok sevdiğim için elbisenin en çok hoşuma giden yanı bu detayları oldu..
Hatta bu POSTUMda da yine lacivert ve dantel detaylı yazlık bir elbisem daha var..
Gerçi ben siyah rengini alacaktım ama kalmadığı için nasip yine lacivertten yana oldu..



Eşarbımı bitanem seçti..:) Zevkli aşkım benim yaa..Annem şimdiden bana ver ben takayım demeye başladı bile..:) Ciciler yine Pendikten..Artık bütün kıyafetlerimi ordan alıyorum hem uygun hemde hoşuma giden şeyler çoğunlukta..
Buarada en kısa zamanda bir çekilişe daha ne dersiniz...? Sevdim ben bu çekiliş işini.Hediye vermeyide almayıda çok severim deee..
Birde bir önceki postumda, bahsettiğim konuda bana yardımcı olup fikrini söyleyen arkadaşlarıma burdan kocamannn teşekkür ederim..İyiki varsınız ve ben iyiki bu blogu açıp sizleri tanımışım..Hepinizi kocamannn öperim kiiii..:)
Amannn ne çok yazdım ben yine bugün...:) Haydi ben kaçıyorum artık görüşürüzzz canlarım benim...  -_-

16 yorum:

  1. Canm gule gule kullan ıkısıde bırbırnden guzel:)anneler oyle hep paylasmaya meyilli oluyolar herhalde:)

    YanıtlaSil
  2. Canım mrb geçmiş olsun:) Elbisenin şekline şemaline bayıldım çok hoş bence ama başörtüsünü tek renk seçebilirdin yada şal tarzında seçebilirdin ama yine de çok hoş bir kombin olmuş. Benim de görümcemin nişanı için bir elbise seçmem gerekiyor ne giysem karar veremdim, tavsiyen varmı sence nereden alayım elbiseyi??

    YanıtlaSil
  3. Güle güle giyin canım.Elbisene bayıldım.Şu İstanbul'a bir gelsem ilk gideceğim yer Pendik olacak sayende.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. cok cici gercekten ama eşarba daha da cok bayıldım harika konbin olmuş güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  5. canım çok begendim elbiseni güle güle giy.bende bakıyorum elbise bulamadım hangi dükkandan aldın ve ayıp olmazsa fiyatı nekadardı acep.

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun canım çok güzelmiş elbisen de eşarbın da.. laciverte bayılıyorum, dantele iki kat bayılıyorum, tam benlik yani :))

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim elbisenide eşarbınıda,iyi günlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
  8. elbiseni özellikle cok begendim canim fiyatinida merak ettim dogrusu..
    hepside cok güzelmis cicilerin,iyi günlerde giyersin ins....
    sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  9. Benim böcüküm alırda kötü olurmu heççç:))Kuzum en güzel günlerde kullan tabisi çok güzel;)

    YanıtlaSil
  10. merve yıldız: tatlım teşekkür ederim..

    şirince tatlar..Canım sağolasın yavas yavas iyilrşiyorum gibi. Tek renk eşarp kullanmayı sevmıyorum şalıda pek beceremedıgım ıcın secımım boyle oldu canım..
    Valla tatlım uzak degılsen pendıge bı bak derım tesetturlu magaza cok yada fatıhe bak.Pendıkte benan dıye bı magaza var oraya bı bak ıstersen guzel abıyeler olabılıyor tatlım.

    ikizannesi: ablam tesekkur ederım gel valla emınım begenırsın bırcok bısey bulacagından emınım.

    kübra: canım sağolasın en güzelleri senın olsn.

    Fatmacım canım teşekkür ederim.uğurdan aldım elbıseyı 50 tlcik:)

    Dilekçim sağolasın canım gel sanada kapalım bıtane:D

    sevecen ablacım çok tesekkur ederim..

    zelişçim sağol bıtanem..50 tlye aldım elbıseyı.

    tatlı cadım benımmm tesekkur ederim balusuu

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan tatlım hem eşarbn hem de elbisen çok hoşmuş.
    Şu Pendik'i ciddi ciddi merak ediyorum ya, hiç gitmedim herkes konuşuyor çok güzel şeyler var diye. Eşim işi dolayısıyla Kurtköy'e gidiyor, bir gün peşine takılaym da beni Pendiğe bıraksın bari :))

    YanıtlaSil
  12. benim dünyam: tatlım teşekkürederim..
    git canım benim çok güzel şeyler var gercekten..

    YanıtlaSil
  13. amaniiin muthis bisey bu elbisee, nereden bulursunuz boyle guzel seyleri anlamiyorum. Ben neyimle geziyorum bakiyorum bilmiyorum hic bulamma boyle guzel seyler. Gule gule giy. Cok yakisir eminim, bayildim zevkine ;)

    YanıtlaSil
  14. GELİN AYŞE: CANIM TEŞEKKÜR EDERİM..İSTADAMI OTURUORSUN BİLMİORUM AMA PENDİK İLÇESİNE UGRAMANI TAVSIYE EDERİM.

    YanıtlaSil
  15. merhaba cicibicişeyler elbisen çok güzel ben daha önce u elbiseyi bi internet sitesinde görmüştüüm ama eşarbın biraz koyu olmuş yani onunla takacaksan elbisendeki diğer renkle yani kahve tonunda sade bir şalla taksan daha şık olursun tabiki yinede sen bilirisin zevkler ve renkler tartışılmaz gülegüle kullan :))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)