7.12.2011

ÇEKİLİŞ SONUCUUUUU

Herkese merhabaaa
Çekilişimiz birazcık geçikti biliyorum ama bu ara önemli işlerim var affınıza sığınıyorum vee kazanan şanslıyı açıklıyorummm..Bu cici hediyeleri kazanan şanslı 13.yorumuyla NİSAN oldu.Kendisini tebrik ediyorum ve iletişim bilgilerini 3 gün içinde bana mail atarsa hediyelerini en kısa zamanda kendisine ulaştırabilirim..

Nisan arkadaşımız yorumunda şöyle demiş:
Merhaba,izleyiciniz oldum,blog kampanyalarına pek katılamıyodum ama blogunuz bana uğur 
getitrsin inşallah :)bayıldım hediyelere, kampanyayı facebook ve twittr sayfalarımda 
duyurdum http://twitter.com/#!/nnkursun http://www.facebook.com/profile.php?id=100000910939302 



6 yorum:

  1. güle güle kullansın nisan hanım hediyeleri.

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok sevindim gerçekten :)yorumumdaki gibi blogunuz bana uğur getirdi :)Çok teşekkür ederim :) yolladım bilgilerimi.

    YanıtlaSil
  3. tbr ederim.İnşallah dediği gibi Nisan arkadaşımıza hediyelerin uğur getirsin..Yaa ben çok istiyordum yaa offf :(( başka sefere artık...

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerin bu gün elime ulaştı canım,her şey çok güzel,çok beğendim,içine yazdıgın o güzel not içinde teşekkür etmek istedim,çok tatlısın :)...sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. nisancım canım güle güle kullan hedıyelerını anca yazma fırsatı bulabıldım tatlım kusura bakma..:)

    diğer yorum bırakan canlarımada tesekkur ederım..sevıyorum sızıııı

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)