13.12.2011

UZUNNNN BİR ARADAN SONRA...

Herkese merhabaaaaaaa
Uzun bir aradan sonra işte geldim aranızdayım..=)
Peki neden yoktum buralarda....?
1 hafta boyunca Canımın içisiyle bol bol gezdik vakit geçirdik ve dün sabah itibariyle askere yolcu ettik,Rabbim sağ salim gelmeyi nasip etsin İnşallah.
Evimizin 2 askeri oldu şimdik..:)  
Yazacak çok şey birikti sizleri çok özledim..O güzel yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan canlarımada çok teşekkür ederim..
Ben şimdilik kaçıyorum odamı düzenlemek üzere, zira herşeyi ortalığa bırakıp doğru pcme koştum..:) amaa merak etmeyin en kısa zamanda yeni postlarımla aranıza döneceğim..
Sizleri çoookkkk seviyorumm...

11 yorum:

  1. canımm bizde seni ozledik yoklugun inan ki beelli oldu hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  2. Özledim böcüküm;)
    Bende diyorum bu cicibici nerde:)
    Hatta merakımdan msj attım telefonuna aldınmı bilmem?

    Neyse iyisinya canım canının içiside hayırlı gidip gelsin işşşaallllahh;)
    Rabbim sana bağışlasın;)
    Öptüm bea koccaaaman;)

    YanıtlaSil
  3. nurjanımm canım arkadasım teşekkür ederim hoşbuldum..:)

    tatlı cadım benım bende özlemişim balusuuu..Aminnnnnn. marçılladım bende:D

    YanıtlaSil
  4. Çok özlendin canım :) yorumların olsun postların olsun eksikliğin çok hissediliyor

    YanıtlaSil
  5. tasarımın renkleri: tatlım benım bende sizleri çok özledim inan..bu içten yorumun için çok teşekkür ederim..öperim yanacıklarından

    birincisin: sağol tatlım..

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin yoklugun belli oluyordu canım. Allah kavustursun tüm askerleri ailelerine Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  7. Allah kavuştursun canım benim

    YanıtlaSil
  8. mahmur prenses: hoşbulduk canım teşekkür ederim güzel yorumun için..

    ülkü canım sağolasın..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)