15.12.2011

GEZDİM TOZDUM-YEDİM İÇTİM

Nihayet uzun bir zamandan sonra postlarımı yazmaya başladım..Özlüyorum ben blogumu,sizleri  nasılda bağlanmışım farketmeden..


Buarada şafak 152 oldu..:)))) Gel teskere gel teskere bitsin bu gurbet..:D


Askerim gitmeden bol bol gezdik eğlendik,yedik içtik..Neredeyse hergün onunlaydım bu yüzden birazcık blogumu ihmal ettim ama döndüm işte..


Nereleri gezmedim ki, Pendik-Fatih-Eminönü-Üsküdar-Maltepe...Gezgincimiyim neyim buara..:)
Şimdi gittiğim yerlerden birkaç kare çektim sizler için onları göstermek istiyorum hem bende yeniden canımın içili günlere şöyle bir gidip gelmiş olurum..








Şansımıza havalarda baya iyi gidiyordu üşümeden gezebildik gönlümüzce..
Birde Kaynarcada Neomarin Avm var otarafta oturanlar bilirler.Terasında çok güzel bir cafe keşfettik ama adını unuttum ben tabi herzamanki gibi..:) Neyse; türk kahvesi aşığı olarak o güzelim havada kahvelerimizi yudumlamak da ayrı bir güzel oldu..Sunumlarına ise bayıldım diyebilirim çok otantikti gerçekten..Kahvenin tadıysa harikaydı.



Bende kesin böyle birşey almalıyım çok cici duruyor değil mi..?
Burda olmadığım bir günüm işte böyle geçti..Diğer postlarda görüşmek üzere ben şimdi kaçar birazda iş yapayım değil mi..

21 yorum:

  1. çok guzel kareler kahvede enfes duruyoo:)

    YanıtlaSil
  2. BUTIK MERVE: TESEKKUR EDERIM TATLIM..

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel resimler . Allah kavustursun buarada canim

    YanıtlaSil
  4. MODA SİHİRİ: CANIM ALLAH RAZI OLSUN TESEKKUR EDERIM..

    YanıtlaSil
  5. ohhh misss yarasın kuzumada sevdiceğinede;)

    YanıtlaSil
  6. KUZUMMM TATLI BAL CADIM BENIM ÖPERİM SENİ ÇOKKK..<3

    YanıtlaSil
  7. son günlerde sadece iş için gezmek zorunda kalmış bir insan olarak imrendim fotolara :) Allah en kısa sürede sevdiceğine kavuştursun seni inşaallah...

    YanıtlaSil
  8. benihana: canım çok sağol..iyiki sizler yanımdasınzıda bu guzel yorumlarınız destek oluyorsunuz bana.Rabbim eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  9. Istanbulumu ne çok özlemişim umarım ben de yakın zamanda giderim

    YanıtlaSil
  10. sitare: en kısa zamanda bekleriz tatlım ona göre..:)

    YanıtlaSil
  11. kuzumm,sağlıcakla kavuiup yine gönlünüzce gezin tozun mutlu olun inşallah..
    çok hoş kahvenin sunumu:)
    bayıldım..
    hayırlı cumalar tatlıcım..
    öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  12. bir tutam kekik: canım ablacım benım Allah razı olsun çok teşekkür ederim..senınde hayırlı cumaların olsun çok öperım yanacıklarından..

    YanıtlaSil
  13. Canim nekadar güzel manzara ve kahve :) Allah sabir versin asker yolu beklemek kolay degil elbet, hayirli tezkereler simdiden...
    Resimli postlari seviyorum demismiydim ben :)
    Hayirli Cumalar.

    YanıtlaSil
  14. Fotoğrafları görünce İstanbul'u ne kadar özlediğimi farkettim. Umarım bi fırsat çıkar bende giderim.Kahve tiryakisi olarak servise de bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim:) hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. ZEYTİN ÇEKİRDEĞİ: BEKLERİS TATLIM EN KISA ZAMANDA SENİDE.SENINDE HAYIRLI CUMALARIN OLSN.

    YanıtlaSil
  17. KELEBEK GİBİ: CANIM ALLAH RAZI OLSUN DUALARIN İÇİN..VALLA BENDE SEVİYORUM BOL RESMİ.:) SANADA HAYIRLI CUMALAR.

    YanıtlaSil
  18. Canım ben bugünlerde hep sonradan yazıyorum ama :)) Önce gezip eğlenmene çook sevindim.İstanbul benim için çok özel ve güzel bir yer oralarda gezmeyi çok isterdim malesef bir kere nasip oldu.Birde o kahve setine bayıldım bende kahve aşığıyım..çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  19. merynın günlüğü: canım en kıısa zamanda beklıorus senı buraya ozaman..:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)