17.12.2011

KIZLARRRR YARDIM LÜTFENNNNN..!


Herkese günaydınlar mutlu hafta sonları efenim...
Bilindiği üzere çeyiz alışverişim başladı sürekli bişeyler alma durumundayım buara..
Vee sizden de bana yardımcı olmanızı isteyebilirmiyimmm yütfennnn..:)
Elektrik süpürgesi almayı düşünüyorum ama sulu mu alayım yoksa normal mi karar veremedim..Daha doğrusu sulu olan süpürgeler kullanışlımı onu bilmiyorumm..
Kullanan arkadaşlar varsa bana avantajlarını ve dezavantajlarını söyleyebilirler mi acaba...?
Gerçekten çok makbule geçer..Şimdiden yorum yazan herkese çok teşekkür ederim..İyiki varsınız beaaa..:)

14 yorum:

  1. Astımlı olduğum için ev süpüremiiyorum ama annem hep sulu alıyor.Ve farkettimki aldığı sulu makineler problem çıkarıyor ama o da bana dokunmasın diye hep sulu alıyor :D Bu arada sulu toz kaldırmaz felan yalan bana bal gibi dokunuyor .umarın en iyisini alırsın, pek yardımcı olamadım ama neyse :)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hayırlı olsun..Tabiki sulu süpürge alın..Torbalı olanlar süpürürken ince toz bırakıyor dışarıya ama sulu olanlar hepsini içine hapsediyor..Arnika bora tavsiye ederim pratik ve çok kullanışlı..Eğer maddi olarak sıkıntı yoksa aura cleanmax öneririm..Hem yıkama hem süpürme için ..Şöyle söyleyeyim süper bir ürün ..Halılarınız her süpürmede yıkanmış gibi gözüküyor..Bu yazdıklarım tecrübeyle sabit ..Başka marka kullananlar mutlaka fikir verecektir..

    YanıtlaSil
  3. canımmm cicimmm benimm:))
    heyecan dolu maratonn başladı demekk:)
    hadi bakalım kolay gelsin:)
    sulu süpürge,kullananlardan duyduğuma göre güzelama kullanışı zahmetli bir işmiş...
    süpürme işlemi bittikten sonra iyi bir kurutma operasyonu gerekiyormuş..
    aksi dueumda,içinde fare ölmüşcesine bir koku seni bekliyor olabiliyormuşşş:)))
    çok mu kötü bir örnek oldu gülüm..
    :)))
    ama harbii kötü kokuyormuşş gülüşümm...:))
    senn şööyle emiş gücü güçlü muhafazalı bir süpürge al bence:)
    hadi bakalım gelsin cici yorumlar...
    sevgiler canısı..
    öptüm..

    YanıtlaSil
  4. Suludan şikayet çok duyuyorum ben yeni aldım küçücük ama çok süper emiş gücü var ve torbasız tavsiye ederim rowenta aşağıdaki lintekinin gül kurusu rengi

    http://www.hepsiburada.com/Liste/rowenta-ro-3463-compacteo-1900-watt-toz-torbasiz-elektrikli-supurge/productDetails.aspx?productId=evrowro3463&categoryId=155123

    YanıtlaSil
  5. Bence, sulu süpürge biraz ugraştırıcı olsada bana göre daha hijyenik,işi bitince suyu boşartıp kurulicaksın bu kadar fazlada ugraştırıcı diyil yani canım,ben çeyizim için sulu olan süpürgeden almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle sulu süpürge tavsiye ediyorum.
    6 yıldır Aura clenmax kullanıyorum, yaklaşık 10-15 senedir bunu kullananlar akrabalarım var, hiç bir şikayetimiz yok, evet biraz zahmetli hemen çıkarıp kullanamıyorsun.İçine suyu koy, falan filan. Ama kesinlikle bütün zahmetlerine deyiyor, çünki diğer süpürgelerde olduğu gibi bir taraftan temizlerken diğer taraftan havaya püskürterek kirletmiyor. Yaptığın temizlik içine siniyor. Diğer süpürgelerle kendini hırpalayarak süpür, arkasından bir kez de robotla süpür farkı anlayacaksın. Çünki artık burası tertemiz oldu dediğinde bile oradan öyle bir toz çıkarıyorki ayy ben ne pismişim diyorsun :))
    Temizlik bittikten sonra içini kurulayıp bir kenarda kapagını kapatmadan iyice kuruyana kadar bekletiyorum, bazen acelem varsa şöyle bir kurulayıp kaldırıyorum bugüne kadar hiç bir koku sorunu yaşamadım.
    Birde rainbow var, sulu robotların içinde en iyisi, tabi fiyat olarak da epey bir pahalı en son bildiğim kadarıyla 5 bin civarındaydı.
    Aura clenmax düşünürsen bana haber ver, yardımcı olurum. Yada fikir olması açısından evinizde gelip bir tanıtım yaparlar, farkı görmüş olursun.
    Öpüyorum canım Allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  7. bende ihlasın sulu temizlik robotunu kullanıyorum o pis suları döktükce yorgunluğum çıkıyor.fakat hergün de sulu sulu uğraşmak zor oluyor.sulu alsan da ileride mutlaka pratik bi şi almak isteyeceksin.zira ben öyle yaptım.günlük pratik olanı haftalık olarak da suluyu acıyorum cunku onun halı dövücüsü var sanki halıları silkelemişsin gibi oluyor.nacizane fikrim:)Bide çeyiz için eminönü mercanlara bebe çeyizi için eminönü havuzlu han iyidir.

    YanıtlaSil
  8. Sulu makine kullanan biri olarak nefret ettim diyebilirim canım özelliklede yeni nesil sulu makineler şekilli kovalara sahip olduğu için düzgün temizlenmiyor en azından benimki öyle markası arçelik (http://www.arcelik.com.tr/elektrik-supurgeler-su-filtreli-S-7510.html) bakmak istersen... çok işin olsa bile onu temizlemeden bırakamazsın acaip bir koku yapıyor...Filitrelerini ayrı ayrı her seferinde temizlemen gerekiyor ve ben ötekiler kadar düzgün çekmediği kanaatindeyim markadan markaya değişir mi bilemem tabi ama alıcaksan arçelik alma derim :) nettende araştırma yap bence...

    YanıtlaSil
  9. Her ikisini de kullanmış biri olarak sulu makine çok uğraştırıyor. Yok su doldur, kirlendikçe suyu yenile, su kazanını yıka, bide her süpürmeden sonra suyunu boşalt, süngerini yıka vs vs... Yani oldukça yorucu. Ama buna karşın çekimi çok güzel. Çünkü her seferinde kazanı temizleniyor. Tabi bazı markalarda değişiklik gösterbilir.Normalde makineyi fişe tak çalıştır. Dolunca torbasını değiştir bu kadar. Daha pratik olsun dersen normal, yok ben hergün temizlemeye razıyım kirleri gözümle görmeen rahat etmem diyorsan sulu. Ama benim tercihimi sorarsan normal:)

    YanıtlaSil
  10. canım benim süpürgem miele ve çok memnunum torbası ağzına kadar dolsa bile mükemmel çekiyor.hiç bişey alma miele al.reklam gibi oldu:))pişman olmazsın.toprağımmm:))

    YanıtlaSil
  11. henüz 5 aylık evli bir insan olarak sulu makinenin kullanımının zorluğundan dolayı yeni bir süpürge aldım. Özellikle çalışan insanlar için oldukça uğraştırıcı oluyor sulu makinalar. Günlük kullanımda normal süpürgeyi kullanıyorum. Aylık temizlikte temizlikçi suluyu kullanıyor. hülasası :)özellikle çalışan insanlar için normal süpürge daha kullanışlı bence... ayrıca benim alerjim var ve her ikisi de aynı etkiyi oluşturuyor bende...

    YanıtlaSil
  12. Cnm ben sulu almayi planliyorum bir sonraki makinami.
    Sulularin pratik kücük boy olanlari var, ben görmüstüm...
    Sulu derken nasil nemli kaliyor hali onu anlamadim ben yukarida birinin yazdigindan...Torbasiz olanindan demek bana göre sulu...
    Ama sulular az daha zahmetli olabilir kismi var iste...
    Umarim pisman olmayacagin bir makina bulursun ;)

    YanıtlaSil
  13. ay nişanlılık günlerim geldi aklıma..aman allahım ne tatlı telaştır ya..bende senin gibi kararsızdım bi kaç kişininn de tavsiyesi üzerine arnica bora aldım..9 aydır kullanıyorum öyle zahmetli falan da değil kullanmadan haznesine su doldur ve işin bitince boşalt..sonuçta temizlik yaparkende kovamıza su doldurup boşaltmıyomuyuz..onun gibi düşün bence sulu al ve arnica bora al..Tabi imkanın varsa temizlik robotu alman daha iyi olur..

    YanıtlaSil
  14. canım bende 4 yıldır torbalı kullanıyordum ama etrafa toz yaymasından bıktım..bu sene sulu aldım rowentanın..ve çok memnunum...alerjik bi bünyem var ve evde hiç toz kalmıyo artık..tabiki bunun b,ide 5 dklık zahmeti var suyu dökeceksin içini temizleyip ters çevirireceksin ve kuruycak..yani ben öle yapıyom ebeveyn banyosuna ters çeviriyorum hemen kuruyo sonrada yerine kaldırıyorum...ama inan o suyun içindekileri ve rengini görünce bu kadarcık zahmet zor gelmicek sana..evin temizlendiğine inanıyosun çünkü:))kesinlikle sulu süpürge diyorum..diğerindeki gibi evin heryerine tozlar saçılmıyo en azından..rowenta benimki annemde arnicakullanıyo ikisindende memnunuz...sevgiler

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)