28.01.2012

EN SEVDİĞİM ÇANTALARIM

Fıstıklarımmmm mutlu huzurlu hafta sonlarınız olsun İnşallah..
Çookkk tatlımı tatlı blog arkadaşım FİKRİ ALA bir mim başlatmış ve benide unutmamış..
Kendisine teşekkürlerimi sunarım burdan,
Çoğu mimlerinde beni unutmaz sağolsun..
Mimleri sevdiğimi anladı galiba..=)
Bende kendisini fazla bekletmeyeyim müsaitken hemen cevaplayayım dedim..

Mimin konusu: En sevdiğimiz çantalar..
Ben aldığım çantaların hepsini çok severek kullanıyorum..
Gerçi arada kafaya taktıklarım olup diğerlerini unutabiliyorum da:)
Buarada bu mim sayesinde busıra çanta almadığımı farkettim..^_^
İşte benim çantalarım..


Bu çantamı çook beğenerek almıştım..Fiyonkuna ve renkli düğmelerine bayılmıştım..
Ozamanlar açıktım saks mavisi elbisem vardı ona uysun diye almıştım..
Şimdiyse yine başka kıyafetlerimle kombinliyorum..




Beyaz çantam Sakarya anılarımdan kalma..Çark caddesinden almıştım.
Çark caddesinde kendimi kaybediyordum, bütün mağazalar yan yana sıralı olduğu için..=)


Beyaz-siyah ve pembe aşığı olduğum için çantalarımda çoğunlukta bu renklerden oluşuyor..
Askısıyla aşkımın baş harfini yaptım..=)


Çookkk sevdiğim çantalarımdan biri ufak ama çok gözlü olmasından dolayı çok kullanışlı..
Hem elde tutulabiliyor hemde boyundan asmalı..
Birde anahtarlığımı göstericem size çok şirinnn..:)


Deniz kabuklarından yapılmış kaplumbağa...=)


En çok kullandığım çantalarımdan biri daha..Ve yine siyah tabiki..


Davetler-düğünler için almıştım bu küçük çantalarımı..
Elde tutmalı çantaları çok kullanamıyorum ben..
Rahatlık ön planda benim için galiba..


Hello kıty aşığı ben biara herşeyi hello kıtyli alıyordum..
Şimdide polarlı pijama takımlarına ve ev ayakkabılarına gözümü diktim..=)


Bu çantamla birlikte anladım ki siyah çantasız yapamıyorum..


Yine sakarya anılarımdan kalma bir çanta..Üni zamanlarımda böyle büyük çantalar çok modaydı..

Vee bittiii bukadar benimkiler..
En kısa zamanda bir çanta alışverişi yapmanın zamanı gelmişte geçiyor bile..
Bende bu mimi;
Roseone
İşte renkli hayat
İstanbulove
Biri tesettürde moda mı dedi
Değmesin Yağlı boya
Kelebek misali
Kelebek gibi
 Zelişle
Benim dünyam
İşte benim küçük dünyam
Gökkuşağı gibi
Merynin günlüğü
Birincisin
Eslemce
Nesliname
Nil's world
Daha adını hatırlayamadığım diğer arkadaşlarıma iletiyorum bu mimi..
Dökün bakalım çantalarınızı haydi..


28 yorum:

  1. ben geldim beeen :) Ayy bir canta delisi olarak seninkilere ba-yil-dim :) Hello kitty'li canta aldi goturdu beni mest oldum :)) ayrica mim'de benimde oldugumu gorunce musmutlu oldum insallah resimleyip yayinlarim insallah ;)

    YanıtlaSil
  2. tatlım o ilk çantayı bir postta görmüştüm galiba çok beğenmiştim ve diğerleride birbirinden güzelmiş güle güle güzel günlerde kullanman dileği ilecanım :)) bu mimde beni unutmadığın için çok saol tatlım valla iki çantam var onlarla mim yapsam mı ki :))) komik olur yapmim ben en iisi :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş çantaların canım bende bu mimle farkettim uzun süredir çanta almadığımı iyi oldu.Bu sabah paylaştım bende mim postumu millet çantaya doyacak bugün hehe :)

    YanıtlaSil
  4. ay ne güzel cantalarin var öyle seninn;)hepside cok hos ama ben en cok siyah olanini sevdim..siyahtan vazgecemiyorum:P

    YanıtlaSil
  5. her kadinin kizin vazgecilmesi cantalar :D valla ben bile carsiya indigimde birsey bulamadigim zaman canta alanlardanim dolabim tasiyor cantalarla :).

    benim mavili cok hosuma gitti dogrusu :)

    YanıtlaSil
  6. Annemmm çantalara bakk:))ilk mimimi de almış bulunuyorumm:))thanks ablacımm

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir mim olmuş gerçektendee:)

    YanıtlaSil
  8. benn geldim yoktum uzun zamandır beni bu mim hayata döndürdü cantaların cok güzel ama ben o anahtarlıga bayıldım nasıl tatlı bişey öyle ♥ hepsini saglıcakla güzel günlerde kullan insallah sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Canim tesekkür ederim mimin icin insallah cevaplamaya calisicagim. Mavi cantan birinci cok harika hepsi güzel ama mavi gercekten güzel onu bana gönder sen :)))) dermisim... Saka saka .... Güle güle iyi günlerde kullan hayatim.

    YanıtlaSil
  10. Cicilerin en cicisi ne güzel Çantaların var öyle...Canım benide unutmadığın için çok teşekkür ederim.Çantalarını güle güle kullan..Bu sefer kesinlikle mimine :)) cevap vericem.Sevgiyle kal canım...

    YanıtlaSil
  11. Her zamanki gibi kırmızıya bittim desem;)

    YanıtlaSil
  12. offf harika canım
    kırmızı benim
    :)))

    YanıtlaSil
  13. KELEBEK MİSALİ: CANIMMM HOŞGELDİNNN.
    TEŞEKKÜR EDERİM.BENDE SENİN ÇANTALARINI GÖRMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM..

    1GÜL: EVET CANIM BAŞKA POSTUMDADA VARDI O ÇANTA.
    SEN BİLİRSİN TATLIM OZAMAN..

    SUPERİSİ: HAKLISIN CANIM VALLA ÇANYATA DOYUCAZ BU MİMLE.YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

    ZELİŞ: SAĞOL BALIM BENİM..HANGİ SİYAH OLAN? :)

    DUYGUSWORLD: BENİMDE EN KISA ZAMANDA ÇIKMAM LAZIM CANIM ÇANTA ALIŞVERİŞİNE..ÇEYİZ YAPMAKTAN SIRA GELMIO ONLARA:)

    İSTANBULOVE: RİCA EDERİM BAL LOKMAM HADİ BAKALIM ÇIKART ÇANTALARI..

    MERVE YILDIZ: KESİNLİKLE CANIM;)

    FEYZA: HOŞGELDİN CANIMM KAYBOLMA BIYERE YORUMLARINI EKSIK ETME:)
    ANAHTARLIĞI KARDEŞİMDEN KAPTIM VALLA:)

    NESLİNAME: BALIM BENİMM SAĞOLASIN..BAKIRKÖYE İNİCEM YAKINDA ALDIĞIM MAĞAZAYA BAKAYIM BI VARSA EGER ALIR YOLLARIM KUZUM SENDEN ÖNEMLIMIII:)

    MERYNİN GÜNLÜĞÜ: CANLARINNN CANIIII SENİ UNUTMAK MÜMKÜNMÜÜÜÜ:)

    CADI KIZIN DIRDIRI: BENDE SENİ ÖPERİMM DESEMMM:)

    BİR KASE LEZZET: TATLIMM KIRMIZI KAPILDI AMA:)

    YanıtlaSil
  14. Fikri Ala da mimlemişti beni Allah razı olsun :) İnsaallah müsait olunca dökcem çantalarımı

    YanıtlaSil
  15. Çok güzeller canım en çok bembeyaz olanı beğendim :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  16. ben bu mimi cok sevdim, kadinlarin hepsi galiba canta kolik :P

    YanıtlaSil
  17. cok güzeller canımcım hpsi de güle güle kullan cancağazımm :)

    YanıtlaSil
  18. Canım ancak şimdi görebildim kusurabakma. Beklemeyip hemen yaptığın içinde tebrik ediyorum. İltifatların beni çok sevindirdi. Bir mukabele efendim o sizin tatlılığınız. Çantaların çok şık. Güle güle kullan canım.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  19. ilk resimdeki canta favoriiii, super bisey :)

    YanıtlaSil
  20. canım beniimm beni unutmadığın için çoooooooookkkkkk mutlu oldum seni seviyoruuuumm:)))ayrıca cantalar çok hoş bende kırmızıyı çok begendim

    YanıtlaSil
  21. canım benim çok cici hepsi tıpkı sahibi gibi :) bende uzun bi zamandrı çanta alışverişi yapmyordum aklıma düşürdün bak şimcik :)

    YanıtlaSil
  22. Keske bende çanta ayakkabi delisi falan olsam kombin apsam ama hiç hevesim yok oyle seyler gencecik yasima ragmen :) içimmi geçmis ne :)

    YanıtlaSil
  23. en cok kullandigim cantalarimdan biri dedigin siyah canim:P

    YanıtlaSil
  24. İŞTERENKLİHAYAT: DÖK TATLIM DÖK AMA EN SEVDİKLERİNİ..;)

    DİLEKÇE: BALIM ÇOK SAĞOL.

    KÜÇÜK ŞEYLER: GALİBA CANIMM:)

    KÜBRAMM BİTANEM SEVİYORUMMM SENİİ

    FİKRİ ALA: TATLIM BEN GERÇEKLERİ SÖYLEDİM;)ÖPERİM ÇOK..

    GELİN AYŞE: SAĞOL BALISI..EN GÜZELİ SENDE OLSUN.

    FATMA: BENDE SENİ SEVİYORUM TATLIMMM SENİDE UNUTMAK MUMKUN DEGILDI.

    TASARIMIN RENKLERİ: ALLAH RAZI OLSUN CANIM GÜZEL DÜŞÜNCELERİN İÇİN İYİKİ VARSIN TATLIM..ÇIKALIM BİRGÜN ALIŞVERİŞE BERABER:)

    FRANSALI GELİN: SİLKELEN TATLIM ŞÖYLE BİR:)

    ZELİŞ: BENDE SEVİYORUM BALIM ONU ÇOK;) GÜZEL SEÇİM.

    YanıtlaSil
  25. ah ne güzel olur kim bilir belki düşer yolum oralara :) sende iyiki varsın tatlım

    YanıtlaSil
  26. TASARIMIN RENKLERİ: HANGI SEHIRDEYDINKI KUZUM SEN COKMU UZAKSIN..:(

    YanıtlaSil
  27. canım ne güzel olmuş blogun pembiş pembiş, tema ve header çok cici olmuş ohh içim açıldı, güle güle kullan :)
    Çanta miminde beni unutmadığın için teşekkür ederim tatlım, en kısa zamanda fotograflayıp yazacağım :)
    Mevlid kandilin mübarek olsun, Allahü teala din ve dünya seadeti nasip eylesin. Bu gece hürmetine yapılan duaları kabul eylesin...
    Öpüyorum canım Rabbime emanet ol.

    YanıtlaSil
  28. BENIM DUNYAM: TESEKKUR EDERIM CANIM KELEBEK GİBİ BLOGUNUN SAHIBESI SAYESINDE BÖYLE CICEK ACTI BLOGUM..:)
    SENINDE HAYIRLI KANDILLERIN OLSUN TATLIM DUA İLE İNŞALLAH.SENDE ALLAHA EMANET OL CANIM BENIM.<3

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)