2.11.2012

ÜNLÜ BUTİKTE BİR GÜN..=)

Geçenlerde fatmamla birlikte feyzamı ziyarete gittik..
Nezamandır istiyordum feyzayı ziyaret etmeyi.
Hem hayırlı olsuna hemde tanışmak için pendiğin yolunu tuttuk fatmamla..
Çok güzel ağırladı bizi sağolsun feyzam..
Sanki 40 yıllık arkadaşmışız gibi kahvaltı yapıp muhabbet ettik..

Feyzam kahvaltı hazırlarken bizde dükkanı karıştırdık biraz..

Resimlere geçelim mi bakalım neler varmış bu cici dükkanda..




Öncelikle bu güzel şallara ve yaka kolyelere yer vermek istedim..
Şalların renkleri süperdi..
Yaka kolyeler ise çok şirin..
En alttakı siyah olan çok hoş özellikle..


Bu tuniğe bayıldım ama ben..
Tam benlik birşey..


Papağanlı tunikde çok hoştu..
Tabi biz dırdır yapmaktan kıyafetlerın resimlerini bukadar çekebilmişim..=)
Daha başka okadar güzel parçalar vardı ki mutlaka gidip görmeniz gerek..

Biz dükkanı talan ederken feyzamda kahvaltıyı hazırlamıs bile..
Yardım kabul etmedi kendi elleriyle hazırladı herşeyi..


En sevdiğim şeylerden biride bu soyunma kabini oldu..
Nekadar şirin değil mi..


Bu minnak cüzdanıda çok sevdim hemde fiyonku vaaaarrr..^_^





Vee kapanışta da bizler varızzz..
Çok güzel birgündü.
Tekrara tekrar feyzama ve fatmam burdan teşekkür ederim..
Bir sürpriz daha yapacağız ama feyzama..;)
Bekle bizi feyzacım..

Buarada pazartesi günü sizlere çok güzel bir sürprizim var.
Takipte kalmaya devam edin canlarım..;)

11 yorum:

  1. Kuzum aaaaa bak şu siyah beyaz tuniğinle çekmişsin resm sonunda şükür üstünde görebildim harika :) süpermiş ürünler cidden çok beğendm :)

    YanıtlaSil
  2. soyunma kabini çok hoş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. merhabalar bende blog açmak istiyorum verebileceğiniz tavsiyeler varmıdır uzun zamandır takipçinizim hangi bloğu kullanayım yada başka tavsiyeleriniz tşk

    YanıtlaSil
  4. Kabini de gerçekten harikaymıış =)

    YanıtlaSil
  5. canım beyaz gömleki feyza mı?
    pantalonunu çok beğendim...
    çok güzel..........
    sende çok şıksın bu arada.........
    tasarım tunikler çok hoşum agidiyor........

    YanıtlaSil
  6. pendikte nerede ? Bende o cicileri görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Yakaları şirin bulsam da kullanamıyorum. Şalla mı konbin yapılıyor. Hoş şalda kullanmıyorum ya.

    YanıtlaSil
  8. benim içinde çok güzel bigündü.iyikide çağıymuşsın balım benı.çoktatlı bi insan feyza.tanıdığıma memnun oldum.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar bende giyinme kabinine bayıldım çok farklı olmuş,ve yakalar süpperler.bloğunu yeni keşfettim artık bende izliyorum.bende bekelerim sevgiler.

    cinaragacinda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. ne güzel bir butik.
    herkesin hayalidir böyle bir yerin sahibiolmak:D
    Allah bereketini versin inşallah

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)