1.11.2012

ALMAK İSTEDİKLERİM..

Biz bayanların alacakları hiç bitmez değil mi hanımlar...=)
Alışveriş deyince akan sular duruyor bizde.

Ben mutlu oluyorum yeni bişeyler aldıkça,
tabi eşlerinde bu konuda fikirlerini almak lazım..=)


Avonun bu iki parfümüne bayılıyorum,
muhteşem kokuyorlar.
Almak istediklerim arasında baş sıradalar...


Kış aylarının vazgeçilmezi siyah çantalardan birtane temin etmek lazım..



Şirin mi şirin bi telefon kılıfı istiyorum..
Tabiki kalpli yada fiyonklu olacağı kesin..=)


Kombin yaparken en çok beyaz gömlek kullandığımı farkettim..
Herşeyle uyuşan bir renk nede olsa..
Nezamandır aklımda ama istediğim gibi süslü püslü birşey bulamadım henüz..


Uzun zaman kullandığım tek rimel bu oldu..
Uzun ve kıvırık yapmasını seviyorum tam istediğim gibi,
ama az kaldı, alınacaklar arasında kendileri..

Ben bu cüzdana bayıldım ama..
Boyutuda tam istediğim gibi..
Çok büyük cüzdanları kullanamıyorum her çantama sığmıyor..
Böyle minnak bi cüzdanda alınmalı ama değilmi hatta bu alınmalı..=)


Kış mevsiminin vazgeçilmezi çizmeler..
Her sene bi çizme maceram var benim.
Öyle kolay kolay beğenemiyorum baya mağaza geziyoruz oyüzden eşimle.
Biraz bıktırsamda canımın içisi alıştı artık galiba..=)


 Kokoşum ben arkadaş nabım..=)
Baksanıza şunun güzelliğine..
Gerçi kış günü giyinilmezde yinede güzel ama yumuşacık tüylü tüylü..=)

İşte bitti bukadarcık alacaklarım..=)
herkese öpücükler..

8 yorum:

  1. Güzel tercihler ablam =) Aldıkça görürüz artık :P =)

    YanıtlaSil
  2. Pur Blanca'yı ben de çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Liste baya uzun:)Bende avon parfümlerini severim gömlek cüzdan rimel hepsi birbirinden güzel.İnşallah hepside istediğin gibi bulursun

    YanıtlaSil
  4. Bende daha önce Avon Parfümlerinden christian lacroix tutkunlarındandım ...Ama son zamanlarda Burberry 'e ciddi anlamda takmış bulunmaktayım.Diğer almak istediklerinde çok güzel seçimler ve sanırım hepimizin almak istediği ürünler bizlerede fikir verdiğin için ayrıca teşekkürler...Daha almadan söyleyeyim bu arada güle güle eskit :)

    YanıtlaSil
  5. alamka istediklerini çok beğendim canım :))
    hepsi birbiirnden güzel...
    bende istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA ALIP, GÜZEL GÜNLERDE KULLANIRSIN CANIM. AHHH AH İHTİYAÇLAR HİÇ BİTMİYOR... :)))

    YanıtlaSil
  7. Zevkli seçimler yapmışsın.Bende cüzdanı çok beğendim.Hangi alışveriş sitesi yada mağaza,bana ismini verebilirmisin?

    YanıtlaSil
  8. Avonun son maskarası süpeer:)
    fazla değilmiş eksiklerin)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)