15.11.2012

''GÜNÜN FOTOĞRAFI'' DERLEMELERİ (BIRAK DAĞINIK KALSIN)

Herkesçiklere kocaman merhabaaaa...
Nasılsınız canlarım..?
Ben iyiym fakat biraz sıkılıyorum evde artık..=(
Buara sürekli gezesim var,
bana eşlik etmek isteyen parmak kaldırsın..=)

Geçelim bugünkü ziyaretimize..
Bırak Dağınık Kalsın bloguna uğradık resimlerini topladık geldik..=)
Çok şirin resimler çekmiş canımcım..
Çok beğendim ben renkli renkli hepsi..

KASIM 2-KIRMIZI





KASIM 3-PUANTİYE


 
KASIM 4-YEDİĞİN

 KASIM 5-HAYVAN
KASIM 6-KİLİT

KASIM 7-RENK

 KASIM 8-YOL


KASIM 9-HATA

KASIM 10-SİYAH


KASIM 11-TAŞ




KASIM 12-ALTINDA

KASIM 13-YANSIMA


KASIM 14-KIYAFETİNDEN BİR PARÇA


 
KASIM 15-HAVA NASIL

En sevdiğim ise kalpli taşlar oldu..

Huzurlu günler..

6 yorum:

  1. Ayyyy çok mutlu olduum =)
    Sonunda bende çıktıım... =)
    Çok sağol ablaaam ♥
    Umarım herkescikler de beğenir =)

    NOT: Photo Of Day - 1 Yuvarlak postum yanlışlıkla silindiii =(

    Canımııs sağolsun ne yapalıım :P ♥

    YanıtlaSil
  2. ne güzel resimleerr eline sağlık canım tabi çekeninde

    YanıtlaSil
  3. amanın fotolara bayıldım...
    süper...

    YanıtlaSil
  4. fotoğraflar çok güzel canım ama ben o tavşana ölürüm :D bende de var bir tane kocaman oldu korkuyorum artık :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba,
    Bloğunuzu severek takip ediyorum ama bu fotoğraf etkinliği bana sıkıcı geldi biraz.Tabı bu benim fikrim ben eski paylaşımlarınızı okumayı daha çok seviyodum.
    Teşekkür ederim,
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)