6.11.2012

''GÜNÜN FOTOĞRAFI'' DERLEMELERİ (BİR FİNCAN MUTLULUK)

Herkese günaydınnn..
Rüzgara Doğru blogunun güzel sahibesi bir fotoğraf etkinliği başlatmıştı biliyorsunuz..
Günün fotoğrafı etkinliği herkes tarafından çok sevildi..

Canım arkadaşımla konuştuk anlaştık,
bu etkinliğie katılan herkesin fotoğraflarını hergün 1 kişiyi seçerek blogumda yayınlayacağım..
Burdan da etkinliğe katılanların listesini görebilirsiniz.

Çekilişi yaptım bile ben ..=)
İşte etkinliğin ilk şanslı kişisi..



Bir Fincan Mutluluk  blogunun sahibesini tebrik ederim.
Bakalım arkadaşımız hangi fotoları yüklemiş etkinlik boyunca..

EKİM 25-KIRMIZI
EKİM 26-HUZUR

EKİM 27-HAVA NASIL

KASIM 1-YUVARLAK


KASIM 2-KIRMIZI


KASIM 3-PUANTİYE



KASIM 4-YEDİĞİN

  
KASIM 5-HAYVAN


KASIM 6-KİLİT

 
 
Blogu yeni olduğu için şimdilik bukadar resim yüklemiş bu güzel blog..
Bakalım yarının şanslı kişisi kim olacak..

Herkese öpücükler...

5 yorum:

  1. Hmmm resimler çok hoştu gerçekten ve güzl bi etkinlik olmuş böylece .)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar
    takibimdesiniz
    buda benim bloğum beklerim
    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel fotoğraflar çekmiş. :) Tebrikler.

    Bu arada bu etkinlikte böyle bir görev aldığın içinde teşekkürler.

    Topluca görmek güzel olacak.

    YanıtlaSil
  4. Bende olayıım beeendeeee =) Sabırsızlıklaaa bekliceem =)

    YanıtlaSil
  5. oyy bunlar benim resimlerim ya :D görünce çok mutlu oldum :)) Paylaşımlarınız için teşekkürler ;)))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)