3.11.2012

PUANTİYE

KASIM 3-PUANTİYE

Eşimle benim kupalarımız..
Böyle özel ikili takımları hep sevmişimdir..

Buarada Rüzgara Doğru blogunun sahibesi canım arkadaşım dün itibariyle blogunda bir duyuru yayınladı..
Bu güzel etkinliğe katılan herkesin fotoğrafları yayınlanacak..
Ve buda benim tarafımdan olacak..
Yardımlaşmak herzaman güzeldir değil mi..
 
Nasılmı olacak..?
Hergün çekilişle bir kişinin resimlerine blogumda yer vereceğim.
 Pazartesi gününden itibaren başlıyoruzzz..
Ben şimdiden heyecanlandım bile..
Ozamannn nabıyoruzzzz fotoğraflarımızı çekip çekip yayınlıyoruzzzz..=)
İşte bukadar..
Benden de şimdilik bukadar.

Herkese mutlu haftasonları...

4 yorum:

  1. Ayyy süper bi haber bu bence :) hadi bakalım cicim kolay gelsin sana kupalarada bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Süper ve heyecanlı hadi bakalım hayırlısı.
    Sana kolay gelsin
    Bu arada ben de bu etkinlikteyim

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf çok hoş ama keşke biraz daha geniş alsaydın. :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)