7.11.2012

''GÜNÜN FOTOĞRAFI'' DERLEMELERİ (SİYAH BEYAZ BAYKUŞ)

Herkese merhabaaa..
Ben sevdim bu fotoğraf derleme işini..
Yeni yeni bloglar ile tanışıyorum nekadar güzel..
Günün fotoğrafı etkinliğinin 2.şanslısı ise;

Siyah Beyaz Baykuş blogu oldu..
Çokta güzel resimler çekmiş arkadaşımız..
Bakalım bakalım neler varmış..

EKİM 12-KAHVE


EKİM 13-OKUDUĞUM KİTAP


EKİM 14-MEYVE


EKİM 15-BARDAK


EKİM 16-SAAT


EKİM 17-METAL


EKİM 18-AKŞAM


EKİM 19-ARKANDA NE VAR


EKİM 20-SAÇ


EKİM 21-LEZZETLİ


EKİM 22-BİTKİ


EKİM 23-AYAKKABI


EKİM 24-RAHAT


EKİM 25-KIRMIZI


EKİM 26-HUZUR


EKİM 27-HAVA NASIL


EKİM 28-BİR DUYGU


EKİM 29-MANZARA


EKİM 30-MASANIN ÜSTÜNDE


EKİM 31-SEN


KASIM 1-YUVARLAK


KASIM 2-KIRMIZI


KASIM 3-PUANTİYE


KASIM 4-YEDİĞİN


KASIM 5-HAYVAN


KASIM 6-KİLİT





 Herkese hayırlı günler...


4 yorum:

  1. Çok güzellerdi zevkle izledim :) ellerine sağlık cicim

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  4. güzel fotolar...
    şu gölge fotosunu çok beğendim...

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)