29.11.2012

SON GÜNLER

Herkesçiklere kocaman merhabalar..
Buara blogumu yine boşladım biliyorum,
lakin güzel ve önemli işler peşindeyiz ailecek..
Faceden olsun mailden olsun,
 postlarını özledik gibi mesajlar aldım ve bu beni çok mutlu etti inanın..
İyiki varsınız..
 Ama söz en kısa zamanda postlarıma kaldığı yerden en hızlısından devam edeceğim.

Şimdi gelelim bugün kü postumuza.
Bilindiği üzere Gözde'ce (Şal&Takı) Tasarıma Dair Herşey ile birlikte sizlere güzel bir şal hediye edeceğiz..

Son 2 güne girdik.
30 Kasım 23.00 da çekilişi sonlandırıp 1-2 gün içinde kazanan arkadaşımızı blogumda duyuracağım..
Katılmak için hala zamanınız var..

Bu güzel şal için şansını deneyen,çekilişe katılan arkadaşlar lütfen ama lütfen şartların hepsini yerine getirin,
şimdiden elenen arkadaşlarımız var şartların hepsini yerine getirmedikleri için..
Haksızlık olsun istemiyorum.

Haydi bakalım ben şimdilik kaçayım,
sizde bu güzel şala sahip olmak istiyorsanız şartlarımızı dikkatlice okuyup yerine getiriniz..

Renkli günler..

 

2 yorum:

  1. Özletme kendini gülüm :)

    YanıtlaSil
  2. canım ya seni çok özledim...
    evlendin bizi unuttun :(((
    seni burda daha çok görmek istiyorum :))

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)