10.06.2011

YEPYENİ BİR KIYAFET POSTU..

İkinci kıyafet postuma hayırlısıyla başlamış bulunmaktayım..sıradakı kıyafetımız armineden haki rengi etek.. bu eteği ilk gördüğümde vuruldum ama almam biraz uzun sürdü çünkü indirime girmesini beklim dedimki birde yine armineden saten kumaşında bi göleğe vuruldum.eteği kesin alıcaktım ama gömleği alıp almama konusunda biraz kararsızdım çünkü biraz tuzlu geldi bana fiyatı..derken bigün armineden bana msj geldi anneler günü nedeniyle 1 urun alana ıkıncısı %50 ındırımlı dedı tabi ben direk koştum armineye hem gömleğimi hemde eteğimi aldım..:) nekaaa mutlu oldum anlatamam :) oyüzden biz kadınları mutlu etmek çok kolay bi alışveriş yetiyo aslında dimi..:) neyse resimlere geçelim en iyisi....
                                                  

                                         buda eteğimizin bel kısmı..  


        Umarım seçtiğim eteği beğenmişsinizdir..saten gömleğide bidahaki postta yayınlarım inşallah..
        ben kaçtım görüşürüzzzz...

2 yorum:

  1. eteğine bayıldım gerçekten tiril tiril derler ya öyle duruyor,rengi filanda çok güzel:)güle güle giy:)blogunu yeni keşfettim çok güzel gerçekten bende taze bir blogcuyum:)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlım daha iyisi senin olsun..hoşgeldin bloguma ve blog dunyasına:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)