11.06.2011

EŞARPLARIMI NASIL MUHAFAZA EDİYORUM..

Herkese merhaba.. bugün de eşarplarımı nasıl muhafaza ettiğimi göstericem size. hani mutfaklarınıza havlularınızı mutfak önlüklerinizi astıgınız aparat varya ben onu kullanmayı tercih ettim şimdilik..arkası yapışkanlı oluyo zaten onların onu kapımın arkasındakı duvarıma yapıştırdım..aşağıdaki resimdeki gibi.


ben kalpli olanı tercik ettim daha değişikleride vardı ama bu hosuma gitti bide pembe olaydı daha şirin durcaktı ama o rengi yoktu malesef şimdilik bununla idare ediyorum..eşarplarımın etıket kısmına delik actım ve çengele astım sizce nasıl olmuş.:) böylece kırışmasını önlüyorum kendımce..buda boydan fotosu..


bazı kapalı arkadaslarımda mantar panolar vardırya onu kullanıyolar, etıket kısımlarından yıne panoya ığnelıyorlar..hangisini tercih ederseniz artık :) nese ben yine kaçar gelirim sonra yine görüşürüzzzz..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)