14.06.2011

BUGÜN İÇİN SEÇTİKLERİM..

Bugün için seçtiğim şeyler arasında daha önceki postlarımdan birinde bahsettiğim çiçekli eteğime ve favori eşarbıma yer verdim..eşarbımı bakırköydeki bi pasajda babet ararken rastladım ölesine bakınırken eşarpları gördüm ve mağaza sahibi amcayla başladık muhabbete:) o yakışır bu yakışmaz derken amca sayesinde güzelim eşarbımı buldum eve geldim denedim tabi hemen takınca daha güzel durduğunu farkettim şimdi iyiki amcayı dinleyip almışım diorum:) gelelim cicilerimize..

Ben zaten alışverişlerimin çoğunu bakırköyden yapıyorum aradığım çoğu şeyi bulabiliyorum çünkü..hem ucuz hem de güzeller bana göre.umarım sizde beğenmişsinizdir belkim fikirde verebilmişimdir...

      Eşarp: Bakırköy pasajındaki amcadan

        Etek: Yine bakırköyden herhangi bi mağazadan

        Ayakkabı: Pabuç dan

        Gömlek: Bahçeşehir Pazartürk ten

1 yorum:

  1. Bende ayakkabımı Pabuç'tan almıştıım ama İstanbuldan değil :P :) pasajdaki amcaya da çoook güldüüüm yaaa :) evet biğendiiim ayrıcaaaa :P :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)