9.06.2011

Bloglara Kardeş Geldi..:)

Blog dünyasıyla tanışalı 3-4 ay oldu..Okadar güzel bloglar varki dayanamadık ilkimle ben (yani yaren :) de bi blog açalım dedik inşallah becerebilcez..:) blogumuzda ben yeni yeni kapandığım için ve benim gibi yeni kapananlar için aldığım kıyafetleri yayınlıcam ve bu konuda isteyen olursa fikir verebilirim ayrıca ilkimle 1-2 defa giyindiğimiz yada hiç giyinmediğimiz kıyafetlerin satışını yapmayı planlıyoruz..umarım beğenirsiniz ve blogumuzda bize katılırsınız..

6 yorum:

  1. saol ablammm benım..walla aslında senın sayende cunku okadar güzel şeyler yapıosunkı blogunda benı de teşvik ettin..birde ben bu blog işlerini ilk senı takıp etmekle basladım oncum oldun:)

    YanıtlaSil
  2. canımmm benimm hayırlı uğurlu olsun inşallah :))

    YanıtlaSil
  3. şükücümm çok saol bitanem benim..öpüyorum çookkk seni:)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun yarencım ;)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)