15.06.2011

İlk Sanal Alışverişim..

Geçenlerde markafoniden bana mail geldi 20 tl hediye çekiniz var diye, zaman zaman böle çekler veriyolar teşvik için.. üyeliğim var ama hiç girip bakmazdım ödeme kredi kartıyla yapılıo kapıda ödeme şansı yok diye..
ben kredi kartı kullanmasını pek sevmiyorum oyüzden kredi kartım yoktur param varsa alırım yoksa almam düşüncesindeyim..neyse bi girdim baktım siteye ne var ne yok diye gezindim gezindim sonunda kendime göre bişe buldum..Açık vizon renginde bitane bluz aldım sonunda ve kargom geldi çok ta güzelmiş çok hoşuma gitti..
İşte buda kendileri:) 

Aşağı kısmı lastikli yaka kısmıda dantelli gibi..brs kırışmış ama olsun idare edelim çalıştığım için ütülemeye fırsatım olmadı..:) yaka detayına geçelimmi..:)


bence çok hoş duruyo..umarım sizlerde beğenmişsinizdir..ben brs kaçım gelirim sonra yine görüşürüzzz..
öpücükler herkesee..

8 yorum:

  1. HMMM BEN BEĞENDİM. GÜLE GÜLE KULLANIN.YAKIŞACAĞINA EMİNİM..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim efenim bu güzel yorumunuz için..:)

    YanıtlaSil
  3. çok ciciymiş, güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
  4. saol tatlım daha iyisi senin olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Ah bu hediye çekleri, aklımızı başımızdan alıyor :)))

    YanıtlaSil
  6. aaa aynısın bej rengi bende var:))

    YanıtlaSil
  7. zevklerimiz aynı olsa gerek arminecim:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)