13.06.2011

HAFTA SONU ALIŞVERİŞİ

Hafta sonu dedemleri ve amcamları ziyaret etmek için pendiğe gittik..arabanın içinde ışıkların yanmasını beklerken birden bi ayakkabıcı gördüm.dedemlerde biraz oturduktan sonra dedim gidip bi bakalım neler var şu ayakkabıcıda.
nerden bileyim bakırköyde arayıp tarayıp bulamadığım küçük topuklu ayakkabıları burda bulacağımı :) gözüme kestirdiğim 2 tanesini hemen denedim tabi ve şahane oldular tamam dedim alıyorum bunları :) bana kalsa dükkanıda alırdımda annem yeter şimdilik dedi :)
bakalım  cici ayakkabılarımı beğenicekmisiniz..


Bu ayakkabımı yeni aldığım çiçek desenli eteğime uysun diye aldım çokta güzel oldular.. topukları ise çok yüksek değil çünkü ben kullanamıyorum alışkın değilim pek ama bunlar çok rahat oldu..tıkır mıkır dolaşıyorum artık..:) gelelim diğer ayakkabımıza..




Bunlarda siyah ayakkabılarım..malum düğünler yaklaşıoo siyah renkte herşeye uyduğu için bu tercihimide siyahtan yana kullandım..ikiside çok içime sindi çünkü bu konularda biraz pimpirikliyimdir ben helede kararsız kalıosam..şimdi iyiki uğramışım diorum o ayakkabıcıya istediğim gibi ayakkabı bulcam diye dolaşmaktan yorulmuştum iyi oldu böle.. şimdilik ben kaçar yine gelicemmm:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)