29.06.2011

YENİ PEMBİŞ PARDESÜM

Pembe olan herşeye bayılıyorum..Çok cici çok tatlı bir renk , dolabımında çoğunu pembe-siyah ve beyaz renkleri oluşturmakta..
Haftaiçi amacamları ziyarete gittik.amcamlar pendikte oturuyor , oraya geçince pendiğin çarşısına uğramadan gelmiyorum çünkü kapalı kesime hitap eden çok fazla sayıda mağaza var.
UĞUR mağazasıda bunlardan biri..Malları çok güzel çok kaliteli ve de fiyatlar çok uygun oraya girince kendimi kaybediyorum bi mutlu oluyorum ki sormayın:)
Tabi birşey almadan da çıkamıyorum haliyle:) Pembiş pardesümde bunlardan biri.Kendisine ilk görüşte vuruldum.. 36 bedenıne baktım ama yoktu bi 38 bedenını deniyim dedım belki olur die ve hemen kabinin yolunu tuttum vede cukk diye üstüme oturdu..
Bazı giysilerin kalıpları dar oluyo şimdi iyiki denemişim diyorum 38 bedenını..Bi sevindirik oldum ki anlatamam:)
Çok konuştum dimi:) hemen resimlere geçiyorum taaatttaaaammm işte karşınızdaaa..
Yaka , kol ve fiyonk kısmına bayıldım ve çok ince tiril tiril derler ya işte öle..Hiç terletmiyor çok rahat. 46 ya kadar bedenleri vardı.
Fiyatıda çok uygun 60 liraya aldım..Şimdi  pembiş pembiş dolanıyorum cici pardesümle.. 
Benden bugünlük bukadar..Herkese sevgiler....

10 yorum:

  1. Yaa ben senin o pembiş pembiş pardesünü yirim yir:))Kim bilir ne cicibici olmuşsundur:))En güzel günlerde giyin cancazım:)

    YanıtlaSil
  2. çok ciciymiş tatlım, güle güle kullan, fiyatı da çok uygun.

    YanıtlaSil
  3. tatlı cadım bende seni yirim wala:) saol canımın içisi öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  4. yemyeşil denizim tesekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. papatya prensesim çok saol canım.

    YanıtlaSil
  6. merhaba gerçekten pardesünüz çok güzelmiş güle güle giyin inş.
    ben nevşehirde yaşıyorum acaba ücretini göndersem temin edebilirmisiniz yeni tesettüre girmiş bir arkadaşa almak istiyorum ve yaşadığım yerde bu kadar güzel şeyler yok.eğer yardımcı olursanız sevinirim
    tugba

    YanıtlaSil
  7. tuğbacım tabiki yardımcı olmaya çalışırım..cicibiciseylerr@gmail.com bu adrese maıl atın konusalım..

    YanıtlaSil
  8. Güle güle giyin. Pembe sevdigini anlamak hic zor degil blogunu biraz gezinince :)

    YanıtlaSil
  9. kelebek gibi: canım çok sagol daha iyileri senin olsun..pembe renk can ya:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)