14.06.2011

CAN SIKINTISIYLA YAPILAN CİCİLER:)

Ben yine dün ofiste bigüzel sıkıldım ve elime geçen şeylerle uğraşıp durdum..:) biara elimde hani fotografçıların vesikalık fotografları içine  koyup bize verdikleri plastik ( ayyy adı aklıma gelmio şimdi resmini koyım ben en iyisi:) 

 aparat warya onunla oynuodum birden aklıma bişey geldi onun dışındaki şeffaf şeyi söktüm ve alttaki yumuşak plastikle kurdele yaptım ben:) bayılıyorum kurdelelere.. kurdele şekli verip tabiki yine zımbayla tutturdum. onlarda işte burda çok cici oldular bence..:)




birtanesini aynama yapıştırdım bile:) birde hemen oracıkta çantaya kondurdum ikisini oda burda..






Bu can sıkıntısıyla ben daha ne yapabilirim ofiste bilmiorum bakak görek..:) 
peki sizce nasıl olmuşlar ..??

10 yorum:

  1. süper olmuş canım ellerine sağlık, fiyongu ben de çok severim ama hiç üretken biri değilim :)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım süper olmuş elinize düşüncenize sağlık. ben hiç yaratıcı değilim. sizdeki allah vergisi sanırım:-)

    YanıtlaSil
  3. benim dünyam, tesekkür ederim tatlım güzel düşüncen için..

    YanıtlaSil
  4. hanifeceren, canım saolasın walla bende aslında değildim ama blogları takip ede ede yaratıclığımda arttı glb:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar iadeyi ziyarete geldim...Ayrıca çok fiyonklar çok güzel olmuş,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. bloguma hoş geldiniz çok mutlu ettiniz beni.. Sizin yaptıklarınız inanın daha güzeller baykuşlarınız özellıkle:)

    YanıtlaSil
  7. nerden nereye:) emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. saol papatya prensesim..aklıma esio bazen böle şeyler işte:)

    YanıtlaSil
  9. my princess: tesekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)