7.10.2011

İKİNCİ MİİİİMMMMM..:)

Ben bu mim işini seviyorum galiba yaa..:) Çok eğlenceli geliyor bana mim cevaplamak..
Blogcan arkadaşım NESLİNAME miminde banada yer vermiş ve bende geri çevirmedim tabi arkadaşımı , kendisine teşekkür ederim benide unutmadığı için.. 


Geçelim mimin konusuna..
Konumuz şöyleki ; ''Çantanı göster, çantanda neler var onları da göster'' miş..:)


Neler yok ki ne ararsan var bir ben eksiğim içinde:) Aklımda durcağına yanımda dursun misali ne varsa atıyorum içine:) Hadi bakalım en iyisi..

Kendileri en favori çantam buara fena şekilde takıldım sürekli elimde bu var..Gerçi flashtan rengi tam çıkmamış..Bakırköyde bi çantacıdan çok uygun fiyata almıştım..
Haydi içini dökelim:)

 İlk olarak cüzdanlarıma yer verdim..Birtane yetmiyor bana 3 tane taşıyorum:) Şaka şaka..
Dağınıklığı sevmiyorum sadece pembişe bozuklukları atıyorum diğerinde kartlarım var büyüktede kağıt paraları koyuyorum derli toplu oluyor..Zaten bozuk paralar artık kağıtlardan çok olduğu için büyük cüzdanıma sığmıyor kapanmıyor ağızı bende böyle ikiye ayırmak durumunda kaldım..


Burdada gözlüğüm , anahtarım , akbilim , diğer telefonum , ilacım ve dudak kremim var..
Dudak kremim hiç eksik olmaz çantamdan özellikle kış aylarında çok çatlıyor dudaklarım..Mutlaka bulunduruyorum onu..


Rengarenk şekerlerim , cımbızım , telefon kulaklığım ve sakızım sıradakiler..
Sakız çantamda olmazsa olmazım çünkü beni araba çok tutar midem bazen çok bulandığı için naneli birşeye ihtiyaçım oluyor atıveriyorum hemen ağzıma hafifletiyor..



Görüldüğü üzere çok makyaj malzemesi taşımıyorum yanımda ki bunları bile çoğunlukla kullandığım söylenemez önceden kalma bir alışkanlık bu aslında,kapanmadan önce yani..Kapanmadan önce çok aşırı olmasada yapıyordum, markete giderken  kalem sürmeden çıkmazdım aslında ama insanlar alışkanlıklarını değiştirebiliyorlarmış..Kapandıktan sonra ise çok belli belirsiz yapmaya başladım arada sırada biraz rimel okadar..Bayramlarda düğünlerde yapıyorum kısacası..
Vee böylelikle ben mimimi tamamladım..
Bende bu mimi;
Yemyeşildeniz
Dilekçe hayata dair
Eslemce
Sihirli kokosh
Fashion by yeliz
Güzel şeyler dükkanı
Güncem
Tasarımın renkleri
Kelebek gibi
Mor kelebek
Pembe ayakkabı
Sevecen
Cadı kızın dırdırı
Tesettür moda
Tuba can
Buram buram kekik kokusu
Veee özür dileyerek adını unuttuğum, cevaplamak isteyen tüm arkadaşlarıma gelsin..
Herkese huzurlu ve mutlu akşamlar dilerim...

12 yorum:

  1. Teşekkürler tatlım en kısa zamanda fırsat bulur bulmaz desem daha iyi olur :))cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkürler mim icin, normalde cok mim yazmam ama senin gibi cici bir bayana hayir bile diyemiyorum :)
    Hem erkek olsaydin nasil olurdu gibi mimden daha kolay bu :P
    Cantanin rengi cok tatli :)
    Maasallah senin canta da bayagi dolu sayilir, kücük bir canta tasidigindan bunlardan eleme yapiyorsundur mutlaka...

    Sayfanin yan sidebardaki tavsancik cok sirin :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canim mimi alip cevapladigin icin cok tesekkür ederim... :) bayanlar cantasiz asla olamazlar :)

    YanıtlaSil
  4. nesliname: tatlım rica ederim kii zevkle cevapladım valla..

    YanıtlaSil
  5. kelebekgibi: canım ne güzel bir yorum bu böyle..herşey için tesekkur ederım tatlım..o senin tatlılıgın güzelliğin canım..

    YanıtlaSil
  6. sihirli kokosh: rica ederim tatlım.

    YanıtlaSil
  7. Böcüküm geçenki mimi pek beğenmemiştim;)zaten vaktimde olmamıştı biliyorsun tatildeydim;)ama bu güzelmiş hemde kısaymış e artık cevaplasam iyi olucak:))

    YanıtlaSil
  8. tatlı cadım paşa gönlün hangısını ıstıosa onu cevapla bıtanem..

    YanıtlaSil
  9. canımmm benimmmm:)))
    benim tatlı kardeşim neler yapmış bir bakayım diye geldim sayfana:)
    bir de ne göreyimm....
    miiiimmmm...
    hemde benimdee kulaklarımı çınlatmışş tatlı kardeşim benim:))
    çok teşekkür ederek,tez zamanda cevaplamak istiyorum bu mimi:)
    çantann çokkk şıkmış bu aradaa:)))
    sevgilerimle tatlım.
    öpüldün...

    YanıtlaSil
  10. birtutamkekik: Ablacımm seni unuturmuyum hiç ben sensiz olurmu ki balımmm..bu güzel yorumun için teşekkür ederim datluummm..bende seni kocamann öptüm kii:)

    YanıtlaSil
  11. senin çantanda epey kalabalıkmış hani,taşımak konusunda sende epey sıkıntı çekiyorsundur heralde.

    YanıtlaSil
  12. otuzundansonra:valla aynen dediğin gibi canım ağır biraz evet:)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)