28.11.2013

GELİN-KAYINVALİDE DIY PROJESİ..=)

Ben geldiiimmm..
Hemde güzel bi dıy projesiyle..

Dün malum galatasarayın maçı vardı kayınvalidemler bizdeydi.
Erkekler maça daldılar, kayınvalidemle benimde canım sıkıldı tabi..

Bizde nabalım derken aklıma kursta diktiğim bohça geldi.
Dedim bi göstereyim anneme,
ve dedik süsleyelim biz bunu böyle çok sade duruyor zaten canımızda sıkılıyordu iyi oldu..



Kına gecem için taş gibi görünen şeritlerden almıştım artmıştı biraz,
baş harflerimizi işlemek istedim başka birşey gelmedi aklıma..
Ve ortaya böyle birşey çıktı çokta güzel oldu bence çok hoşuma gitti benim..


Tabiki kalpsiz olmazdı..^_^

Ne için kullanayım ben bunu derken canım annemden fikir çıktı bile..
Picamalarımızı içine koyup yatagımızın üstüne koyma fikri geldi annemin aklına.
Çokta güzel oldu,
 zaten hiç sevmiyorum yatagın üstüne yada dolaba atılan picamaları..
Benim için tam kurtarıcı birşey oldu bu fikir hemde çok şık duruyor yatağın üzerinde..

Özellikle yeni gelinler için cicili bicili bir fikir..
 İnanmıyorsanız deneyin görün..=))

4 yorum:

  1. oh allah muhabbetinizi artırsın
    projenizde çok hoş
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu hali daha güzel olmuş canm ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel şeyler yapmışsınızı, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gerçekten, süper fikir :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)