21.11.2013

SON ZAMANLARDAKİ KOMBİNLERİM

Günaydın..
Uyku tutmadı beni bugün aa dostlar,
bende kalkayım bir post yazayım barı dedim oturdum pc başına..
İyi etmişim dime..=)

Nezamandır kombin postu yayınlamadığımı farkettim ve en bol fotolusundan yazayım birtane dedim.


Kırmızı aşktır..♥
 
Hem kalpli hem pembeli..
En sevdiğim..



Siyah-beyaz her dolapta olması gereken renklerden bence..

 
Kırmızı-siyah uyumunu sevenlerdenim..


Ceket-etek ile olan kombinleri hep sevmişimdir.
Kurtarıcı nitelikteler adeta..


Zaman geçtikçe şal ve eşarp bağlama stilim değişiyor sanırım..
Değişiklik herzaman iyidir.



Yine lacivert-pembe uyumu..
Birbirine yakışan renklerden bence..



Kot tunikler buara çok moda..
Hem rahat hem şık duruyor.


Salaş kıyafetleri artık sever oldum..




Ve kot-beyaz uyumu..
Yaz mevsiminde vazgeçilmezlerim arasında..

Bitti bukadar..^_^
Bir sonraki post konumuz ne olsun sizce..?
Blogumda hangi postlarımı özlediniz..?

4 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuş çok zarifsin postlarının hepsini özledik valla

    YanıtlaSil
  2. hepside birbirinden güzel.Bu arada tebrik ederim cok güzel kapanmissiniz ve yakisir bir sekilde giyinmissiniz.Bazi kapila bayanlarimiz cokk renklii ve cok dar giyiniyorlar ama sizde bunu göremedim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ederım canım guzel yorumun ıcın..
      elimden geldiği kadar tesettüre uygun gıyınmeye calısıyorum canım tabıkı ınsanız benımde hatalarım vardır mutlaka ama en aza ındırmeye calısıyorum..

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)