17.11.2013

TADI ENFES DOST KURABİYESİ

Herkese mutlu pazarlar..

Ben buaralar kurabiye-pasta işine fena sardım.
Neredeyse her haftasonu yeni tadlar deniyorum,
birde kilo alsam daha ne isterim ki..
Ama malesef yiyip kilo alamayanlardanım ben..=)

İsmeğin dikiş kursuna yazıldığımı söylemiştim bir önceki postumda..
Kursu resmen güne çevirdik ^_^
Hergün 3 kişi tatlımızı-tuzlumuzu ve salatamızı yapıp getiriyoruz.
Gerçekten çok eğlenceli ve zevkli bir sınıfımız var,
zaman nasıl geçiyor anlamıyoruz..

Geçenlerde kurs arkadaşlarımdan biri enfes bi kurabiye yapıp getirmişti,
 hepimiz tadına bayılmıştık.
Tarifini istemeden de geçmedik tabi..

Bugünde ben o güzel kurabiyeyi yapmak için sıvadım kolları ve
sizde bu lezzetli tariften mahrum olmayın diye oturdum pc başına..

Adınıda dost kurabiyesi koydum...

Malzemeler

♥ 100 gr margarin
♥80 gr bitter çikolata
♥ 1 su bardağı pudra şekeri
♥ 1,5 su bardağı un
♥ 1 yumurta
♥ 1 paket vanilya
♥ 1 paket kabartma tuzu
♥ 1 su bardağı damla çikolata
♥ 1 su bardağı kırılmış fındık

Yapılışı

Margarin ve bitter çikolata aynı kapta benmari usulü eritilir.


Ayrı bi kapta pudra şekeri-un-yumurta-vanilya ve kabartma tozu karıştırılır.


Bu karışımın içine erimis olan margarin ve çikolata katılıp karıştırılır.
En sonda damla çikolata ve fındıkta katılıp tekrardan karıştırılır.


Ortaya çıkan hamurumuzdan küçük parçalar koparılıp istenilen şekil verilir ve
yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizilir.



Önceden ısıtılmış 185 derecelik fırında 10-12 dakika pişirilir.


 NOT: KURABİYELER YUMUŞAK DİYE PİŞME SÜRESİNİ UZATMAYIN SOĞUYUNCA KENDİNİ TOPARLIYOR..
KIYIR KIYIR OLAN KURABİYELERDEN DEĞİL ZATEN YUMUŞACIK Bİ TADI OLUYOR.
 
Afiyet olsun...♥♥♥


2 yorum:

  1. eline sağlık canım bende cocostar yaptım bu gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canım..senınde ellerıne sağlık..
      bende denıcem onu bıara sıra onada gelıcek=)

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)