2.12.2013

İNSTAGRAMDAN KARELER-3

Herkese merhaba..
Havalar iyice soğudu,kış kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı canlar..
Ama tabiki fotoğraf çekme aşkına engel değil bu..
Daha öncede söylediğim gibi facebook ve burda olmadığım zamanlarda instagram da olduğum kesindir,
sizleride beklerim...

Buralarda olmadığım zamanlarda neler yapmışım bakalım bakalım..

Birsürü mamacık yaptım tabiki..
Kış mevsiminde evde kalmanın faydaları..=)


Kakoulu kek sevmeyen kocişe fındıklı-üzümlü kek itinayla yapılır..



Yine kocişe çalıştım burda..=)
Kabak tatlısına bayılır kendileri yaptım bol bol yedirdim..


 Akşam keyiflerimizden..
Nutellalı muza bayılanlardanım bende..


Bacımla birliktede bol bol mamacıklar yapıp hüplettik..
Beraber ilk muffin denememizdi..=)


Bu kurabiyeye aşık oldum,
her misafirede yapar oldum..
Tarifi de burdadır..


Kurs arkadaşlarım için yaptığım değişik bir muffin denemesiydi..
Tadı tabiki süper oldu..
Dolgulu muffinler içinde buraya tık tıkk..


Kocişe doğum günüsü pastası yaptım gecikmelide olsa..=)
Bağımlısı olduk bu pastanında..
Hem pratik hemde tadı çok güzel oluyor..


Hep evde tatlı yemek olmaz ama dime birazda müdavimi olduğum madoya uğrayalım dedik ve enfes suflesinden denedik buseferde..
Tavsiyemdir çok enfesti tadı..
Madonun tek sevmediğim tatlısı waffle oldu..

Bunların dışında kursa gitiiğimi söylemiştim..
Yavaş yavaş ortaya bişeyler çıkarmaya başladık..
İlk patiskadan eteğimizin kalıbını çıkarıp teğelini aldık bile..
Bu haftada biter sanıyorumki..



Ve çanta yapmak için ilk kumaşımı aldım..
Her nekadar eşarp sanılsada kumaşıma bayıldılar arkadaşlarım..=)


 Kalp tutkumu artık herkes biliyor..
Buda buseneki kalpli panduflarım..
Her sene bi panduf aşkım kabarıyor benim..=)


Süslü sofraları çok seviyorum ve elimden geldiği kadarıylada misafirlerime böyle kalpli sofralar kurmayı ihmal etmiyorum..


Kalpli çikolatalardan bende buldum sonunda ve bayılıyorum bunlara..
Tatlıların üzerinde hoş bi görüntüsü oluyor..


Hediyelerde aldım ara ara..
Bu pembiş zikirmatiği istiyordum nezamandır fırsat bulup alamadım ama arkadaşım sağolsun hemen hediye etti bana pınarcım..

Miss kokulu meyve sabunlarda kardeşimin hediyesi..
Salonumu miss kokutuyorlar..
Ama biyandanda görüntüsü sebebiyle insanın yiyesi gelmiyor değil..=)


Bol bol temizlik yaptım..
Miss kokan ev paha biçilemez..


Baza altında pinekleyen yatak örtülerimi gün yüzüne çıkarttım,
 serdim miss miss..


Eğlenmek benimde hakkım değil mi ama..=)
Lunaparklardaki büyük salıncak benimdir pek severim kendilerini..


Babişkoyla foto çekilmezsem olmazdı..
İlk aşkım o benim..♥


Halasının muzur kuzusu bu..
Çok özledim paşamı ben ama..=(

Mısır denince akla..?
Kesinlikle film gelir...


Film demişken,
benim dünyam filmine gidin tek kelimeyle süper bi filmdi..
 

Bebek kıyafetlerine doyamıyorum ben..
Bi prensese bu cici elbiseyi almıştım,
nede şirin..
 

İnstagramda görüp beğendiğim çizmelerden kendileri..
Aşık olmamak elde mi..
 

Posta bi dıyla son verelim bari..
Eğer evde kelepçeli kalıbınız yoksa benim gibi yoğurt kabınıda kesip kullanabilirsiniz.
Tabiki fırına sokmamak şartıyla..=)))

Görüşürüzzzz...

4 yorum:

  1. Off onca fotograftan sonra cizmede kalakaldim, asik olmada haklisin,ig de hangi hesap satiyor acaba bunu :) gule gule giy canim.

    YanıtlaSil
  2. Off tatlı krizim tuttu bu bol tatlılı postu okuyunca:))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi ayrı güzeldi ama doğum günü pastasının tarifini merak ettim ben :) yazar msınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tabıkı yazarım yeterkı sız ısteyın..;) en kısa zamanda yazmaya calıscam cnm..

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)