27.08.2012

BAYRAM KOMBİNİ

Herkeseee kocaman merhabaaa..
Buara yine kayıplardayım biliyorum,
düğüne çok az bi zaman kaldı sadece 19 güncük..
Hazırlıklar hala devam ediyor..
Davetiye,evin eksikleri,kartların dağıtılması,alışverişti derken baya boşladım blogumu..
Birazcık daha böyle gidecek galiba..

Baba evinde son 19 günüm.
Bi yanım hüzünlü ailemden ayrılacağım için,
 bi yanımda sevinçli sevdiğimle yaşlanacağım için.
Çok değişik duygularmış.
Rabbim yaşamak isteyen herkese nasip etsin inşallah...

Uzun zamandır kombin fotoları koymuyordum.
Bayram kombini bunun üzerine iyi geldi değil mi..

En sevdiğim renklere büründüm ben bu bayram.
Beyaz-saks mavisi ve siyah..


Mağazaları talan ettik diyebilirim istediğim elbiseyi bulmak için..
Erkeklerin işi nekadar kolay değil mi,
nişanlım 10 dakikanın içinde 3 parça kıyafet alırken ben dolanıp durdum bir elbise için..=)
Ama deydi sanki hee..?



Artık eskisi gibi çantayı ayakkabıya uydurma modası kalkmış sanki.
Bende bu bayram değişiklik olsun diye bu şekilde kombinledim ayakkabımı ve çantamı..


Elbiselerimde ve gömleklerimde hep böyle yakalar tercih ediyorum ben,
daha rahat hissediyorum kendimi..



Boydan fotolarınıda çektirmiştim kardeşime az daha unutuyordum koymayı..=)
Fotoların üzerimizdeki hali daha başka oluyor.
Bende yavaş yavaş alışıyorum bu foto işine galiba..=)
Ama çantamı unutmuşum yine..
Bidahaki kombin postunda tam takım çekicem sözzzz..^_^


18 yorum:

  1. Şık ve sade bir kombin ...Hazırlıklar içinde kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. Uzerinde daha guzel gorunuyor canim. iyi gunlerde kullan. baba evininde tadini cikar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprakım sağolasın canım..
      baba evinde son günlerim..=(

      Sil
  3. çok şık ve tam benm rengim olmuş kuzum çok beğendm :)

    YanıtlaSil
  4. canım çok güzel bir kombin olmuş...
    elbise sana çok yakışmış...
    bende hakim yaka elbise ve gömlek tercih edenlerdenim :))
    ne bileyin başörtü yada şal daha güzel duruyor sanki :))
    süpersin....
    evet baba evinden ayrılmak kolay değil...
    asıl nikah masasında gör sen gözlerinin dolmasını...
    ben çok fena olmuştum...
    ama bunlar tatlı ayrılıklar...
    öptüm canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol şirinem benim..
      o zamanları sımdı dusunmek ıstemıyorum gözlerim şimdiden doluyor..=)

      Sil
  5. çok şık olmuşsunuz bayıldım ayakkabı çanta uyumu kalktı artık zaten iyikide kalkmış ne o tepeden aşağı uyum içinde oluyormuşuz önceden...kemer elbiseye otantıklik katmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim huzur moda..
      ayakkabı çanta uyumunu begenmene sevindim..;)

      Sil
  6. güle güle günlerde giyin inşallah... :)

    YanıtlaSil
  7. eteğe ve eşarba bayıldım. sana da yakışmış tatlım. bana evinin son günleri güzel geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkür ederim begenmene sevindim..

      Sil
  8. cok cıcı kombın olmus ve bence cok yakısmıs zaten saks mavısını cok seveırm sevgıyle kullan..dugun telası en guzel seydır keyfını cıkart

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok mutlu oldum kombınımın begenılmesıne..=)

      Sil
  9. ayyyy ne kadar az kalmışşşş.. Allah kolaylık versin sana tatlımya.. bu kadar zayıf olduğunu bilmiodum :) elbisen yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)