3.09.2012

KARIŞIK POST

Herkesçiklere haftanın ilk gününden merhabaaa..
Nasılsınız blogcan arkadaşlarım..?
Beni mii..?
Gayet iyiyim hamdolsun.
Düğün koşuşturmaları tam gaz devam ediyor.
Evimiz hazır.!
Son 12 gün kaldı.
Bu haftada kıyafetlerimi yıkadık evemize götürülmek üzere bavullara yerleştirdik.
Odam bomboş oldu,
günler azaldıkça evde hüzün havaları dolaşmaya başladı..=)

Daha öncede söylediğim gibi karışık, her telden olan postları çok seviyorum ben..
Okumasıda, yazmasıda baya eğlenceli oluyor.
Hadi bakalım buseferki karışık postumuzda neler varmış...


Yarimle gezmelerimizden bir görüntü yine..
Hiç fırsatını kaçırmıyoruz boş vaktimiz olunca..
İkimizde türk kahvesine ve nargileye bayılıyoruz.
İşin ilginç tarafı türk kahvesini sevdiğimizi bilmiyorduk,
 beraber keşfettik bu sevgimizi..=)



Hafta sonu davetiyelerini vermek için akrabalarımızın yazlığına gittik,
ve bu datlu sibirya köpeğide aşil beyefendi..=)
Aslında çok korkarım köpeklerden ama buna bayılıyorum.
Okadar tatlı birşeyki kapıdan girer girmez üstünüze hoplayarak hoşgeldin selamını veriyor..=)
Buda en çok korktuğum şeylerden biri mesela çığlığı basıveriyorum ben hemen..=)


Geçenlerde elime ulaşan bu güzel kutu için MİHRİ KOZMETİĞE tekrardan teşekkür ederim..
Hazırlıklardan dolayı henüz kullanma fırsatım olmadı ama en kısa sürede deneyip görüşlerimi postlayacağım.



Yine gezmelerimizden bir görüntü..
Yemek yemek için carrefoura girmiştik,
çıkışta birden bu orkestra girdi içeri ve mini bir konser verdiler bize..


En çokta şapkalı adamlar dikkatimi çekti.
Hepsi canlı değil ama çoğu kukla onların.
Ortadaki adam sahici,
el kol hareketleriyle kuklaların hepsini istediği gibi dansettirdi..
Ortaya ise çok güzel seyirlik bir orkestra ve dansçıları çıktı..=)


Nezamandır istiyordum kot ceket ama ben alana kadar yaz bitti bile..=)
Bu cekette beğendiklerim arasına girmiş bulunmakta..


Eşyalarım yerlerini aldıkça evimle ilgili paylaşımlarımda başladı yavaştan yavaştan..
Paylaş merak ediyoruz diyende çok olunca ufak ufak bazı karelere yer vericem İnşallah.
İlk resim olarak berjerimle başlamak istedim.
Taşlı ve beyaz olması beni ayrıca cezbetti.
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.


Dolabım gelince balım birgülümün hediyelerini çıkarıverdim hemen günyüzüne ve yerlerini aldılar..
Gören çok beğeniyor,değişik geldi herkese.
Tekrardan teşekkür ettim balıma cici hediyeleri için..



Yatak odası ve salon takımı olarakta yine taşlı ve beyaz olan bu takımı seçtim..
Tabi resim küçük olduğu için siz taşı göremiyorsunuz ama ışıl ışıl taşları var..=)
Mobilya bakan arkadaşlarada fikir olur bu resimler inşallah.

Bu postuda burda bitirelim bari..
Hayırlı günler dilerim herkese...


12 yorum:

  1. İnanmıom magnetler harika olmuş dolabına kuzum inş. bu yeni yuvanda mutlu huzurlu olursun sen bunu hak ediyosun bitanem :)

    YanıtlaSil
  2. canıımmmm mobilyaların çokgüzel görünyor eminim evninde dahada güzeldir.herşeyi merak etmekteyim haberin ola

    YanıtlaSil
  3. Hemen giderim hem aglarim hesabi bu zamanlar :) Rabbim yüzünüzü güldürsün yüreginizdeki sevgiyi kat kat arttirsin insallah canim benim, ömrün boyunca mutlu olasin emi :) Geri sayim baslamis insan ne kadar mutlu olsada bi okadarda hüzün doluyordur icine aileden ayrilmayi düsünmek :( Esyalarina bayildim güzel secimler yapilmis beyaza bayiliyorum insanin icini aciyor isil isil oluyor her yer :) cok optum canim benim.

    YanıtlaSil
  4. canım mobilyalar süper...
    güle güle oturun inşallah...
    sevgiyle muhabbetler...

    YanıtlaSil
  5. çok çok güzeller bayıldım mobilyalarına cnm güle güle oturmayı nasip etsin rabbim

    YanıtlaSil
  6. canım hepsi çok güzeller aksesuarlarını renkli secmelisin bence beyaza her renk yakışır :) agız tadıyla oturun inşaaal 12 nekadar az! :)

    YanıtlaSil
  7. Dolu dolu bir post olmus canim. Mobilyalar cok guzel. avangard modasina uymussun.. simdilerde bunlar cok hosuma gidiyor. gulerek oturtsun Rabbim.

    YanıtlaSil
  8. bu ne kadar tatlı bir bloggg tam anlamıyla bayıldım mutluluklar dilerimmmm :)

    YanıtlaSil
  9. canım herşeyin büyük bir özenle seçilmiş belli. Rabbim iyi günlerde kullanmayı nasip etsin. hepsine bayıldım. cekete, berjere, mobilyalara güle güle kullan. mutlu haftalar...

    YanıtlaSil
  10. Beyaz eşya son zamanlarda favorim,güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  11. Rabbim güle güle kullanmayı nasip etsin.klasik ve şıkmış.mutluluklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  12. cok güzel hersey markasi nedir yatak ve yemek odasi takiminizin

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)