11.09.2012

DÜĞÜN CİCİLERİ...

Herkeslere merhaba...
Nasılsınız canlar..?
Ben çok heyecanlıyım,
 günler yaklaştıkça heyecan başladı bende..
Son 4 günün içine girdik bile..
Gerçi nasıl geçtiğini anlamadık ama..=)

Düğün ile ilgili aksesuarlarımı tamamladım.
FACEDE ki arkadaşlar birazcık daha erken görebiliyor bu cicileri,
bloga göre daha aktifim facede..


Takı kurdelemi sonunda bitirebildim.
Deneme amaçlı yapmıştım ama baktım ki güzel oldu dedim kullanayım gitsin.
Çok zevk aldığımı farkettim böyle ciciler yapmaktan...


Yarimin aldığı bu kalemi dış çekimimde kullanmaya karar verdim..
Birsürü obje bulmak istiyorum çekim için..
Sizinde fikirleriniz varsa yazabilirsiniz bana.


Kına türban malzemelerim.
Türbanımın nası olması gerektiğine karar verdikten sonra gerisi kolaydı zaten..
Hemen malzemelerimi topladım bitti..=)


Yengecimin yaptığı kapı süsüm..
Tabiki yine taşlı ve fiyonklu..^_^


Yine dış çekimim için kalpli kırmızı balonlardan istiyorum.
İnşallah bulabilirim..
Olmadı renkli balonlardan alıcam.




Son olarakta çiçeğimi ve ayakkabılarımı göstermek istedim sizlere..
Buara moda oldu renkli çiçek ve ayakkabılar..
Çiçeğimi renkli seçtim ama ayakkabıda cesaret edemedim açıkçası..=)

Bu postumda bahsettiğim çiçeklerden seçim yapmıştınız,
 siparişimide vermiştim ama bazı sorunlardan dolayı çiçeğimi alamadım.
Bende gittim başka bir çiçekçide yaptırdım.
Güzelde oldu, beğendim ben..


Düğünden önce son postum olarak kalıcak sanırım bu post.
Düğünden sonra Allahın izniyle tekrardan görüşmek ümidiyle...
Sizi seviyorum...!

24 yorum:

  1. herşeyiniz çok güzel maşallah. şimdiden mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ınsallah tum ısteklerın gercek olur ve mutlu gunuznuz omur boyu saglık ve askla devam eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYY NEGUZEL BI DUA BU BÖYLE..
      YÜREKTEN AMİNN DİYORUM,
      ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM..

      Sil
  3. aylardır ne kadar heyecanlısın, takip ediyorum da.
    bu heyecan ve mutluluğunuz hep daim olsun inşallah cnm
    Allah' ın izniyle o güzel günü atlatabilmeyi ve
    bir ömre baş koyacağınız bu güzel yolda,
    hep böyle huzur ve bereketle yürüyebilmeyi
    nasip etsin sizlere Rabbim.
    şimdiden mutluluklar, iyi tatiller diliyorum size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BENİM ALLAH RAZI OLSUN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDER KOCAMAN AMİNNN DERİM..ÖPTÜM ÇOK.

      Sil
  4. kuzum herşey çok güzl olmuş emeğine sağlık umarm tüm genç kız bu heyecanı yaşar. en sonraki söz çok hoşuma gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM..
      RABBİM HERKESE YASATSIN BU MUTLULUGU FAZLASIYLA.

      Sil
  5. cnm çok güzel şeyler hazırlamışsın, balonalrdan kına ve düğünüm için bende düşünüyorum ama isim baskılı olarak yaptırmayı düşünüyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK HOŞ OLUYOR BALONLAR DEĞİLMİ..
      BASKILI OLARAK NERDEN YAPTIRICAKSIN CANIM..?
      BUARADA İSTANBULDANMISIN?

      Sil
  6. ay çok az kaldı...
    :))))
    çiçeğinde ayakkabında çok hoşş...
    sanırım çiçeğini değiştirmişsin...
    pemde diye hatırlıyordum...
    Cenabı Allah bir ömür boyu mutluluk verir inşallah...
    yemek tarifleri almak için evlendikten sonra seni sık sık bekliycem bloguma...
    öpüldün şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM..
      EVET ÇİÇEĞİMİ DEĞİŞTİM BAZI SEBEPLERDEN DOLAYI AMA BUDA HOŞUMA GİTTİ..
      GUZEL DUANA YUREKTEN AMIN DERIM CANIM..<3
      MAMACIKLAR ICIN BOL BOL UGRAYACAGIMDAN EMIN OLABILIRSIN BOLCANA YAZISICAZ KAYNASCAZ..;))

      Sil
  7. Allah gönlüne göre bir düğün nasip etsin sevgili cicibici:-)Bu tatlı heyecanını düğünden sora bizlerlede paylaş emi bol bol post bekliyoruz:-)Şimdiden hayırlısı olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ALLAH RAZI OLSUN.
      DÜĞÜNDEN SONRA BOL BOL POST YAZICAM EMIN OL..;)

      Sil
  8. hayırlı olsun canım;) başörtü aksesuarını nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
  9. Balim her bi ayrinti birbirinden güzel ve özel :) Rabbim mutlugunuzu huzurunu hic eksik etmesin kat kat arttirsin, yüreginizdeki sevginiz hep ilk günkü gibi kalsin insallah.. cok öpüyorum simdiden hayirli olsun güzelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYY CANIM BENIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YA SİZLERİN DESTEĞİ BENİ ÖYLE MUTLU EDİYORKİ..
      DUALARINIZDA BENİDE UNUTMAYIN SAKIN..ÖPÜYORUM ÇOK ÇOK.

      Sil
  10. Canım çok mutlu olursun inşallah çiceğine bayıldım inşallah istediklerinin hepsini bulursun güzel fikirlerde edinirsin

    YanıtlaSil
  11. biliyorum ki,harika bir gelin olucaksın...
    şeker mi şeker bir eş olacağından da hiiç ama hiçç şüphem yok zaten...
    dileğim yaradan,dan siz güzel kardeşlerimi, iki cihanda saadetlerin enn yücesi ile taçlandırsın...
    huzur ve birliğin dolup taştığı yuvanızda nice nice güzellikleri yaşamanız dileğimle Yaren,im..
    ablacığın seni gelinliklerinin içinde iken, enn ön masalardan izliyor olacak kalben...
    BU YÜREK HER DAİM YANINDA,UNUTMA OLDUMU BALIM..
    öpüyorumm çoookkçaa...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENİ ÖYLE MUTLU ETTİNKİ ABLACIM BU GUZEL YORUMUNLA...
      BİLİYORUM HEP YANIMDASIN BENIMLESIN ÇOK TESEKUR EDERIM..
      GÖNÜL İSTERDİKİ BEDENENDE YANIMDA OL AMA OLSUN BUNADA ŞÜKÜR BELKIM BIRGUN YUZYUZEDE GORUSMEK NASIP OLUR..
      BENDE COK OPTUM GUZEL YANACIKLARINDAN.

      Sil
  12. maşallah maşallahhh bu bekar olarak son postun ve herşey çok şahane gözüküyor. postlarını bekliyorumm bizde görcez dimi bu dış çekimmi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM BENIM..FACEDE BIKAC POZ YAYINLADIM AMA POSTTA DAHA COK OLUCAK..

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)