30.07.2012

KARIŞIK BİR POST

Herkese merhabaaa..
Nasılsınız bakalım..?
Nasıl gidiyor oruçlu günler..?
Beni sorarsanız hamdolsun oruçla aram çok iyi.
Zaten açlığı hissetmeyen biriyim, suyuda bu sene çok aramıyorum.
Geçen sene sanki bir tık daha zorlanmıştım..
Ama şükürler olsun sağlığımız yerindede orucumuzu tutabiliyoruz..

Okadar çok postum biriktiki yazmayı bekleyen.
Ama koşuşturmalardan yazamadım birtürlü..
Bugün yazayım artık dedim ve karışık postu seçtim sizlere..
Ben çok seviyorum bu karışık postları her telden şeyler oluyor..=)
Ama bu karışık postumuz yoğunlukla düğün içeriyor..=)
Umarım sizde beğenirsiniz..



Nette gezinirken gördüm bu isimli kurdeleleri,
 dedim benimde yapmam lazım bundan
ve sonuç...^_^


Düğüne çok az kaldı son 47 güncük..=)
İsim yazdırmak isteyen varsa buyursun...=)


Dün itibariyle gelinliğimide almış bulunuyorum,
ve bende hasret moda gelinlerindenim..^_^
En çok istediğim şeydi gelinliğimin hasret modadan olması
çok şükür ki gerçekleşti..=)
Sizde bu güzel gelinlikleri görmek isterseniz buraya tık tık lamanız yeterli..




Burdaki postumda da bahsettiğim gibi balayımız için mekan araştırıyorduk,
ve sonunda balayı yerimizi bulduk..
Ağva Wineport Lodge ye gitmeye karar verdik..

Deniz ve havuza girmeyi düşünmediğim için,
Hem doğayla başbaşa hemde nehir manzaralı gezebileceğimiz biryer tercih ettik.
Bakalım memnun kalırız inşallah..



Yaptırmayı düşündüğüm gelin buketlerinden ikisi ama kararsız kaldım..
Haydi bana yardımcı olun kızlar,
sizce hangisi..?
1 mi..?
2 mi..?


Çok hoşuma gitti ama buuu..=)
Nette gezinirken gördüm,
kına gecesi davetiyeleriymiş..
Çok ilginç ve güzel oluşu cezbetti beni bayıldım resmen..
Değişiklik arayan arkadaşlara fikir olsun..



Kına gecem veya düğünüm için magnet yaptırmayı düşünüyorum..
Artık nikah şekerleri biraz eskidi sanki..
Şimdilerde böyle değişik şeylerin kullanılması daha hoş oluyor bence..
Fiyatları ise çok uygun,
1000 adeti 45 tlye görmüştüm bir sitede..


Çok tatlı bi peçetelik değilmi..
Facede bi sayfada görmüştüm..
Başka biryerde gören duyan varsa bana hemen haber uçursun olurmu..;)



Bütün kuzenler toplandık çamlıca tepesinde..
Çok eğlenceli birgündü ardından gelen piknikle beraber.
Onların postu başka birgüne ama..



Kuzenlerde ilk iftar ve gelinimizle hazırladığımız muhteşem soframız..
Kalabalık iftar sofralarını herzaman sevmişimdir..


Sınav öncesinden bi kare..
Yüzüm görünmüyor ama endişeli bi halim varmış sanki..=)


Yarimle dün teknosada gördük bunu ve bayıldım resmennnnn..
Çok cici değilmiiiii..?


Okuduğum kitabı araken bunları buldum..
İlk aldığım çiçek ve
yarimle gittiğimiz sinemaların ve gezdiğimiz yerlerin biletleri.
Hepsini saklıyorum daha sonra bakıp hatırlamak için..


Vee kapanışıda şanlı bayrağımızla yapayım istedim..
Negüzelde dalgalanıyor..
Çamlıca tepesinden bir foto olarak kalsın hatıralarda..

Postun sonuna geldik yine..
Okuyan gözlerinize,
yorum yapan parmakçıklarına sağlık..
Hayırlı-huzurlu ramazanlar...

41 yorum:

  1. tatlım marhaba,
    gelin çiçeğinde kararsız kalmışsın...
    ben kesinlikle 1. yi seçerdim...
    tabiki tercih senin....
    senin gönlün kime kayarsa ona git :))
    bu güzel postun için ben teşekkür ederim...
    şimdilik evlilik teleaşında olduğun için bloguma gelemediğini düşünüyorum...
    ama evlendikletn sonra mutlaka beklerim...
    öptüm kocaman....
    yeni postlarını da bekliyorum bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım merhabaaa..
      sanırım bende 1.seçtim..=)
      mutlaka ugrıcam bloguna canım..
      yogunlugumu bılıosun affına sıgındım..
      bende optum kocaman..

      Sil
    2. tatlım bana bıraktığın güzel yorumların için çoook teşekkür ederim...
      çok şekersin....
      öptüm kocaman...

      Sil
    3. RİCA EDERIM CANIM BENIM..BENDE OPTUM BOLBOL..=)

      Sil
  2. hoşgeldiinn canımm.negüzel şeyler yapmışsın.ayakkabına isımiçin çokhgeç:9gelinliğide çok merak ediyorum cnm.inş memnun kalırsın otelinden.
    ben 1.ciceği daha begendim.
    bukadar ara verme cnm merak ediyorum neyapıyon diye paylaş bizmler:)öpüyorum senı cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbulduk bebekimmm..
      ilk provamda paylasıcam sızlerlede canım gelınlıgımı..
      koşuşturmalar bıtmıokı canım anca yazabıldım post ama özlemısım..=)

      Sil
  3. eğer iki çiçek arasından seçeceksek, ben 1. yi seçerdim:) heyecan dorukta di mi:) herşey gönlünce olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım güzel yorumun ıcın..
      olmaz mıı hemde nasıl heyecan var..
      Aminnn diyorum yurekten guzel duana..<3

      Sil
  4. insanın kendi eliyle yaptığı şeyler gerçekten çok güzel oluyor gelin buketi olarakda 1. seçeneği öneririm hatta iki tane yap bir tanesini düğün sonunda attarsın bekarlara :)bir tane de sana hatıra olarak kalır.. magnetleri bende çok beğeniyorum. inşallah herşey gönlünce geçer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haticem bende cok sevıyorum bıseyler yapmayı..
      çok genc kız olmadıgı ıcın cıcegımı atacak kımsem yok..=) oyuzden bana kalsın cıcegım..=)
      duan ıcın tşkr ederım canım Aminnnnn..=)

      Sil
  5. Gelin çiçeği olarak 1.çiçeği beğendim

    YanıtlaSil
  6. Güzel post olmuş bende bir numaralı çiçeği öneriyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizlerle dahada güzelleşiyor postum..

      Sil
  7. selam tatlım hepsi çok güzel şeyler düğünede çok az kalmış allah kolay getirsin inşlh çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol balım benımmm Aminnnn..bendende öpücükler sana..

      Sil
  8. Hersey harika,Allah gönlüne göre versin insaAllah....cicek olarak 1.diyorum ben:)

    YanıtlaSil
  9. Allah yardımcın olsun. Güzel teleşlar bunlar. 1 numaralı çiçek diyorum ben :) hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canımmm..cümlemizin hayırlı ramazanları olsun inşallah..

      Sil
  10. Hepside birbirinden güzel.Ne özel şeyler seçmişsin..

    YanıtlaSil
  11. Bende bir numaralı çiçek diyorum
    O peçeteliğe de bayıldım

    YanıtlaSil
  12. çok cici bi post olmuş..
    el çiçeğinden 1.yi beğendim..
    bir de hasret modadaki gelinlikleri değil senin gelinliğini görmek isteriz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. el çiçegii bencede çok hoş..Ayrıcaa Hasret modanın gelinlikleri mükemmel harika bi seçim olmuş ve gelinliğinide görmek isteriz :)

      Sil
    2. efla hatun: teşekkür ederim canım.. ilk provamda gostercem sızlere ınsallah..

      Sil
    3. damla cikcik: İnşallah en kısa zamanda resmını cekıp yayınlıcam canım..yorumun ıcın tşkr ederım..

      Sil
  13. çok güzel bir post olmuş keyifle okudum :) gelin çiçeği olarakta ben olsam 1.yi tercih ederdim :)

    YanıtlaSil
  14. mrb.. gelin çiçeği için blogunu takip ettiğim birini önerebilirim.. şahsen ben onun çiçeğine bayılmıştım.. diğer düğün hazırlıkları ıcın de fıkır verebılır belkı.. http://mine.ertgrl.com/
    bu arada Allah tamamına erdırsın ve hayırlı etsın ınsallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım tatlım gezdım bu blogu gercektende harıka seyler var..
      duana yurekten AMIN diyorum sağolasın..

      Sil
  15. Allah hayırlı etsin insallah canım benim :) hayırlı güzel ramazanlar. Ben de 1. çiçek derdim valla :)
    Bir de acaba nişanlılar gelin ayakkabısının altına isim yazdırabiliyorlar mı daha cabuk evlenebilmek adına? :))
    Yazdırabiliyorlarsa Melis yazsan ne kadar mutlu olurum ama benden önce evlenmesii istediğim iki güzel arkadaşım daha var, Nihal ve Nazlı. Sevgilerimle canım benim.
    Bu arada o pembe hoparlöre ben de bayıldım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nişanlılar yazdırıyorlarmı bılmıyorum ama senın ıcın bı kıyak yapabılırım..=)
      bu 3 ismi yazdım gitti..=))
      güzel duaların ıcınse cok tesekkur eder ve kocaman AMIIINNNN derim..=)

      Sil
  16. bende bu kız nerlerde diyordum.. biz balayına gidemedik annemin rahatsızlığından dolayı ramazan sonrası gitmeyi düşünüyoruz.. bizde ağvayı düşünüyoruz nasılda denk geldi burayada bakmıştım hatta.. nasıl rezarvasyonunuzu yaptırdınızmı ?
    magnetlerden bende yaptırdım hatta o 1000 tanesi 45 tl ye olandan.. çok memnun kaldım mutlaka yaptır.. ben kınamda dağıttım herkesin dikkatini çekti..

    ayakkabının altına yazmayı unuttum ben senden ricam saniye yazarmısın en belirgin yere bu ismi unutmamam lazımdı sana nasip olsun :)

    çiçek buketide 1. bence :)) ve gelinliğin o fotodaki mi ? şimdiden rabbim size kolaylık versin düğün yapmak kolay değil.. rabbim huzur versin tamamına erdirsin inşallah..

    YanıtlaSil
  17. canım cok gecmıs olsun annene..
    yerımızı ayırttık bız evet..
    sana bıkac yer ısmı verebılırım bı bak hangısı hosuna gıderse oraya gidin canım..
    bizim kalcagımız yerde cok guzel gorunuyor onuda tavsıye ederım balay cıftlerıne ındırımde yapıyorlar..
    alternatıf olarak beyaz ev ağva, yeşilçay da güzel mekanlardan..

    o magnetlerı gorunce benımde cok hosuma gıtmıstı bakalım kısmetse yaptırırım belkı bende canım..

    tabıkı yazarım canım saniye arkadasınıda..=)

    herkes 1.buketı sectı ona karar verdım bende tatlım..glınlıgım o degıl ılk provamda fotosunu cekıcem ama..=)

    ve güzel duan ıcın kocaman AMİNNN DİYORUM..=)

    YanıtlaSil
  18. Birinci çiçek ;)

    YanıtlaSil
  19. cicim :) seni cok özledim kuzum benim seninle beraber bende heyecanlanıyorum rabbim güzel kalbin güzel yüzün gibi ömrünü de güzel eylesin bitanem dualarımdasın.. ayakkabının altına beni de yazarmısın? sadece merak ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE SENI ÇOK ÖZLEDİM ESVEDİMMM AMA SEN UGRAMIYORSUN BUARA BLOGUNA YAZILARINI OZLEDIM KI BEN AMA..=(
      EN SILINEN YERE SENI YAZDIM BALIM..;)
      BU GÜZEL DUYGULARI SENDE YAŞARSIN İNŞALLAH HAYIRLISI İLE ÇOK İSTİYORUM INAN MUTLULUGU KAT BE KAT HAKDIYORSUN CUNKU..=****

      Sil
  20. Hepsine de bayıldım valla ablaaam :) peçetelikk çok hoştuuuu :) <3

    YanıtlaSil
  21. bende cok sevmiştim canım..;=)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)