2.08.2012

YENİ BİR LEZZET VE GÜZEL BİR ÇEKİLİŞ

Herkesçiklereee selaaammm..
Yeni bir mamacık postuyla daha karşınızdayım efenim..^_^
Düğün yaklaştığından beri ben sürekli yemek bloglarını ve facede yemek sayfalarını geziyorum.
Hemide oruçlu oruçlu..=)
Sonra bir bakıyorum ağzımın suyu akmış acıkıvermişim..=)
Ama artik taktik yaptım iftara az bi zaman kala geziyorum,bakınıveriyorum..=)

Yine böyle facede gezinirken rastladım bu güzel tarife..
Hem leziz hemde çok kolay,
denemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Belkim denemişsinizdir bile..

Neyse vereyim dime artık miss gibi olan mamacığın tarifini..

FIRINDA PATATESLİ ISPANAK


MALZEMELER

 4-5 adet orta boy patates
 750 gr.ıspanak
1 bardak kaşar rendesi
1 tane kuru soğan
1 bardak süt
1 yumurta
çok az tereyağı

YAPILIŞI

Ispanağımızı soğanımızla birlikte bir miktra tuz eşliğinde kavuruyoruz.
Biryandan da patateslerimizi haşlıyoruz.
Haşlanan patatesleri halka halka doğruyoruz.
Yağlanmış borcamımızın alt tabanına sıra ile patateslerin yarısını diziyoruz.
Üstüne ıspanağımızın yarısını yayıyoruz.
Onun üstünede rendelenmiş kaşarımızın yarısını serpiyoruz.
Kalan patates ve ıspanakları aynı sıra ile diziyoruz..
NOT: Rendelediğimiz kaşarın yarısını daha sonra kullanıcaz, onu en üste serpmeyelim.
Daha sonra sütle çırpılmış yumurtamızı üstüne döküyoruz,
ve 200 derecede ısıttığımız fırında yemeğimizi pişiriyoruz..
Piştikten sonra kalan kaşar rendesisinide üzerine serpip,
kaşarlar ereyene kadar firinimiza tekrar koyuyoruz..
Veee afiyetle miss gibi yiyoruz..
Umarım tarifi beğenirsiniz ben çok beğendim tadı enfes olmuştu..

Geçelim bir diğer post başlığımıza.
Canımın içisi canım arkadaşım KELEBEK GİBİ blogunda çok cici bir hediye çekilişi düzenliyor.
Hemde şartsız şurtsuz..=)
Sende katılmak istersen buraya bir TIIIIKKKK yapman yeterli..

Ramazanımızın bugün 14.günündeyiz.
Nekadar çabuk geçiyor günler..
Rabbim sabrını veriyor hamdolsun..

Rabbim bizi affına mashar etsin,
cümlemizin dualarını kabul etsin İnşallah..
AMİN..!



9 yorum:

  1. canım benim yemek süper olmuş...
    harika görünüyor...
    kokusu taaaaaa buralara kadar geldi....
    ellerine sağlık...
    öptüm kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Amiinnnn.
    Ben de gecenlerde makarna&brokoli seklinde yaptim nefis oluyor :) KESIN denemelisin

    YanıtlaSil
  3. Yemek harika görünüyor cnm eline saglik :)

    Bu arada cekilis duyurusu icin tesekkürler ;)

    YanıtlaSil
  4. Ispanak en sevdiğim sebzedir. Ispanaklï herşeye bayılırım. En kısa zamanda deneyeceğimmmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ISPANAK SEVERLER ICIN GUZEL BI TARIF OLDU GERCEKTENDE..

      Sil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)