10.08.2012

BÜTÜN KUZENLER ÇAMLICADA TOPLANDIK

Temmuzun başında kuzenimin düğünü vardı,
sivastaki kuzenlerimde geldi haliyle..
Şen şakrak günler geçirdik hep birlikte..
Gezdik tozduk eğlendik bol bol..
Çamlıcada bu gezmelerimizden biriydi..
Düğünden sonra şöyle sonkez biraraya gelelim dedik..
Gerçi son olmayacak çünkü eylülde benim düğünüm var bilindiği üzere,
 ekimde de diğer kuzenimin..=))
Bu sene bizim evlenme senemiz,
 sıraya dizildik galiba..^_^
Rabbim cümlemizin yuvasına huzur versin İnşallah..

Dediğim gibi çamlıcaya gittik,
 acayip kalabalıktı ama en güzel yerede oturmayı ihmal etmedik..


Boğaz manzaralı yerimizi aldık hepimiz..
Gerçi küçük görünüyor ama olsun biz halimizden memnunduk..=)



Yüzü görünmeyen ben..
Boğaza karşı poz vermesem olmazdı dime..=)



Rengarenk çiçekler beni mest etti..
Miss gibi kokuyordu heryer..


Toplandığımızın resmidir buda..=)
2 kişi eksik ama..
Biri fotoyu çeken, diğeri de kaçak..=)

Bütün kızlar toplandık toplandık işte..
Ama aramızda bi böcük var bulun bakalım..=)


Buda benim çamlıcadaki evim..=p
desem kim inanır..=)
Keşkeeeeeeee..=)
Olur İnşallah oda bigün..
Müstakil-dublex evlere oldum olası hastayım..
Bide bunun gibi verandası olacak tamamdır daha içeri girmem ben..=)


Kuzenlerimin yüzünde güller açtırdım..
Yüzleri hep gülsün İnşallah..


Buda yakından ben deniz..=)
Tabiki yine yüzüm görünmüyor..
Görmeyinde zaten şaftım kaymış çünkü..=)
Eee evimin temizliğini yapmıştık ogün çok yorulmuştuk.
Birde o yorgunlukla çamlıcaya çıktık birde ardından pikniğe gittik,
düşünün halimi artık..


Bunlarda taze evlilerimiz ve ilk gezmeleri..=)


Buda sırayı bozan kuzenim..=)
İlk evlenmesi gereken üsttekiydi ama bu kuzen bozdu sırayı..=)
Bende bozarım ozaman dedim bendeee,
 bananee..=)

Bikaç ay sonrada hala olucam İnşallah paşamız geliyor Allahın izniyle..

Çamlıcadan sonra düştük piknik yollarına..
Bizim ev ahalisi pikniği çok seviyor.
Buyaz kaçıncı pikniğimiz bu sayamadım ben..


Bu yaz hep pendik sahile gittik piknik için.
Pek sevdiler orayı..
Hem baya esiyor hemde deniz havası alıyoruz..
Yemekten sonrada bi yanımız deniz bi yanımız yeşillikler içinde yürüyüş yapıyoruz..


Uçaklarımızda cabası..
Vızır vızır uçuyorlardı başımızın üstünden.


Gemimiz bilem var bizi ışıklarıyla selamlayan..
Eee daha ne olsun dime yani.


Yengem toplamış yine kızçelerini başına..
Gelin olcam diye bol bol sarılıor bana..=)


Postun kapanışınıda kırmızı rengiyle dalgalanan bayramğımızla yapalım bari..
Herkese hayırlı cumalar dilerim.
Dualarda buluşalım İnşallah.


6 yorum:

  1. uzun yeşil elbiseli olan kuzenin karnındakidir kesin kaçak olan :) ne güzel sevdiklerinle beraber iftar etmek kısaca gezmek... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVVEEETT BİLDİN HATİCEM..;)
      KAÇAK DOĞACAK YAKINDA SEVICEZ BOL BOL..=)

      Sil
  2. çamlıcayı bende çok severim...
    manzara süper...
    Allah kabul etsin canım oruçlarınızı...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİZDE ÇOK SEVDİK AMA YORGUN YORGUN PEK ÇEKİLMEDİ..=)

      Sil
  3. kuzum harika görünüosun pembe çok yakışmış kuzenlerim keşke benmde burda olsalar :( bu arada bak bloğuma geldim çok özlemişim ya ama gidiyom hemen :((

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)