8.08.2012

GÖRDÜM - BEĞENDİM AMA ALAMIYORUM..=)

Herkesciklere selaaammm..
Nasıl gidiyor oruçlu günler..
Buara yine sıcaklar başladı ama Rabbim acıyor yine bizlerede ferahlığınıda veriyor arada..
Çok şükür bugünümüze.

Ne çabuk geçiyor günler değilmi.
Gün demişken son 38 e girdik..=)
Şafak sıkıştırıyor..^_^

Neyse post başlığımıza dönüş yapalım..
Nette alışveriş sitelerini gezmeyi çok seviyorum bol bol fikir ediniyorum,
ama kredi kartı kullanmayı sevmediğim için ne yazıkki bakmakla yetiniyorum..
Gerçi kapıda ödeme şansımız olan sitelerde var ama benim baba pimpirikli anacım netten filan birşey aldırmıyor..=)

İşte benim beğendiklerim..


Bayıldım ben bu tunik şeklindeki gömleğe..
Hem uzun kollu hem boğaz kısmı kapalı içine badi giyinmeye gerek kalmayan püfür püfür bi kıyafet..
Altına güzel bi pantolon giy çık yani..

                                           
Böyle şirin sepetleri çok seviyorum..
Çok amaçlı diyorlarya hakkaten öyleler.
İster ekmeklik yap, ister ıvır zıvırını koy..
Bense bunlardan bitane alıp banyoma koymayı düşünüyorum içine küçük havlularla birlikte,
şık olmaz mı..?



Şu terliklerin güzelliğine bakın rengarenk ya tam benlikler..=)

En sevdiğim şeylerden biride bu mısır patlatma makinesi oldu..
Bu bende olsun yedikçe yerim valla sırf kullanmak için..=)


                
İlla aşk ile ilgili birşeye bayılcam ben zati olmazsa olmaz..=)
Love yazılı mumluk pek hoş göründü gözüme nabım..

Gelin damat saplı şirin kaşıklar.
Sevilmezm mi bu şimdi..=)
Aşk temalı magnetler de tam benlikmiş..
Parmak arası puff terlikleri nasıl buldunuz..
Benim biryerlerden bulmam lazım bunu çok hoşuma gitti..
İşte benim favori ürünüm bu oldu.
Pembiş demlik, bayıldım resmennnnn aşık oldum buna..
Şirinlik abidesi ama buuu..


Süslü peçetelik, yapılabilir bi dıy gerçektende..
Becerikli hatunlara göre tamda..
Çok değişik ve hoş birşey değil mi..=)


Güzel bi tunik olarak düşündüm ben..
Buara tuniklere fena sardım ben..
Uzun zamandırda alışveriş yapmıyorum duygularım depreşiyor böyle cici şeyler görünce..
Burun şekillendirici imişş.
Nekadar faydalı bilemiyorum tabi..
İlginç geldi..
Nekadar değişik şeyler çıkmaya başladı son zamanlarda..
Kürdanlık süpermiş hakkatende..

Ben böyle sunumları çok seviyorum nedense..
Değişiklik herzaman iyidir değil mi..

Merak etmeyin buldum yine ben kalpli birşey daha..
Çeyizimde çoğu şey kalpli durduramıyorum kendimi..=)
Kalp ev diyecekler en sonunda bizim evi görenler..=)

Sizler nasıl buldunuz beğendiklerimi..
Aslında daha varda şimdilik bukadar olsun.
İlgilenen olursa markafoniye bakabilir bu güzellikler için..
Hayırlı iftarlar..


17 yorum:

  1. çok güzel şeyler varmış ne zamandır markafoniye bakmıyordum. sepet hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE BAKMIYORDUM UZUN ZAMANDIR..
      KESKE BAKMASAYDIM DIORUM SIMDI HEPSINI ALASIM VAR..=)

      Sil
  2. beğendiğin şeyler gerçekten çok güzel....
    ben genelde alışveriş sitelerinden alışveriş yapıyorum :))
    her aldığım üründen de çok memnunum :))
    kaliteyi ucuza almak çok keyifli :))
    belki evleninde sende başlarsın...
    atarsın kendini alışveriş sitelerine :))
    öpüldün tatlım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BELKIDE DEDIGIN GIBI OLACAK CANIM YAPABILIRIM EVLENINCE..=p

      Sil
  3. benım her int alışverişim fiyaskoyla sonuçlandığı için.daha bakmıyorum bilem..sadece fikir almakiçin.ama hepside çok cici gerçekten.gömleği kopyaladım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KESIN YAPARSIN SEN AYNISINDAN..BENDE DUSUNUYORUM DİKİŞ KURSUNA GITMEYI CANIM..

      Sil
  4. ben de ayynen internetten birçok şey beğeniyorum ama bakmakla yetiniyorum. yeni mezunum ve iş bulabilmiş değilim. bi maaşım olsa her bişiyciği alırdım heralde ;)
    bu arada ben de bloğuma beklerimm
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVLİ DEĞİLSEN EGER MAAŞINI ABUR CUBURA YATIRMA DERIM..
      ALTIN YAP SUREKLI EMIN OL COK ISINE YARAR DAHA SONRA..

      Sil
  5. Elinden biraz dikiş geliyorsa veya biraz anlayan biri varsa tuniklerin modelleri çok kolay yapabilirsin.
    Resimlerin güzelmiş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUARALAR DİKİŞ UZERINE DUSUNMUYOR DEGILIM..
      KURS ARASTIRMASI YAPIYORUM BENDE..

      Sil
  6. hepside aşina ürünler bana taktımmı takıyorum bu sitelere ürün alıyorumda...ama o indirimde bu indiirmde ipin ucunu kaçırmmk lazım. mesela ben bu ay büyük bir başarı ile hiç bişi almadım netten:))

    YanıtlaSil
  7. terlikler gerçekten de çok hoş ve ilginçmiş.

    YanıtlaSil
  8. gömlek çok hoşmuş hangi kampanya cnm o

    YanıtlaSil
  9. Bennn Mavi tuniğee veekmek sepetine bayıldımm :)

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)