24.07.2012

BALAYI İÇİN MEKAN ÖNERİSİ İSTİYORUMMMM..!

Herkesçiklere merhabaaaa..
İşte geldim sonunda.
Yine uzun bi ara verdim ama sizleride çok özledim..

Zorunlu bi ayrılıktı malum evlilik hazırlıkları bitmiyor..=)
Ama az kaldı çok şükür bitti gibi birşey..
Zor ama çokta güzel bir duyguymuş.
Sağolsun bazı izleyicilerim evimle ilgili ayrıntıları görmek istediler buyüzden
bu konuyla ilgili bir post yapacağımdır takipte kalın..;)


Neyse canlarrr sizlerden yine fikir ve öneri istiyorum..
Balayı için henüz biryer bulmuş değiliz..
Birkaç yer baktım ama sizlerinde fikrini almak istedim açıkçası..
 Yurt içi hoşunuza giden, memnun kaldığınız yada kalmadığınız yerleri benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum..
Şimdiden ilgilenen herkese çok teşekkür ederim..
Sonraki postlarda görüşmek üzere.
Herkese hayırlı ramazanlar...


13 yorum:

  1. Öncelikle hayırlı uğurlu olsun diyerek başlayayım:) bu süreç gerçekten çok yorucu tecrübeyle sabit:) Yurtdışını hiç bilmiyorum ama gitmek istesem Lübnan,Tunus,Fas gibi yerlere öncelik verirdim sonrasında Malezya,Kore gibi yerler olabilirdi.Yurtiçi olarak da şunu diyeyim biz yakın diye Amasra ya gittik ama çok sıkıldık 1 günde gezilecek bir yer.Muhafazakar oteller fazla abartı fiyatlar sunuyor diğer yerlerde ise insan kendini yalnız hissedebiliyor:) Ayvalık ı önerebilirim bloğumda uzun uzun anlattım bakabilirsiniz isterseniz:) Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim, çoook mutlu olun inş. Düğün telaşesinden yeni çıkmış biri olarak zorluklarını ve güzelliklerini çok iyi biliyorum :)
    Balayı için tercihiniz ne yönde bilmiyorum (yurtiçi/dışı) ama vize isteyen yerleri tercih etme derim. Biz Paris'e gitmeyi planlamıştık. Baya her şeyimizi ayarladık ve saçma sapan sebeplerle bana vize çıkmadı oturduk kaldık balayımızda yalan oldu. O yuzden vize istemeyen yerleri tercih edebilirsin. Yine bir arkadaşım yunan adalarına gitti çok memnun kalmışlar 4 günlük gemi turuydu. Ets'yle gitmişler.
    Tr'de bi yer dersen böyle başbaşa kafa dinleceğiniz bi yer olsa sakin bi yer daha iyi bence ama otel tatilindense arabaya atlayıp gezmek daha eğlenceli olur diye düşünüyorum. Mesela bir karadeniz turu gibi :)
    Mutluluklar kolay gelsinn

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım...
    yanlış anlamadıysam yurt içi demişsin...
    ben 5 yıllık evliyim...
    balayına şile ağvaya gitmiştim...
    ağva yeşilçay otelde kaldık, çok güzel nezih bir ortam kafa dinlemek için de çok ideal, ama denize gireriz falan diyorsan armutlu ttail köyünü öneririm...
    başka bursa çok güzel ...
    şimdiden hayırlı olsun tatlım...
    hayırlı ramazanlar...
    banada beklerim....

    YanıtlaSil
  4. Eslem bera :
    Cannım Rabbım hayrlısyla tamamına erdırsın bı yastıkta uzun guzel bı omur sızın olsun ..Duzce akcakocaya ınternetten bak derımm cok keyıflı yerlere benzıyo bana yapılan bı tavsıyeydı bu ben netten baktım benı cezbettı sahsen :) :)

    YanıtlaSil
  5. Canım Allah kolaylıklar versin ve çok güzel ve sıkıntısız bir şekilde tamamına erdirsin inşallah.Sanırım eylül de olacaktı düğün dimi? Alternatif otelleri önermiyorum canım çünkü gittik bu kadar da para verdik her şeyinden faydalanalım dersiniz birbirinizi göremezsiniz maazallah :)
    ağvada çok romantik bir yer var hem İstanbul'a da yakın
    https://www.facebook.com/beyazevagva
    oraya bir bak derim o tarihte belki biraz sakinleşmiş olur .Bodrum da olabilir :) söz hiç rahatsız etmem .yine bir otele bağlı kalmanızı değil iyi araştırıp bir taş ev odası tutabilir yalıkavak,güvercinlik,bitez ,gündoğan,türkbükü sırayla gezebilirsiniz ama her yeri iyi incelemenizi tavsiye ederim ...

    YanıtlaSil
  6. marmaris veya bodrum olabilir. bodrum için söyleyecek çok şey var, şurada kısaca anlatmaya çalışmıştım:

    http://sadeanne.blogspot.com/2011/09/nasl-anlatsam-nerden-baslasam.html

    biz balayını marmaris içmelerde yapmıştuk. denizi şahane. martı resort ta kalmıştık, otel de çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  7. :)bende aynı araştırmalar içerisindeyim bu ara.. otelleri pek düşünmüyorum çünkü ayrı ayrı takıldıktan sonra tatilin anlamı ne.! bilemiyorum :P bi süredir özel havuzlu villaları düşünüyorum havuzu dışarıdan gözükmüyor(öyle iddia ediyorlar)ama gayet güzel ve ferah bir çok ilde de mevcut keyfine zevkine göre bakabilirsin ;)istersen arayabilirsinde yardımcı oluyorlar ...

    http://www.villasepeti.com/index.php

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı senın gıbı dusunmekteyım ayrı takılmayı sevmıyorum..
      bızde dedıgın gıbı vılla tarzı havuzlu bıyer dusunmustuk nısanlımın arkı ayarlıcaktı ama baya pahalı dedıler oyüzden kafamız karıştı karar veremedık henuz..
      sızın aklınızda neresı var acaba canım fiyatlar uygunmu..???

      Sil
  8. slm canım ben balayına gitmadim ama bence yakın yerlere git agva gibi derim çok hoşuma gidiyor oralar birde çeşmede clup familya var ama oralarda havuz filan ayrı tabi :)

    YanıtlaSil
  9. ben de yukarıdaki önerilere katılıyorum.biz şahinn paradise ye gitmiştik.herşey çok güzel ama balayında eşini görmek istersen :) göremezsin yada imkanlardan yararlanamazsın :) ayşenurun dediği gibi havuzlu villalar olabilir.ama orada sıkılırsanız çevresinde araçla kolay ulaşabileceğiniz gezilecek yerler olan biyere bakın..yukarıda önermişler kültür tatili diye..karadeniz turu gibi..ben öyle bişey de önermiyorum..çok fazla nefes alamazsınız.biraz durgun olması gerekir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  10. ÖNERİDE BULUNAN İLGİLENEN HERKESE AYRI AYRI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
    İYİKİ VARSINIZ..

    YanıtlaSil
  11. 14 eylulde dugunum var teseturluyum su ana kadar baktıgım otellerde denıze gıttıgımızde esımle ayrı durmak durumunda kalıcaz bız ıse denıze yada havuza bırlıkte gırebılecegımız bır yer arıyoruzzz bıze yardımcı olursanız sevınırızz :)

    YanıtlaSil
  12. adsız arkadasım keske ısmını yazsaydın..
    otel tarsız degılde villa tıpı yerlerde kalabılırsınız hem havuzuda oluyor kımse tarafından gorunmeyen boyle bıryer tercıh edebılırsınız..örnegin fethiye kayaköy evlerını tercıh edebılırsınız..

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)