29.03.2013

İŞTE BENİM İKİNCİ BLOGUM..!

Herkese merhabaaa...
Sizleri merakta bırakmadan hemen konuya dalıveriyorum.
Birkaç gün önce ikinci bir blog açacağımı söylemiştim sizlere..
Vee bugün tamda şuanda açıklıyorum...=)
Desteklerinizi de sonuna kadar bekliyorum hee ona göre..^_^

Çok sevdiğim, defalarca okusamda bıkmayacağım
 üstadların şiirleriyle buluşturmak istedim sizleri busefer..
Vee bunun içinde GÜZEL BİR BLOG açmak istedim..


Ara ara şiiri seven ve dillendiren arkadaşlarımın da o güzel seslerine yer vermek istiyorum dilerlerse..

YENİ BLOGUMDA beni yalnız bırakmayacağınız biliyorum 
ve 
sizi bu güzel blogla başbaşa bırakıyorum...

10 yorum:

  1. ben çok beğendm bu bloğu hayırlı olsun balım

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun canım takıpteyim

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun tatlım, takipteyiz :)

    YanıtlaSil
  4. Eslem bera :
    Cok cokguzel bı dusuncee :) hayrlıı olsuuun

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun canım. hemen uğrayacağım

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsunn :)

    Takipçisi oldum bile :)

    http://herseydenbirazcikk.blogspot.com/
    beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. HAYILRI OLSUN TATLIM BANADA BEKLERIM SEVGILER

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)