26.03.2013

AYAKKABI AŞKINAAA..En beğendiklerim

Herkese kocaman merhabaaaa..
Nasılsınız bakalım blogcanlarım.
Ben çok iyiyim,
 sınavım bitti biteli sürekli gezmelerdeyim,
acısını fena çıkartıyorum..
Ohh olsun ama değil mi..
3 ay hiç evden çıkmamak sürekli ders çalışmak zordu gerçekten ki 
benim gibi gezmeyi çok seven biri için işkenceydi..=)

Yaz mevsimi ara ara kendini göstersede benim rengarenk ayakkabı aşkım depreşti..
Gözüm direk ayakkabı ve çantalara kayıyor..
Alışveriş sitelerindekilerde harika,
hemde fiyatları baya uygun..
Bakalım neler seçmişim, neleri beğenmişim..
























Son ikiliye bittim ben..
Bakalım sizler hangilerini beğeneceksiniz..
Renkli günler....

♥♥♥♥♥♥♥

5 yorum:

  1. oooff bayağı ayakkabı beğenmişsin...
    eşine acıdım şimdi :)))

    YanıtlaSil
  2. bayanlar ve ayakkabilar-cantalar :) bin tane olsa yinede gözümüz doymuyor :DD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. 4 6 13 :D
    Çocuk olounca o kadar topuklu olmuyor malesef:D

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)