12.03.2013

İNSTAGRAMDAN KARELERİM

Herkese merhabaaa..
Ben döndüm fıstıklar...
Çok özledim, baya ara verdim biliyorum ama inşallah sınavımı kazanınca değecek çektiğimiz hasrete..^_^

Burada olmadığım zamanlarda ara ara İNSTAGRAM da bişeyler paylaştım..
Uzun bir aradan sonra ilk postum bu olsun istedim.
Neler çekmişim neler bakalım bakalım..


Kipadan aldığım çerçevelerim.
Çiçekli olan herşeyi seviyorum ben galiba buara...


Vurulduğum bir cüzdan oldu kendileri..


Hukuk dersimizden bir kare..
Hocamız bize anlatmak için elinden geleni yapıyordu sağolsun..=)


Aşkla yapılmış bir pasta.
Eşimle afıyetle hüplettik..


Düğün sonrası albümümüz,kupalarımız ve saatimiz geldi..
Çok çok begendim herkesin emeğine sağlık.


Bunlarda yine kipadan aldığım peçetelerim..
Kalpli görünce dayanamadım yine.


Sevdim ben bu resim birleştirme işini..
Eskilere döndüm resim arastırırken..


Ne zevkli kardeşim var benim ya..=)
Anneye alınan ama ablanın kaptığı bir cüzdan..=)


Bayıldım ben bu söze..!
Rabbim eşlerimizi başımızdan eksik etmesin..

 
Komik meyve tabağı sunumum..=)


Kalplendirdim yine pcmi..


Aşk her yerde olsun her daim olsun..♥


Ben bu minnak tavşancığı yerim ama yaa pek tatlı peeekkk..


Sevgililer gününde gelen kalpli küpelerim..


Yine notlar elimde..Ama bitti gitti...


Vazgeçilmezimiz türk kahvesi..


Ve bendeki son durum..
Pc ve tv ev arkadaşlarım..=)

3 yorum:

  1. hoşgeldinn...
    bayağıdır yoktun gerçekten aradı gözlerimiz seni...

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin ttatlım...
    özledik seni valla...
    peçetelerin çok şeker.....

    YanıtlaSil
  3. nasıl geçti sınavın ? bu arada hangi dersaneye gdiyordun ?

    YanıtlaSil

YORUM YAZAN PARMAKÇIKLARINIZA SAĞLIK..=)